تماس با ما



"وب سامانه کلینیک24" متعلق به شرکت NİCK TEKNOLOJİ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ به آدرس https://clinic24h.ir و شماره ثبت 6311699220 در اداره ثبت شرکت های ترکیه می باشد. 

"وب سامانه کلینیک24" یک کلینیک پزشکی نیست بلکه یک سامانه اینترنتی است که به کمک فناوری های نوین و با رعایت کلیه ضوابط و شئونات، ارتباط بین مراجعه کنندگان خدمات پزشکی ، زیبایی و مشاوره ای را با خدمت دهندگان برقرار می کند.

"وب سامانه کلینیک24" برای مردم عزیز: تسهیل کننده دریافت نوبت و خدمات پزشکی، مشاوره و روانشناسی ، امکان مشاهده سوابق درمانی ، آرشیو تصاویر ثبت شده بر روی پرونده ، تاریخچه پزشکی ، معاینات و غیره

"وب سامانه کلینیک24" برای مطب ها، کلینیک ها، مراکز مشاوره و روانشناسی و غیره: معرفی مرکزشان بصورت کاملا حرفه ای برای مراجعین سامانه ، راه حل امروزی تر برای مدیریت مرکزشان بصورت آنلاین در هر زمان و مکان

"وب سامانه کلینیک24" برای متخصصین ، مشاوران و روانشناسان  : مشاهده نوبت ها و پذیرش ها، ثبت و مشاهده سوابق درمانی و مشاوره ای،  معاینات عمومی و علایم حیاتی، آرشیو تصاویر مدارک مراجعین خود و تاریخچه پزشکی ، دارویی  و ...

"وب سامانه کلینیک24" برای عموم کسب و کارها: محل مناسبی برای معرفی خدمات، محصولات و تخفیفاتشان با بازدید بالا و هدفمند

با کلینیک24 تمامی خدمات پزشکی ، درمانی و زیبایی 24ساعته در اختیار شما می باشد.


وب سامانه کلینیک24 با ارائه اتوماسیون تحت وب کامل برای مدیریت مراکز خدماتی می تواند به شما در ارائه خدمات هر چه بهتر به مشتریان خود یاری رسانده و زمان بسیار زیادی از شما را در ارائه کارها صرفه جویی نماید.

مدیریت کاربران مجاز و دسترسی ها، مدیریت بخش های مرکز ،خدمت دهندگان، خدمات و تنظیمات کامل ، به شما کمک میکند بدون استرس و از راه دور حتی بتوانید مدیریت کارهایتان رو به خوبی پیش ببرید.

در زیر بصورت تیتروار برخی امکانات مهم برای مدیریت مطب ها ، کلینیک ها دندانپزشکی ، مراکز روانشناسی و مشاوره ، مراکز باشگاهی ، استخری، سالن دارها آورده ایم.

برخی از امکانات وب سامانه کلینیک24 برای مراکز  عبارتند از:

1- ناحیه کاربری برای مدیر مرکز، خدمت دهندگان، اپراتورها ، صندوقدار ، حسابدار ، انباردار، سرپرست مرکز و مسئول CRM

2- تعریف بخش های مختلف، ارائه دهندگان خدمت مربوط به هر بخش و خدمات مربوط به هر بخش مرکز 

3- مدیریت شیفت های کاری و تعطیلات مرکز

4- تعریف روزها و ساعات کاری خدمت دهندگان برای نوبت دهی توسط دفتر کار پرسنل پذیرش و یا نوبتدهی اینترنتی

5- پذیرش خدمات ، فروشگاه کالا ، مدیریت مراجعین ، مشاهده وضعیت اتاق های مرکز

6- امکان ثبت شرح حال، سوابق درمانی، نوت ها ، یادداشت ها، نکات های مشاوره ای، معاینات عمومی و علایم حیاتی بر روی جلسات پذیرش

7 - امکان ثبت مدارک، تصاویر، گرافی ها ، اسکن های مراجعین بر روی پرونده خودشان و ارسال لینک مدرک برای ارجاع دهنده

8- امکان مدیریت انبارها، تعریف کالاها، صدور فاکتور خرید ، فروش، موجودی اول دوره، مصرف ، مشاهده موجودی کالاها، کاردکس انبار و گردش کالا، گزارش کالاهای منقضی شونده و کالاهای نقطه سفارش

9- مدیریت بازاریاب ها و درصد بازاریابی و صدور سند حسابداری مربوطه و تراز حسابداری بازاریاب

10- مدیریت ارجاع دهنده ها و درصد ارجاع و صدور سند حسابداری مربوطه و تراز حسابداری ارجاع دهنده

11- مدیریت کارکرد خدمت دهندگان به هر دو شیوه بر اساس خدمات و بر اساس مبالغ دریافتی ، صدور سندهای کارکرد و تراز حسابداری خدمت دهنده

12- مدیریت هزینه های مرکز ، هزینه های نقدی و تعهدی و پرداخت های انجام شده بر روی هزینه

13- ناحیه حسابدار با امکانات متنوع تعریف حساب ها، سندهای دریافت و پرداخت ، سندهای خودکار، ترازهای حسابداری ، دفتر روزنامه و ...

14- ناحیه CRM برای ثبت اهداف و کمپین ها ، تعریف وظایف مربوطه 

15- ناحیه سرپرست مرکز برای ثبت ساعات ورود و خروج پرسنل ، گزارش کارکرد ساعتی ، صدور سند کارکرد و تراز حسابداری پرسنل

16- مدیریت جلسات مراجعه کننده از طریق پذیرش جلسه ای و ثبت شرح حال ها بر روی جلسات

17- گزارشات کامل درآمدی ، حسابداری ، آماری ، سود و زیان، موجودی کالا  ، گزارش خدمات ارائه شده مرکز

18- فروشگاه کالا، صندوق داری فروشگاه ، ثبت تحویل کالا

و بسیاری امکانات دیگر که هر روز به وب سامانه اضافه میگردد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید.



ایمیل:

info@clinic24h.ir


اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic24h


تماس با ما:

https://clinic24h.ir/ContactUs


**لطفا مراجعین گرامی جهت امور نوبتدهی تماس برقرار ننمایند و با خود مراکز، جهت موارد مربوط به نوبتدهی تماس حاصل نمایند.**


با عرض سلام خدمت مراجعین محترم وب سامانه:


برای مراجعین گرامی جهت نوبتدهی اینترنتی:

1- مراجعین گرامی جهت ثبت نوبت برای خدمت دهنده مورد نظر ابتدا لازم می باشد در وب سامانه ثبت نام نمایید : لینک ثبت نام در وب سامانه کلینیک24

2- اگر قبلا ثبت نام نموده اید وارد سامانه شوید : https://clinic24h.ir/signin

3- سپس از طریق بخش قرار داده شده در بالای صفحه اصلی وب سامانه کلینیک24 نام خدمت دهنده مورد نظر را جستجو نمایید، تا پس از انتخاب خدمت دهنده، وارد صفحه پروفایل ایشان شوید.

4- در صفحه پروفایل خدمت دهنده قوانین نوبت دهی و ساعات کاری نوبت دهی ایشان را مشاهده می نمایید.

5- در صفحه پروفایل مرکز نیز قوانین نوبتدهی کلی آن مرکز ، فهرست بخش های مرکز و خدمات هر بخش ،  لیست تعطیلات مرکز قرار دارد که مطالعه نمایید.

6- اگر دکمه گرفتن نوبت فعال بود میتوانید وارد صفحه ثبت نوبت شوید. ( بعضی مراکز بازه زمانی خاصی را برای شروع و پایان نوبتدهی مشخص می نمایند و بعضی مراکز نوبتدهی بصورت 24 ساعته فعال می باشد.) ( انتخاب بازه باز روزهای نوبتی توسط خود مراکز تعیین می شود و وب سامانه کلینیک24 در مورد تعداد نوبت های تعریف شده، نحوه پرداخت هزینه نوبت، روزهای نوبت دهی و .. مسئولیتی بر عهده ندارد.) 

7- در صورت وجود نوبت خالی میتوانید عملیات رزرو نوبت خود را کامل نمایید. ( همواره به یاد داشته باشید نوبت رزرو شده متعلق به خود همان شخص می باشد و در زمان حضور در مرکز مدرک شناسایی به همراه داشته باشید. همچنین به پیام ها، قوانین و هشدارهای قرارداده شده توجه نمایید.)

8- به یاد داشته باشید با ورود به ناحیه کاربری خود می توانید نوبت های رزرو شده آینده و گذشته را مشاهده و رسید آنرا چاپ نمایید. میتوانید تراکنش های مالی انجام شده را بررسی نمایید. اطلاعات پروفایل خود را مشاهده و کامل نمایید و رمز خود را تغییر دهید.

نکته: اگر در پروفایل خود آدرس ایمیل را ثبت و تایید نمایید میتوانید اطلاع رسانی های وب سامانه کلینیک24 را بصورت ایمیل نیز دریافت نمایید.

نکته: حتما راهنماهای قرار داده شده در دسته مراجعین مرکز را مطالعه نمایید.


برای پرسنل مراکز :

1- آموزش های ناحیه پذیرش

2- آموزش های ناحیه صندوقدار

3- آموزش های ناحیه حسابدار

4- آموزش های ناحیه انباردار

5- آموزش های ناحیه CRM

6- آموزش های ناحیه مدیر مرکز

7- آموزش های ناحیه سرپرست

8- آموزش های ناحیه خدمت دهنده

9- آموزش های ناحیه دستیار، پرستار، اپراتور و ..


موفق و سربلند باشید.