ثبت قوانین وب سامانه کلینیک24 در تاریخ 1 شهریور 99 صورت پذیرفته و کلیه کاربران تا 30 روز آینده موظف به مطالعه قوانین وبسایت میباشند. بدیهی است بعد از بازه زمانی مذکور، کلیه کاربران موظف به پذیرش و رعایت قوانین جدید وبسایت میباشند. کلیه بندهای ذکرشده در این صفحات، برداشت نهایی از سیاست امنیت اطلاعات وب سامانه کلینیک24 است که سعی در احترام میان حقوق کاربران وب سامانه کلینیک24 و جلوگیری از سوءاستفادههای احتمالی در بستر فراهمشده از سوی وب سامانه کلینیک24، تنظیم و تدوینشده است. بر اساس سیاست امنیت اطلاعات وب سامانه کلینیک24، چنانچه وب سامانه کلینیک24 تصمیم به اعمال تغییرات در سیاست امنیت اطلاعات و یا قوانین باشد، میبایست یک ماه قبل از اعمال تغییرات کاربران را از طریق نمایش هشدارها در وبسایت، مطلع سازد. لازم است کاربران نیز هرچند وقت یکبار قوانین را مطالعه کرده و از تغییرات احتمالی مطلع گردند.دسترسی به قوانین همواره از طریق آدرس www.clinic24h.ir/terms.html امکانپذیر خواهد بود.
کاربران وب سامانه کلینیک24 عبارتند از :
1- کاربرانی که به ارائه خدمات و کالاهای پزشکی ، درمانی ، مراقبتی ، زیبایی و سلامتی میپردازند و به آنها مراکز گفته میشود.
کاربرانی که ارائه دهندگان خدمات سلامت ، مشاوره، زیبایی و درمانی در مراکز و یا بصورت مستقل می باشند و به آنها خدمت دهندگان گفته میشود.
2- کاربرانی که از خدمات و کالاهای ارائه شده توسط مراکز استفاده می نمایند و به آنها مراجعین (مراجعه کننده) گفته میشود.
3- کاربرانی که از وب سامانه کلینیک24 برای تبلیغات استفاده می نمایند که به آنها تبلیغ دهنده یا حامی مالی گفته میشود.
توجه: عضويت و ادامه استفاده از این سامانه به معنای قبول این قوانین است.
1. چنانچه کاربری اقدام به جعل هویت ، ارائه خدمات غیرقانونی و یا خرید و فروش محصولات غیرقانونی کند اطلاعات وی به مراجع ذیصلاح ارجاع داده خواهد شد.
2. ثبت نوبت برای افراد ثالث با هدف کسب سود از نوبت ، اخذ هزینه های بیش از تعرفه مصوب نیز در وب سامانه کلینیک24 ممنوع میباشد و مسئولیت مبالغ تعیین شده بر عهده خود مراکز می باشد و در صورت شکایت مراجعین ، مرکز مسئول پاسخ گویی به مراجع می باشد.
3. استفاده از سرویس وب سامانه کلینیک24 برای ثبت نام مراکزی که مجوزهای قانونی مربوطه را اخذ نکرده اند، یا تاریخ اعتبار مجوز آنها منقضی شده، مجاز نمیباشد و در صورت مشاهده، شناسه کاربری مرکز خاطی توقیف خواهد شد.
4. استفاده از سرویس وب سامانه کلینیک24 به منظور خرید و فروش غیرقانونی محصولات دارای حق چاپ و نشر(copyright) مجاز نمیباشد و در صورت مشاهده و یا گزارش، شناسه کاربری مرکز خاطی متوقف خواهد شد.
5. افراد زیر سن قانونی (زیر 18 سال) مجاز به عضویت در سایت وب سامانه کلینیک24 و استفاده از خدمات وب سامانه کلینیک24 نمیباشند.
6. استفاده از سرویس وب سامانه کلینیک24 جهت گذاشتن نظرات مغرضانه و خلاف شان و شخصیت افراد ممنوع بوده و حساب کاربری فرد خاطی مسدود خواهد شد.
7. استفاده از سرویس وب سامانه کلینیک24 برای موارد خرید و فروش کالاها و ارائه خدمات زیر مجاز نمیباشد.
a. تمامی موارد منع شده در قانون جرائم رایانهای کشور
b. کارتهای بختآزمایی، قمار و شرطبندی
c. موارد عبور از فیلترینگ جمهوری اسلامی ایران
d. هرگونه آموزش هک و نفوذ و دسترسی غیرمجاز
e. کالاهایی که به نحوی حقوق ناشر را رعایت نمیکنند (خلاف قوانین کپیرایت)
f. کالاهایی که به تأیید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران نرسیده باشند
g. سیگار و سایر مواد دخانی
h. مواد مخدر و روانگردان
i. مشروبات الکلی و نوشیدنیهای سکرآور
j. انواع سلاحهای گرم و سرد
k. خدماتی که انجام آنها دارای مقررات و نظامات خاص است
l. کالاها و خدماتی که برای مصرفکننده خطر جدی در پی دارد
m. کالاهایی که مبادله آنها طبق قانون ممنوع است
n. کالاها و خدماتی که مبادله و انجام آنها مغایر با آداب اسلامی است
o. کالاهایی که انجام فعالیتهای غیرقانونی را به نحوی تشویق یا تسهیل میکنند
p. کالاهای قاچاق
8. انتشار ویروسهای اینترنتی بهمنظور سوءاستفاده از حساب کاربران وب سامانه کلینیک24 مجاز نیست و در صورت مشاهده با شناسه کاربر خاطی برخورد شده و همچنین موضوع از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد
9. جمعآوری و ذخیره اطلاعات شخصی درباره مراکز برای اهداف تجاری از طریق وب سامانه کلینیک24 ممنوع است و در صورت مشاهده با کاربر خاطی برخورد خواهد شد.
10. پس از عضویت اولیه، وب سامانه کلینیک24 اطلاعات موبایل و ایمیل وارد شده را جهت برقراری ارتباط و ارسال پیام ها مورد احراز هویت قرار میدهد.
11. استفاده از چند نام کاربری برای یک مراجع در وب سامانه کلینیک24 ممنوع بوده و در صورت مشاهده موارد تخلف، سایر شناسههای کاربری مربوط به شخص خاطی، توقیف خواهد شد.
12. بر طبق سیاست امنیت اطلاعات، وب سامانه کلینیک24 متعهد میشود که از اطلاعات خصوصی کاربران خود محافظت کند و این اطلاعات را مخفیانه نزد خود نگه دارد و برای سایر اشخاص فاش نکند. البته بهاستثنای مواردی که بهموجب قانون مجبور به انجام این کار باشد.
13.وب سامانه کلینیک24 هیچگاه از کاربران خود، اطلاعاتی را از طریق ایمیل درخواست نخواهد کرد. سایر درخواستهای وب سامانه کلینیک24 از طریق تیکتها و درون سایت وب سامانه کلینیک24 انجام میشود و از ایمیل تنها به منظور اطلاعرسانی و یا درخواست مشاهده لینکهایی درون وبسایت وب سامانه کلینیک24 استفاده خواهد شد.
14. وب سامانه کلینیک24 از کاربران خود میخواهد، حتماً شناسه کاربری و کلمه عبور خود را در صفحاتی که دارای آدرس https://clinic24h.ir است، وارد کنند. اطلاعات این صفحات، توسط گواهینامه ssl محافظت میشوند و بنابراین برای امنیت بیشتر صفحات با پیشوند https در دسترس کاربران قرار میگیرند. در مواردی که کاربر به درگاه پرداخت هدایت میشود حتما آدرس درگاه پرداخت باید مطابق با https://zarinpal.com و یا https://idpay.ir باشد. بدیهی است در صورت واردکردن اطلاعات در آدرسهایی بهجز آدرس https://zarinpal.com و https://idpay.ir مسئولیت و عواقب از دست رفتن اطلاعات و یا سرقت اطلاعات با کاربر موردنظر است.
15. در حال حاضر کارمزد کسر شده برای تراکنشهای خروجی از درگاه پرداخت زرین پال یا آیدی پی (برای عموم کاربران) معادل ۱٪ از رقم خروجی است. این کارمزد ممکن است بسته به تنظیمات هر مرکز از مراجعه کننده و یا خود مرکز دریافت شود.
16. برای مراکز، مبالغ تراکنش های انجام شده طبق توافق و تنظیمات خود مرکز در سامانه زرین پال توسط زرین پال و در سامانه آیدی پی توسط آیدی پی واریز میگردد و به هیچ عنوان وب سامانه کلینیک24 مسئولیتی در قبال واریز وجه برای مراکز ندارد.
17. مراکزی که از درگاه برای پرداخت آنلاین هزینه سرویس های خود در وب سامانه کلینیک24 استفاده میکنند، مشمول سیاست امنیت اطلاعات و قوانین خاص همان درگاه میباشند. وب سامانه کلینیک24 از کاربران خود میخواهد قبل از هرگونه استفاده از خدمات درگاه، قوانین و سیاست امنیت اطلاعات آن را مطالعه نموده و سپس نسبت به استفاده از درگاه پرداخت اقدام کنند.
18. اگرچه سیاست امنیت اطلاعات وب سامانه کلینیک24 بر مبنای جلوگیری از سوءاستفاده تدوینشده است و فعالیت سایر کاربران بر این مبنا ارزیابی میشود، اما وب سامانه کلینیک24 هیچ مسئولیتی در قبال سو استفاده های انجامشده، توسط کاربران ندارد. چنانچه موردی در این مبنا به وب سامانه کلینیک24 گزارش شود (بهطور مثال رزرو نوبت و پرداخت هزینه آن به مرکز و عدم ارائه خدمات از سوی مرکز) وب سامانه کلینیک24 محیط گفتگوی دوطرفهای تحت نظارت خود ایجاد خواهد کرد تا ابتدا مورد از طریق گفتگو حل شود. چنانچه بعد از انجام گفتگو اختلاف میان کاربران مرتفع نگردد امکان پیگیری از طریق مراجع قانونی برای طرفین وجود دارد و در صورت درخواست مراجع ذیصلاح اطلاعات طرفین در اختیار آنها قرار داده خواهد شد
19. در صورت عدم ارائه خدمات کافی و مناسب از طرف مراکز ، تعداد محدود نوبت ها و نارضایتی مراجعین از نحوه نوبتدهی و قوانین مربوط به ثبت و لغو نوبت و یا هزینه های در نظر گرفته شده برای خدمات ارائه شده در سامانه توسط آن مرکز پزشکی، وب سامانه کلینیک24 اولا از مراجعین میخواهد از خدمات مذکور آن مرکز استفاده ننمایند و در صورت استفاده از خدمات مسئولیتی متوجه وب سامانه کلینیک24 نخواهد بود.
20. در صورتیکه به جهت اشکال در برنامه نویسی و یا اختلال در تنظیمات مبالغی خارج از مبلغ مصوب تعیین شده از کاربران دریافت گردد، پس از دریافت تقاضای بررسی از طرف کاربران از طریق فرم ارتباط با ما یا ثبت تیکت ، درخواست ثبت شده بررسی و اقدامات مقتضی انجام خواهد شد.
21. وب سامانه کلینیک24 بهشدت با اسپم مخالفت میکند و در صورت مشاهده اسپم از سوی کاربران خود، حساب کاربر خاطی را مسدود میکند. مواردی که از این نظر برای وب سامانه کلینیک24 تخلف شناخته میشوند عبارتاند از ارسال نظرات در وب سامانه کلینیک24 بهصورت اسپم.
22. هرگونه سوءاستفاده از سرویس وب سامانه کلینیک24 و یا استفاده ماشینی از سرویس وب سامانه کلینیک24، بدون هماهنگی با این وبسایت ممنوع بوده و در صورت مشاهده با کاربر خاطی، برخورد خواهد شد.
23. هرگونه فعالیت تبلیغاتی علیه وب سامانه کلینیک24 ممنوع بوده و در صورت مشاهده حساب کاربر خاطی توقیف خواهد شد. بدیهی است وب سامانه کلینیک24 حق برخورد قانونی با فرد خاطی را برای خود محفوظ میداند.
24. هرگونه کپی برداری از وب سامانه کلینیک24 اعم از کلی و جزئی ، ارائه سامانه با آدرس های مشابه ، کپی برداری از اطلاعات مراکز و ارائه درگاه های پرداخت مشابه جهت فریب کاربران و کلاه برداری از آنها غیر قانونی بوده و با این افراد برخورد قانونی خواهد شد.
25. مراکز وب سامانه کلینیک24 میبایست هرگونه تغییر تلفن و آدرس خود را از طریق تیکت به اطلاع سایت برسانند. بدیهی است در صورت مشاهده اشکال در آدرس و تلفن، حساب کاربری مرکز خاطی توقیف خواهد شد.
26. هیچ مرکزی حق واگذاری شناسه کاربری خود به فرد یا مرکز دیگری را ندارد. بدیهی است در صورت تخلف، مسئولیت و عواقب آن بر عهده اطلاعات فرد یا مرکز پزشکی ثبت شده در وب سامانه کلینیک24 است.
27. کاربر وب سامانه کلینیک24 که بهعنوان مرکز فعالیت میکند، موظف است نسبت به ارسال کالا و یا ارائه خدمات فروخته شده از طریق اینترنت رسید اخذ نماید و پایگاه داده جداگانهای جهت نگهداری تأییدیه مراجعه کننده، در خصوص کالا یا خدمات تحویل داده شده داشته باشد. بدیهی است که هرگونه مسئولیت در زمینه کیفیت یا کمیت کالای یا خدمات ارائه شده و نیز ارسال آن بر عهده مرکز است و در صورت اعلام مراجعه کننده مبنی بر عدم دریافت کالا و خدمات، مرکز موظف به ارائه رسید دریافت شده از سوی مراجعه کننده است.
28. مراکز موظف هستند اطلاعات کامل متقاضی نوبت و خدمات را از مراجعه کننده دریافت و صحت آنرا با اطلاعات ثبت شده در سامانه کلینیک24 بررسی کند. گاهی اوقات ممکن است، وب سامانه کلینیک24 بهمنظور تطبیق اطلاعات رزرو، با مرکز و مراجعه کننده بهصورت جداگانه تماس گرفته و اطلاعات رزرو و خرید انجام شده را دریافت کند. این کار به منظور جلوگیری از سوءاستفاده و کلاهبرداری در وب سامانه کلینیک24 انجام میشود و طرفین ملزم به در اختیار گذاشتن اطلاعات به وب سامانه کلینیک24 میباشند.
29. هر نوع ضرر و زیانی که به هر نحو از سوی مرکز به مراجعه کننده و یا از سوی مراجعه کننده به مرکز وارد شود میبایست مابین آنها برطرف شود و وب سامانه کلینیک24 امکان گفتگوی دوطرفه بهمنظور حل مشکلات را از طریق بخش تیکت فراهم میکند و در صورت عدم حل مشکل، امکان پیگیری قضایی برای طرفین وجود دارد. همچنین چنانچه ضرر و زیانی از سوی هر یک از طرفین به وب سامانه کلینیک24 وارد شود، زیاندهنده موظف به جبران خسارت است.
30. وب سامانه کلینیک24 میتواند در هر زمان که به فعالیت یا اطلاعات هویتی کاربری مشکوک شد، حساب کاربر را توقیف و مدارک هویتی و شناسائی بیشتر را از کاربر درخواست کند. پس از ارسال مدارک درخواست شده، وب سامانه کلینیک24 به آزاد سازی حساب کاربر و اجازه دسترسی به فعالیت در وب سامانه کلینیک24 ملزم میباشد.
31. کاربران میتوانند در صورت عدم تمایل به فعالیت، حساب کاربری خود در وب سامانه کلینیک24 را بنا به درخواست خود از طریق تیکت، متوقف کنند. وب سامانه کلینیک24 کاربر موردنظر را توقیف میکند اما از پایگاه دادههای خود حذف نمیکند. این کار بهمنظور نگهداری جزئیات کاربران و تراکنشهای آنها، انجام میشود.
32. وب سامانه کلینیک24 اجازه دارد، کاربرانی که خلاف قوانین فوق را اجرا میکنند متوقف کرده و تصمیمگیری نهائی در مورد حساب و موجودی آن را بهصراحت به کاربر متخلف اعلام نماید.
33. تبلیغ دهنده ها موظف می باشند در تبلیغات خود ، اطلاعات صحیح، قانونی ، واقعی و قابل ارائه معرفی نمایند ولی مسئولیت صحبت بررسی کیفیت و کمیت تبلیغات تبلیغ دهنده ها بر عهده فرد استفاده کننده می باشد و در صورتیکه اطلاعات محصول یا خدمات دریافتی از تبلیغ دهنده مطابق با تبلیغ نبود مسئولیتی متوجه وب سامانه کلینیک24 نخواهد بود.
34. هر تبلیغ توسط تبلیغ دهنده ها دارای تاریخ انقضا مشخص می باشد و پس از اتمام تاریخ فوق و عدم تمدید توسط تبلیغ دهنده آگهی بدون اطلاع قبلی به تبلیغ دهنده از وب سامانه کلینیک24 حذف خواهد شد.
35. در زمان های خاصی وب سامانه کلینیک24 ممکن است اقدام به ارائه تخفیفات ویژه جهت دریافت آگهی از تبلیغ دهنده ها نماید. چنین فرصت هایی فقط مختص همان زمان خاص می باشند.
36. هزینه باکس های تبلیغاتی در نظر گرفته شده بر اساس محل در نظر گرفته شده ، اندازه و مدت زمان آگهی دارای نرخ متفاوتی می باشد.
37. مراکز محترم پس از ثبت نام در سامانه و خرید اشتراک و پرداخت وجه مربوطه، امکان عودت مبلغ وجود نخواهد داشت ولی در صورت درخواست برای لغو حساب مرکز میتوانند از طریق ایمیل یا تیکت در ارتباط باشند.
38. مراکز ثبت شده در سامانه لازم می باشد در زمان لازم نسبت به تمدید اشتراک خود اقدام نماید. وب سامانه کلینیک24 از یک ماه قبل از فرا رسیدن زمان پایان اشتراک ، از طریق ایمیل و پیامک اطلاع رسانی های لازم را به مرکز می نماید. چنانچه مرکز نسبت به تمدید اشتراک خود اقدام ننماید وب سامانه کلینیک24 میتواند نسبت به معلق کردن موقت مرکز اقدام نماید.
39. چنانچه مرکزی تا یک ماه پس از تعلیق باز هم نسبت به پرداخت وجه تمدید اشتراک خود اقدام ننماید وب سامانه کلینیک24 مجاز می باشد تمامی اطلاعات مرکز مورد نظر را از وب سامانه کلینیک24 حذف نماید.
40. مراکز میتوانند جهت حل مشکلات و یا سوالات خود از طریق تیکت درخواست های خود را در وب سامانه کلینیک24 ثبت نمایند و از همان طریق جواب دریافت نمایند.
41. در وب سامانه کلینیک24 باکس هایی برای نمایش تبلیغات تبلیغ دهنده ها در نظر گرفته شده است. این باکس ها در بالای صفحه اصلی، وسط صفحه اصلی، پایین صفحه اصلی، بالای صفحه جستجوی مراکز، بالای صفحه جستجوی خدمت دهندگان ، بالای صفحه پروفایل مراکز، بالای صفحه پروفایل خدمت دهندگان، بالای ناحیه کاربری مراجعین ، بالای ناحیه کاربری مراکز و بالای صفحه نوبتدهی می باشد و بر اساس اشتراکات تبلیغ خریداری شده توسط تبلیغ دهندگان استفاده میشود و کاربران سامانه حق اعتراض به محل باکس های تبلیغاتی و یا محتوای نمایش داده شده در باکس ها را ندارند.
42. در پایین صفحه پروفایل هر مرکز کادری مخصوص معرفی سایر مراکز وب سامانه قرار داده شده است. هر مرکزی که در تنظیمات خود نمایش این کادر را در پروفایل مرکز خود فعال کرده باشد، مرکز خودش نیز در این کادر در پروفایل سایر مراکز نمایش داده میشود.
43. در پایین صفحه پروفایل خدمت دهندگان کادری مخصوص معرفی خدمت دهندگان تیک آبی قرار داده شده است که این امکان قابل خریداری در ناحیه کاربری خدمت دهنده می باشد و هر خدمت دهنده بر اساس مدت خریداری شده تیک آبی در این کادر نمایش داده میشود.
44. وب سامانه کلینیک24 از کاربران خود میخواهد، چنانچه قوانین فوق را قبول دارند نسبت به عضویت در سایت اقدام کنند و چنانچه مایل به ادامه فعالیت نیستند درخواست توقیف شناسه کاربری خود را از طریق بخش تیکتها اعلام نمایند. چنانچه در رابطه با قوانین سایت سؤالی دارید از طریق بخش تماس با ما و یا با بخش تماس با ما ارتباط برقرار کنید.
45. امکان کاربر ویژه جهت بهره مندی مراجعین سامانه از امکانات خاص کاربران ویژه مانند نوبت های در نظر گرفته شده ، امکان مشاهده نوبت های خالی مراکز و .. می باشد و عضویت به عنوان کاربر ویژه اختیاری می باشد و پس از عضویت در کاربر ویژه هزینه پرداخت شده غیرقابل استرداد می باشد.
46. مراجع جهت استفاده از نوبت اینترنتی دریافت شده در زمان حضور در مرکز لازم می باشد مدرک شناسایی معتبر عکس دار ارائه دهد. ارائه خدمات توسط مراکز فقط به خود شخص ممکن می باشد و در صورت عدم به همراه داشتن مدرک عکس دار، خود مرکز مسئول پذیرش یا رد پذیرش مراجعه کننده می باشند.
47. وب سامانه کلینیک24 امکان غیرفعال سازی کلی بخش نظرات (نه به صورت تک نظر خاص) را در پروفایل خدمت دهنده قرار داده است و حتی خدمت دهندگان با تماس تلفنی در واتساپ یا ثبت تیکت نیز می توانند سیستم نظرات خود را به طور کلی غیر فعال کنند تا هیچ نظری نمایش داده نشود.
48. وب سامانه کلینیک24 هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای نظرات ندارد چرا که این امکان اجباری نبوده و در هر لحظه خدمت دهنده امکان غیر فعال سازی/ پنهان سازی (تنها به طور کلی و نه به صورت تک نظر) بخش نظرات را دارد.
49. در موارد خاص تنها در صورتی که خدمت دهنده نسبت به نظری انتقاد داشته باشد و نظر مربوطه پس از بررسی توسط واحد نظارت دارای واژه هایی مغایر با اخلاق و قوانین جامعه باشد این امکان برای خدمت دهنده فراهم است که با تماس با پشتیبانی، تنها متن آن نظر را در حالت عدم نمایش قرار دهد اما امتیازی که صاحب نظر به مطب داده است پاک نخواهد شد و در میانگین امتیاز رضایت مخاطبین مطب محاسبه میشود .
50. حفظ احترام پرسنل وب سامانه کلینیک24 هم توسط مراکز و هم توسط مراجعه کننده ها الزامی می باشد. در صورتی که خلاف این موضوع اثبات شود اکانت کاربر مراجعه کننده مسدود خواهد شد و یا اکانت مرکز خاطی به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.
51. مدیریت پرسنل هر مرکز و نمایش پروفایل خدمت دهندگان هر مرکز در حیطه مسئولیت همان مرکز می باشد و در صورتیکه خدمت دهنده ای قراردادش با مرکز مربوطه به اتمام رسیده باشد و بخواهد پروفایلش دیگر در پروفایل آن مرکز نمایش داده نشود ابتدا با همان مرکز موضوع رو مطرح نماید و در صورت عدم حصول نتیجه میتوانید از طریق تماس با ما با وب سامانه کلینیک24 درخواست خود را مطرح نماید.
52. مراکز محترم جهت آموزش امکانات وب سامانه ابتدا به بخش وبلاگ آموزشی همان ناحیه کاربری در منوی وبلاگ مراجعه نمایند. در صورت عدم یافتن آموزش مناسب ، از طریق تیکت میتوانند سوال خود را مطرح نمایند. همچنین میتوانند از طریق تماس تلفنی و یا شبکه های اجتماعی با پشتیبانی وب سامانه سوال خود را مطرح نمایند.
قوانین ثبت آگهی معرفی مرکز در «وب سامانه کلینیک24» چیست؟
آگهیدهندگان (مراکز و یا ...) با ثبت آگهی خود در وب سامانه کلینیک24 تأیید میکنند که آگهی ایشان شامل مواردی که در ادامه آورده میشوند نخواهد بود .
چنانچه از ناحیه مراجع ذیصلاح قانونی دستور حذف آگهی صادر شده باشد، وب سامانه کلینیک24 فوراً اقدام به حذف آگهی مینماید. همچنین در صورتی که گزارش نارضایتی کاربران نسبت به آگهی خدمات مرکز بیشتر از 7 مورد باشد، وب سامانه کلینیک24 به صلاحدید خود ممکن است اقدام به حذف آگهی نماید. در دو فرض وب سامانه کلینیک24 هیچگونه مسئولیتی در قبال بازپرداخت هزینههای پرداختی بابت آگهی حذف شده به کاربر ندارد.
قوانین ویژه آگهی دهندگان:
هرگونه سوءاستفاده از شماره تلفن همراه یا نشانی پست الکترونیکی دیگران پیگرد قانونی دارد و آگهی دهنده مسئول آن تلقی شده و وب سامانه کلینیک24 در این مورد هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
- مغایرت با قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران و عرف جامعه،
- هرگونه محتوای مندرج در فهرست مصادیق محتوای مجرمانه،
- استفاده از عبارتها یا کلماتی مانند: ویژه، رند، مفت، ارزان، زیر قیمت، استثنائی، حراج و موارد مشابه،
- هر گونه توهین به ادیان رسمی کشور، آداب، رسوم، قومیتها، لهجهها و گویشهای مختلف،
- استفاده ابزاری از تصاویر اشخاص در آگهی، درج بیمورد عکس صورت اشخاص یا استفاده از عکس کودکان برای معرفی خدمات و خدماتی که مخاطب آن کودکان نیستند،
- استفاده از حروف انگلیسی برای نوشتن عبارات فارسی (اصطلاحا فینگلیش): استفاده از زبان انگلیسی برای نوشتن کلمات غیرفارسی و برندها و یا ثبت آگهی به زبان انگلیسی مانعی ندارد،
- هر نوع آگهی و خبرپراکنی سیاسی، اجتماعی یا مذهبی که جنبه تجاری نداشته باشد،
- هر شکلی از شرطبندی (با جایزه یا بدون جایزه)،
قوانین و مقررات سامانه پیامک برای مراکز:
قوانين زير بايد در ارسال ودريافت پيامک از طريق اين سرويس رعايت شود
دقت نماييد با رعایت نکردن قوانین زیر بـرای ارسال پیـام کوتاه کاربری شما مسدود شده و هرگونه جریمه نقـدی و غیر نقـدی و موارد قانونی متوجه کاربـر نـهایی استـفاده کننـده از سیستـم میبـاشـد.
کاربر گرامی کلیه پیام های ارسالی از سیستم های تحت وب در جمهوری اسلامی ایران توسط اپراتور بررسی میگردد و برخی کلمات فیلتر می باشد. کلمات فیلتر وقتی در متن شما قرار بگیرد بصورت خودکار متن شما توسط ما بررسی میگردد و در صورت نداشتن مشکل تایید شده و ارسال می گردد
-1پيامهاي ارسالي توسط شما بايستي کاملا مطابق با قوانين کشور جمهوري اسلامي ايران باشد و نبايستي با هيچ يک از شرايط زير منافات داشته باشد
محتواي پيام ارسالي ميبايست :
الف : کليه پيامک ها با محتواي غير اخلاقي ، توهين ، شوخي ، جوک ، اعلام برنده شدن يا ارائه جايزه ، سرکار گذاشتن از طريق پيامک (حتي دوستان و آشنايان)، اخاذي ، ارسال پيامک از طرف بانک يا اپراتور ها ( همراه اول و ايرانسل ) ، و ارسال هرگونه پيامک که به نحوي فرستنده در آن مشخص نباشد
ب: با اصول و مباني دين اسلام و قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران مغايرت نداشته و در تضاد نباشد.
پ: باعث تشويش اذهان عمومي نگردد.
ت: به اخلاق حسنه حاكم بر جامعه آسيب نرساند.
ث: با سياستهاي فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي كشور مغايرت نداشته باشد
چ:ارسال پيامکهاي جعلي از طرف شرکت ها و بانک ها با محتواي مشترک گرامي شما برنده .... شده ايد و غيره.
ح:ارسال هرگونه پيامکي از طرف نهاد هاي دولتي و امنيتي مانند مخابرات، وزارت اطلاعات، نيروي انتظامي و
خ:به طور کلي شما به هيچ وجه نبايد هويت خود را براي شخص دريافت کننده اس ام اس مخفي کرده و يا تغيير دهيد
د:عدم استفاده از سامانه ي پيامک براي تبليغ وب سايت ها، سرويس ها و يا کالا هايي که بر خلاف قوانين جمهوري اسلامي ايران مي باشند.
2- کليه پيامک در حوزه پزشکي ، پيراپزشکي ، دارويي ، آرايشي - بهداشتي ، ترک اعتياد و... بدون مجوز رسمي از وزارت بهداشت و نامه کتبي از سازمان نظام پزشکي کشور
3- ارائه تسهيلات و وام هاي بانکي ، خريد و فروش فيش حج بدون مجوز
4-با توجه به دستورالعمل روابط عمومي شرکت مخابرات ايران، ارسال پيامک تبليغاتي با شماره عمومی پس از ساعت 23 ممنوع مي باشد در صورتی که دارای شماره اختصاصی میباشید و پیام شما اطلاع رسانی است ارسال شما منعی ندارد و ارسال های شما با سرشماره 2000 از ساعت 23 به بعد ارسال انجام نمی شود و اگر هرگونه ارسالی با این سرشماره انجام دهید همگی در مخابرات بصورت در حال انتظار باقی مانده و در ساعت 7 صبح روز بعد ارسال میگردد این قانون فقط بابت سرشماره 2000 میباشد
5-استفاده کننده ميبايد پاسخگوي مشتريان خود و پذيراي مسؤليتهاي مشتريمداري باشد در غیر اینصورت شرکت بصورت مستقیم مشکلات مشتریان را برطرف و آنها را به کاربری ادمین منتقل می نماید (در صورت عدم پرداخت هزینه تمدید برای کاربران غیر فعال کاربری آنها از مدیرشان سلب می گردد).
6-درصورت درخواست مقام هاي قضائي تمامي اطلاعات ثبت شده از شما در سايت، تحويل دستگاه هاي مربوط مي گردد.
7-بدليل فيلترينگ شديد مخابرات کاربر موظف است قبل از ارسال پيام انبوه يکبار به صورت تست متن مورد نظر را بر روي گوشي همراه خود (همراه اول) ارسال نموده و از رسيدن آن به گوشي اطمينان حاصل فرمايد. در صورت فيلتر شدن پيام ها اين سامانه مسئوليتي بر عهده نمي گيرد.
-8مديريت سامانه مجاز به تغيير و حذف و اضافه ي قوانين خود ميباشد و در صورت تغيير قوانين جديد را به کاربران اعلام خواهد کرد.
-9درصورت تغيير قوانين مخابرات و ساير قوانين مرتبط با ارائه ي خدمات سامانه , در اسرع وقت به کاربران اطلاع رساني کرده و قوانين خود را تغيير خواهد داد.
-10ارسال به اپراتور رایتل در حال حاضر امکان پذیر نیست و در صورت ارسال به این اپراتور ارسال های شما انجام نمی شود
الف: در صورت هماهنگی میتوانید به شماره های 934 کیش ارسال انجام دهید شماره های کل جزیره کیش
در قسمت مشاغل موجود است
-11قبل از ارسال انبوه پیام یکبار متن را به گوشی خود ارسال و از وصل بودن خطوط اطمینان حاصل فرمایید
-12پیام های بیش از 7 صفحه در بیشتر موارد از سمت مخابرات ارسال نمیگردد در تعداد صفحات پیام دقت فرمایید
-13مشخصات کاربري شما بايستي دقيقا با مشخصات اصلي شما در قسمت پروفايل يکسان باشد: نام و نام خانوادگي-کد ملي – شماره موبايل ، شماره ثابت ،کدپستي و نشاني پستي و..
کاربرگرامی شما موظف هستيد به طور مرتب براي مشاهده تغييرات قوانين و مقررات به اين صفحه مراجعه نماييد و به مفاد آن عمل نماييد
رعايت موارد امنيتي :
1- بهترين مکان براي نگه داري از رمز عبور ، ذهن شما مي باشد ، لطفا اين مسئله را جدي بگيريد
2- رمز عبور خود را هر 60 روز يک بار تغيير دهيد
3- از افشا کردن رمز عبور خود اکيدا خودداري کنيد. رمز عبور خود را يک عبارت ساده (مانند : تاريخ تولد ، شماره شناسنامه يا کد ملي، شماره تلفن يا موبايل و ...) قرار ندهيد. و حتما در انتخاب رمز عبور ، به طور همزمان از اعداد و حروف و کاراکتر هاي گوناگون استفاده کنيد .
4- استفاده از مرورگر اينترنت اکسپلورر (ie.) به طور کلي داراي نکات امنيتي بسياري مي باشد ، در صورت استفاده از اين مرورگر پيامک هاي ارسالي چندين بار ارسال مي شود و موارد مالي بسياري براي شما بوجود مي آيد ، لطفا تحت هيچ شرايطي از اين مرورگر استفاده نکنيد.