لازم است سرویس وب سامانه کلینیک24 به منظور کاهش مشکلات احراز هویت، از اعضاء خود اطلاعات خودشان مورد استفاده در سرویس وب سامانه کلینیک24 را درخواست کند.
لازم است کاربران سرویس وب سامانه کلینیک24، جهت ثبت نام در سایت و رزرو نوبت، اطلاعات درخواستی این سرویس را در اختیار ما قرار دهند.
با رضایت و موافقت با موارد سیاست امنیت اطلاعات، شما در حقیقت رضایت و موافقت خود را برای کمک به ما در پردازش اطلاعات شخصی خود، برای اجرای هرچه بهتر سیاست امنیت اطلاعات، اعلام کردهاید
این سیاست، امنیت اطلاعاتی که ما جمعآوری میکنیم را مشخص و نحوه استفاده از این اطلاعات را توضیح میدهد. وب سامانه کلینیک24، امنیت اطلاعات شخصی شما را به شدت محفوظ نگاه داشته و از اطلاعات شخصی شما فقط در رابطه با شرایط سیاست امنیت اطلاعات استفاده میکند. ما اطلاعات شخصی شما و یا لیستی از مشتریان خود را به شخص ثالثی نمیفروشیم و فقط مراکز مورد تایید و ثبت نام شده در سامانه امکان دسترسی به اطلاعات مراجعین خود را دارند.
هرچند وب سامانه کلینیک24 در کشور جمهوری اسلامی ایران مدیریت میشود و تابع قوانین این کشور است، در برخی شرایط خاص و دریافت دستور از مراجع ذیصلاح لازم است تا اطلاعات مورد نیاز در اختیار مرجع ذیصلاح قرار داده شود. لازم است سیاست امنیت اطلاعات را هر چند وقت یکبار دوباره مرور کنید. این سیاست، بر روی همه سایتهایی که از سرویس وب سامانه کلینیک24 استفاده میکنند، اجرا میشود.
با پذیرفتن سیاست امنیت اطلاعات و پذیرفتن بخش موافقت سیاست امنیت اطلاعات در زمان عضویت، در حقیقت شما با آشکار شدن اطلاعات خود برای ما و استفاده ما از اطلاعات شخصی خود موافقت کردهاید و ما را برای انجام موارد ذکر شده در سیاست امنیت اطلاعات هدایت کردهاید.
تذکر تغییر اطلاعات
این سیاستها ممکن است برخی اوقات به دلیل افزودن یک قابلیت جدید به سرویس وب سامانه کلینیک24 و یا اجرای پیشنهادهای مشتریان، مورد تجدیدنظر شوند. ممکن است این سیاستها را در هر زمانی با فرستادن نسخه جدیدی از آن روی وبسایت اصلاح کنیم. شرایط نسخه اصلاح شدهای که روی وبسایت قرار میدهیم در همان لحظه قابل اجرا است.
همچنین اگر قصد تغییر سیاست امنیت اطلاعات فعلی را داشته باشیم، ۳۰ روز قبل از تغییر سیاست امنیت اطلاعات شما را توسط قرار دادن هشدارهایی روی صفحه از بروز رسانی سیاست امنیت اطلاعات سرویس خود با خبر میکنیم. بعد از قرار دادن این ۳۰ روز هشدار و آگهی در مورد تغییر، فرض میشود که شما با شرایط جدید سیاست امنیت اطلاعات موافق هستید. اگر با تغییرات ایجاد شده در سیاست امنیت اطلاعات مخالف باشید، میتوانید اکانت خود را هر زمان که مایل باشید، ببندید. لطفا آدرس https://www.Clinic24h.ir/policy.html را برای مشاهده آخرین نسخه سیاست امنیت اطلاعات مشاهده کنید.
برخی از صفحات سایت وب سامانه کلینیک24، شامل لینکهایی میباشند که مربوط به سایتهای دیگر است. این سایتها شرایط سیاست امنیت اطلاعات خاص خود را دارند و وب سامانه کلینیک24 مسئول عملکرد این سایتها نیست. کاربرانی که اطلاعات خود را در این سایتهای اشخاص ثالث ثبت میکنند باید شرایط امنیتی آنها را کامل مطالعه کرده و سپس نسبت به در اختیار قرار دادن اطلاعات شخصی و هویتی خود به آنها اقدام کنند.
تذکر ویژه به کودکان و نوجوانان
کودکان و نوجوانان (افراد زیر ۱۸ سال) مجاز به استفاده از سرویس وب سامانه کلینیک24 و ثبتنام و ثبت اطلاعات خود در وبسایت وب سامانه کلینیک24 نیستند.
اطلاعاتی که ما از شما جمع آوری میکنیم
اطلاعات مورد نیاز از مراکز :
برای باز کردن یک اکانت مرکز در سایت وب سامانه کلینیک24، باید نوع مرکز ، جنسیت، نام و نام خانوادگی مدیر مرکز، شماره تلفن همراه را وارد کنید. در وارد کردن این اطلاعات دقت کنید چرا که وب سامانه کلینیک24 اطلاعات وارد شده را بررسی و از صحت آنها اطمینان حاصل میکند. ممکن است وب سامانه کلینیک24 از شما کد احراز هویت شماره موبایل پیامک شده را درخواست نماید.
پس از ورود به ناحیه کاربری (داشبورد) لازم می باشد تا اطلاعات مربوط به مرکز خود شامل :
- مشخصات و اطلاعات تماس با مرکز
- بخش ها، خدمت دهندگان و پرسنل، خدمات هر بخش، بیمه های طرف قرارداد ، شیفت ها و روزهای کاری ،تعطیلات، لیست روزها و ساعات کاری خدمت دهندگان مرکز
- بیمه های طرف قرارداد و قراردادهای بیمه
- شبکه های اجتماعی ، گالری تصاویر، وبلاگ ها که در ظاهر پروفایل مرکز تاثیر دارند.
- لیست انبارها و کالاهای مرکز در صورتیکه ماژول انبارداری تهیه کرده باشید.
را جهت نمایش صحیح و کامل اطلاعات مرکز خود به مراجعین سایت را وارد نمایید. مسئولیت صحت اطلاعات کاملا بر عهده هر مرکز می باشد.
جهت فراهم کردن امکان رزرو نوبت برای مراجعین لازم می باشد تا اطلاعات خدمت دهنده (یا خدمت دهندگان) و روزها و ساعات کاری ایشان را وارد نمائید.
جهت استفاده از خدمات پرداخت آنلاین لازم می باشد تا مرچنت درگاه زرین پال ، آیدی پی و یا درگاه تایید شده دیگر خود را در تنظیمات مرکز وارد نموده و خدماتی که جهت رزرو حتما نیاز به پرداخت آنلاین دارند در صفحه مدیریت خدمات مشخص نمایید.
مشخص کردن قوانین ثبت نوبت و لغو نوبت در صفحه پروفایل مرکز جهت آشنایی بیشتر مراجعین با قوانین ثبت و لغو مرکز شما الزامی می باشد و مسئولیت عدم ثبت قوانین و سوتفاهمات و شکایت کاربران بر عهده همان مرکز می باشد.
در صورتیکه امکان لغو نوبت فراهم می باشد در تنظیمات مرکز می توانید این امکان را فعال نمایید.
متن پیامک های خودکار شامل پیامک ثبت نوبت، یادآوری نوبت، خوشآمد گویی به مراجع توسط هر مرکز در بخش تنظیمات قابل شخصی سازی می باشد.
جهت نمایش هر چه بهتر پروفایل مرکز خود به مراجعین لازم می باشد تا بخش های گالری تصاویر، شبکه های اجتماعی ، آدرس نقشه گوگل در پروفایل مرکز ، لیست خدمت دهنده (یا خدمت دهندگان) و خدمات مرکز خود را بطور کامل وارد نمایید.
از طریق بخش حق دسترسی می توانید برای پرسنل مرکز خود شامل خدمت دهندگان ، پذیرش و صندوق دارها ، دستیارها ، پرستاران و اپراتورها حق دسترسی هایی که بطور پیش فرض به آنها تعلق گرفته است را تغییر دهید.
در صورتیکه در هنگام تعریف پرسنل مرکز ، شماره موبایل و رمز عبور برای آنها تعریف نمایید امکان ورود به وب سامانه کلینیک24 و استفاده از بخش های وب سامانه کلینیک24 بر اساس حق دسترسی های داده شده را خواهند داشت. تعداد مجاز امکان لاگین به وب سامانه بر اساس میزان ماژول های خریداری شده هر مرکز متفاوت می باشد.
مسئولیت هرگونه رفتار پرسنل مرکز جهت دستکاری ، حذف و تغییر اطلاعات بر عهده همان مرکز می باشد و کلیه تغییرات انجام شده از طریق بخش لاگ ها قابل رهگیری و مشاهده می باشند.
از طریق بخش نوبت و پذیرش ها امکان مشاهده نوبت های رزرو شده و ثبت نوبت جدید برای مراجعین مرکز فراهم می باشد. همچنین در این بخش فیلترهای مورد نیاز جهت جستجوی اطلاعات قرار داده شده است.
از طریق بخش مراجعین مرکز میتوانید به لیست مراجعین مرکز خود دسترسی داشته باشید . همچنین در این بخش فیلترهای مورد نیاز جهت جستجوی اطلاعات قرار داده شده است.
از طریق بخش دفتر کار نوبتدهی میتوانید بطور سریع نوبت های هر خدمت دهنده را مشاهده و نوبت جدید ثبت نمائید.
از طریق بخش پذیرش جلسه ای میتوانید جلسات مجاز را بر روی هر پذیرش تعریف ، حضور جلسه را ثبت و جلسات باقیمانده مراجعه کننده را مشاهده کرد.
از طریق بخش فروشگاه کالا میتوان کالاهای مدنظر را به مراجعین فروخت و ثبت تحویل کالا توسط تحویل دهنده را مشخص نمود.
از طریق بخش مدیریت درآمد و صندوقداری امکان دسترسی به تراکنش های انجام شده بر روی وب سامانه کلینیک24 ، استرداد و دریافت وجه از مراجعین، مدیریت بیعانه ها، لیست بدهکاران و بستانکاران و لیست تخفیف ها را دارید. همچنین در این بخش فیلترهای مورد نیاز جهت جستجوی اطلاعات قرار داده شده است.
از طریق بخش صف پیامک امکان دسترسی به پیامک های در لیست ارسال ، پیامک های ارسال شده ، موجودی حساب پیامک خود دارید. همچنین در این بخش میتوانید پیامک های منتظر ارسال را حذف نمایید. امکان تنظیمات سامانه پیامک در بخش تنظیمات مرکز قرار داده شده است.
اطلاعات مورد نیاز از مراجعین:
برای باز کردن یک اکانت در سایت وب سامانه کلینیک24، باید نام و نام خانوادگی، کدملی، شماره تلفن همراه، جنسیت، آدرس ایمیل ، رمز عبور و نحوه آشنایی خود با وب سامانه کلینیک24 را وارد کنید. در وارد کردن این اطلاعات دقت کنید چرا که وب سامانه کلینیک24 اطلاعات وارد شده را بررسی و از صحت آنها اطمینان حاصل میکند. ممکن است وب سامانه کلینیک24 از شما کد احراز هویت شماره موبایل پیامک شده را درخواست نماید و یا برای تایید آدرس ایمیل، کد ارسال شده به آدرس ایمیل را درخواست نماید.
برای رزرو نوبت باید در سامانه ثبت نام نمود. در صورتیکه جهت رزرو نوبت نیاز به پرداخت آنلاین باشد شما به درگاه پرداخت هدایت میشوید و هیچ یک از اطلاعات بانکی شما در وب سامانه کلینیک24 ذخیره نمیگردد. در صورتیکه برای فرد دیگری نوبت رزرو می نمایید در هنگام رزرو نوبت گزینه نوبت برای دیگری را انتخاب نموده و مشخصات دقیق و واقعی شخص مراجعه کننده به مرکز پزشکی را جهت احراز هویت در مرکز وارد نمایید. مسئولیت اشتباه در ورود اطلاعات و عدم احراز هویت در مرکز پزشکی بر عهده شخص گیرنده نوبت می باشد و وب سامانه کلینیک24 در این زمینه مسئولیتی ندارد.
در صورتیکه رمز ورود خود را فراموش نمایید از طریق گزینه فراموشی رمز عبور در فرم ورود می توانید رمز خود را تغییر دهید.پس از درخواست فراموشی رمز عبور و ورود شماره موبایل مربوطه، کد احراز هویت برای شماره موبایل ثبت شده پیامک میگردد و از طریق این کد میتوانید رمز خود را تغییر دهید.
از طریق ناحیه کاربری خود می توانید پروفایل خود را کامل نمایید، نوبت های ررزو شده خودتان را مشاهده نموده و آنرا چاپ یا بر روی شبکه های اجتماعی بازنشر نمایید. همچنین امکان تغییر کلمه عبور و خروج از حساب در ناحیه کاربری قرار داده شده است.
در هر زمان ممکن است امکانات قرارداده شده در ناحیه کاربری اضافه و یا کم شود.
اطلاعات نوبت ها
ممکن است زمانی که شما به مطب مراجعه میفرمایید از شما درخواست رسید چاپی یا الکترونیکی نوبتتان را بنمایند؛ یا از شما نام و کدملی و شماره موبایل ثبت نام شده در وب سامانه کلینیک24 را جهت احراز هویت درخواست نمایند.
همچنین وقتی شما برای مشتری دیگری از وب سامانه کلینیک24 نوبت رزرو می نمایید لازم می باشد که اطلاعات صحیح شخص متقاضی اصلی را وارد نمایید
ما این اطلاعات را به پروفایلتان اضافه میکنیم تا در رزرو های آیندهتان مورد استفاده قرار گیرد. ما آدرس اینترنتی (آی پی آدرس) و برخی اطلاعات هویتی کامپیوتر یا وسیلهای که با آن به اکانت وب سامانه کلینیک24 خود وصل میشوید را جمعآوری میکنیم تا تراکنشهای ناموفق را بتوانیم پیگیری نماییم.