راهنما تیکت
تیکت امکان ارتباط با اپراتور و مدیر سامانه را برای حل مشکلات وراهنمایی و پشتیبانی سامانه به شما میدهد.
تیکت امکان ارتباط با اپراتور و مدیر سامانه را برای حل مشکلات وراهنمایی و پشتیبانی سامانه به شما میدهد.
در قسمت تنظیمات پیامک شما قادر خواهید بود تنظیمات مربوط به سیستم پیامکی سامانه را انجام دهید در صفحه ای که برای شما باز می شود (تصویر زیر) در قسمت اول شماره اختصاصی مربوط به شما ، نام کاربری و کلمه عبور شما قابل مشاهده و ویرایش می باشد.
قسمت فضای ذخیره سازی این امکان را به شما میدهد که شما برای قرار دادن تصویر و فایل های ویدیویی که در قسمت گالری و یا روی سامانه میخواهید آپلود کنید فضای ذخیره سازی کافی در اختیار داشته باشید
نحوه های بازاریابی یا در واقع بخش معرف بیمار
تعطیلات این امکان را می دهد که مرکز روز های عدم حضور و تعطیلی مرکز را مشخص نماید. در قسمت تعطیلات شما می توانید ساعت کارکرد و تعطیلات مرکز خود را تعریف کنید.
ثبت خدمت این امکان را می دهد که مرکز خدمات و سرویسهای ارائه شده در مرکز را مشخص نماید.
مراکز جهت دسترسی و استفاده از سامانه ابتدا باید اشتراک تهیه نمایند .
اشتراک تبلیغات برای استفاده از باکس های تبلیغاتی موجود در سامانه مورد استفاده قرار می گیرد.
با استفاده از تنظیمات قسمت پرسنل کاربر می تواند نیروها ی مرکز را ثبت و مدیریت نماید همچنین برای ثبت و مدیریت قراردادهای مرکز نیز قابل استفاده می باشد.
اعلان ها امکانی هستند که مراکز می توانند از طریق آنها اطلاعیه ای در قسمت بالا ناحیه کاربری مرکز و یا درمانگر به مراجعین خود نمایش دهند.