قابلیت های وب سامانه  کلینیک24

قابلیت های وب سامانه کلینیک24

در اینجا میخواهیم شما را با قابلیت های وب سامانه کلینیک24 آشنا نماییم.


قابلیت های که اکنون معرفی میکنیم بخشی از قابلیت های بی شمار وب سامانه کلینیک24 می باشد که بزودی امکانات و قابلیت های فراوانی به آن اضافه میگردد.


وب سامانه کلینیک24 با ارائه اتوماسیون تحت وب کامل برای مدیریت مراکز خدماتی می تواند به شما در ارائه خدمات هر چه بهتر به مشتریان خود یاری رسانده و زمان بسیار زیادی از شما را در ارائه کارها صرفه جویی نماید.


مدیریت کاربران مجاز و دسترسی ها، مدیریت بخش های مرکز ،خدمت دهندگان، خدمات و تنظیمات کامل ، به شما کمک میکند بدون استرس و از راه دور حتی بتوانید مدیریت کارهایتان رو به خوبی پیش ببرید.


در زیر بصورت تیتروار برخی امکانات مهم برای مدیریت مطب ها ، کلینیک ها دندانپزشکی ، مراکز روانشناسی و مشاوره ، مراکز باشگاهی ، استخری، سالن دارها آورده ایم.


برخی از امکانات وب سامانه کلینیک24 برای مراکز  عبارتند از:


1- ناحیه کاربری برای مدیر مرکز، خدمت دهندگان، اپراتورها ، صندوقدار ، حسابدار ، انباردار، سرپرست مرکز و مسئول CRM

2- تعریف بخش های مختلف، ارائه دهندگان خدمت مربوط به هر بخش و خدمات مربوط به هر بخش مرکز 

3- مدیریت شیفت های کاری و تعطیلات مرکز

4- تعریف روزها و ساعات کاری خدمت دهندگان برای نوبت دهی توسط دفتر کار پرسنل پذیرش و یا نوبتدهی اینترنتی

5- پذیرش خدمات ، فروشگاه کالا ، مدیریت مراجعین ، مشاهده وضعیت اتاق های مرکز

6- امکان ثبت شرح حال، سوابق درمانی، نوت ها ، یادداشت ها، نکات های مشاوره ای، معاینات عمومی و علایم حیاتی بر روی جلسات پذیرش

7 - امکان ثبت مدارک، تصاویر، گرافی ها ، اسکن های مراجعین بر روی پرونده خودشان و ارسال لینک مدرک برای ارجاع دهنده

8- امکان مدیریت انبارها، تعریف کالاها، صدور فاکتور خرید ، فروش، موجودی اول دوره، مصرف ، مشاهده موجودی کالاها، کاردکس انبار و گردش کالا، گزارش کالاهای منقضی شونده و کالاهای نقطه سفارش

9- مدیریت بازاریاب ها و درصد بازاریابی و صدور سند حسابداری مربوطه و تراز حسابداری بازاریاب

10- مدیریت ارجاع دهنده ها و درصد ارجاع و صدور سند حسابداری مربوطه و تراز حسابداری ارجاع دهنده

11- مدیریت کارکرد خدمت دهندگان به هر دو شیوه بر اساس خدمات و بر اساس مبالغ دریافتی ، صدور سندهای کارکرد و تراز حسابداری خدمت دهنده

12- مدیریت هزینه های مرکز ، هزینه های نقدی و تعهدی و پرداخت های انجام شده بر روی هزینه

13- ناحیه حسابدار با امکانات متنوع تعریف حساب ها، سندهای دریافت و پرداخت ، سندهای خودکار، ترازهای حسابداری ، دفتر روزنامه و ...

14- ناحیه CRM برای ثبت اهداف و کمپین ها ، تعریف وظایف مربوطه 

15- ناحیه سرپرست مرکز برای ثبت ساعات ورود و خروج پرسنل ، گزارش کارکرد ساعتی ، صدور سند کارکرد و تراز حسابداری پرسنل

16- مدیریت جلسات مراجعه کننده از طریق پذیرش جلسه ای و ثبت شرح حال ها بر روی جلسات

17- گزارشات کامل درآمدی ، حسابداری ، آماری ، سود و زیان، موجودی کالا  ، گزارش خدمات ارائه شده مرکز

18- فروشگاه کالا، صندوق داری فروشگاه ، ثبت تحویل کالا

و بسیاری امکانات دیگر که هر روز به وب سامانه اضافه میگردد. 


یکسری از قابلیت ها ویژه سالن دارها و مراکز استخر و باشگاهی می باشد: این قابلیت ها عبارتند از:


1- پروفایل معرفی مرکز استخر و آب درمانی و ماساژ در وب سامانه کلینیک24

2- مدیریت پذیرش های آب درمانی و مشاوره  و رزروهای استخر و باشگاه و ماساژ

3- صندوقداری و مدیریت درآمد 

4- حسابداری و مدیریت هزینه ها

5- انبارداری و مدیریت موجودی کالاها و صدور فاکتور خرید و فروش و ..

6- مدیریت فروشگاه کالاها و کافی شاپ استخر

7- حضور و غیاب و کارکرد ساعتی پرسنل

8- کارکرد پرکیس پرسنل مرکز

9- مدیریت بازاریاب ها و پزشکان ارجاع دهنده

10- ثبت تحویل کالاها توسط کافه من به مراجعین

11 - مدیریت جلسات رزرو شده توسط مراجعین

12 مشاهده وضعیت اتاق های مرکز

13- گزارشات کامل درآمدی ، حسابداری ، آماری از کارکرد مرکز    

14- مدیریت بیعانه ها ، صورتحساب مراجعین ، بدهکاران، تخفیف ها و مانده حساب ها

15-  سامانه پیامک و اطلاع رسانی کامل

16- کار با وب سامانه با تبلت و موبایل به راحتی لبتاپ

17- ارائه کاربری به مشتریان خود


با توجه به اینکه با افتتاح مرکز خود در وب سامانه کلینیک24 مطب مجازی شما برای عموم مردم باز می باشد قابلیت های زیر در این زمینه در اختیار شما قرار میگیرد.


1- با توجه به مراجعات بیماران از سراسر کشور به وب سامانه کلینیک24 پروفایل مرکز شما بی نهایت بار در معرض نمایش و دید مراجعین قرار میگیرد.

2- آشنا شدن مراجعه کنندگان سایت با بخش ها ، خدمات ، درمانگران ، بیمه های طرف قرارداد ، گالری تصاویر ، نظرات مراجعین و نام و لوگوی شما

3- مشاهده اطلاعات تماس مرکز شما از قبیل شبکه های اجتماعی ، نقشه گوگل مپ ، شماره همراه ، آدرس  و تلفن ثابت

4- امکان تعریف خدمات با مبالغ اختصاصی و حتی تخفیف دار جهت رزرو آنلاین

5- داشبورد کامل جهت تعریف تمامی بخش های مرکز ، درمانگران هر بخش ، خدمات هر بخش ، پرسنل شامل پرسنل پذیرش ، صندوقدار و دستیار و پرستار و اپراتور ها ، تایم های نوبت دهی، بیمه های طرف قرارداد، تعطیلات مرکز و ..

6- امکان ثبت پذیرش های حضوری انجام شده در مرکز در سامانه

7- دسترسی به اطلاعات پرونده های مراجعین در بیمارستان و ...

8- امکان نوبتدهی با موبایل برای منشی های مطب ها در زمانیکه در منزل یا خارج از مطب هستند.

9- مشاهده اطلاعات درآمدی و صندوق مرکز در هر مکانی

10- بخش نظرات مراجعه کنندگان که تاثیر چشم گیری در افزایش استقبال مراجعین دارد.

11 - بخش سوال و جواب پزشکی

12 - ناحیه کاربری اختصاصی شده برای مراجعین جهت تکمیل پروفایل ، مشاهده رزروها ، ثبت اطلاعات پرونده الکترونیک و ...

13- بخش مطالب و وبلاگ پزشکی


تیم کلینیک24 تمامی تلاش خود را جهت ارائه سامانه کامل ، سریع ، امن و پایدار به مراکز پزشکی محترم می نماید و در آینده امیدواریم با قابلیت های منحصربه فرد جبران لطف و اعتماد همه شما عزیزان را بنماییم.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید.

درباره نویسنده

مدیر وب سامانه کلینیک بیست و چهار
مدیر وب سامانه کلینیک بیست و چهار

هدف ما چیست؟

فراهم کردن سامانه ای تحت وب و کاربر پسند برای مراکز محترم پزشکی، سلامتی، مشاوره و روانشناسی و غیره و صد البته برای مراجعین گرامی تا مراکز بتوانند راحت تر نوبت ها، خدمات، محصولات و توانمندی های خود را ارائه نمایند و مراجعین بتوانند با آسایش و بدون نیاز به مراجعه حضوری و از هر جایی از مراکز نوبت بگیرند و خدمات و محصولات آنها را دریافت نمایند.

"وب سامانه کلینیک24" راه حل امروزی تر برای دریافت نوبت از خانواده مراکز کلینیک24

سید محمد رضا میراحمدی
بنیانگذار وب سامانه کلینیک24
NİCK TEKNOLOJİ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ

لینک کوتاه

برای ارسال نظر وارد شوید

نظر بدهید