تبدیل تاریخ شمسی به میلادی و تبدیل تاریخ میلادی به شمسی در SQL SERVER همواره یکی از نیاز های مهم برنامه نویسان به ویژه در کشورهای فارسی زبان به شمار می آید. توابع زیادی برای تبدیل تاریخ نوشته شده اما بسیاری از آنها با در نظر نگرفتن سال های کبیسه و پیچیدگی های تاریخ شمسی خروجی اشتباه ایجاد میکنند که باعث مشکلات برای کاربران نهایی نرم افزار ها و سامانه ها میگردد. در اینجا با کمک هوش مصنوعی Chat GPT دو تابع فوق پس از تست های موفقیت آمیز به دوستان و همکاران ارائه میگردد.
ادامه مطلبNİCK TEKNOLOJİ TİCARET (Clinic24)داشته است.
شرکت اتوماسیون هوشمند دانا یکی از پیشگامان در زمینه طراحی و اجرای گلخانه هوشمند اصفهان است. این شرکت با بهرهگیری از تیمی مجرب و متخصص، توانسته است گلخانههای هوشمندی را طراحی و اجرا کند که با استفاده از جدیدترین فناوریها، بهرهوری بالایی را به همراه داشته باشد. همچنین این شرکت خدمات مشاورهای و پشتیبانی فنی برای مشتریان خود ارائه میدهد تا آنها بتوانند بهترین استفاده را از گلخانههای هوشمند خود ببرند.
ادامه مطلبمراجعین محترم از طریق ناحیه کاربری خود می توانید وارد بخش اقدامات شده و سپس پایش ( پرسش نامه ، رضایت نامه، پرونده پزشکی) مرکز مورد نظر خود را کامل نمائید. پایش سلامت یا پرسش نامه یا پرونده پزشکی یا رضایت نامه فرم هایی می باشند که توسط مرکز ساخته شده تا مراجعین آن مرکز با تکمیل پرسش نامه بصورت الکترونیک بی نیاز از تکمیل کاغذی اوراق و مدارک شوند.
ادامه مطلببا سلام و خدا قوت خدمت بازدیدکنندگان محترم وب سامانه کلینیک24 جهت تکمیل کادر خود پرسنل خلاق، پرتلاش ، متعهد و حرفه ای در زمینه های پشتیبانی و آموزش نرم افزار و وب سامانه، طراح سایت و محتواگذار سایت و بازاریاب استخدام می نماید.
ادامه مطلبوب سامانه کلینیک24 با ارائه اتوماسیون تحت وب کامل برای مدیریت مراکز خدماتی می تواند به شما در ارائه خدمات هر چه بهتر به مشتریان خود یاری رسانده و زمان بسیار زیادی از شما را در ارائه کارها صرفه جویی نماید. مدیریت کاربران مجاز و دسترسی ها، مدیریت بخش های مرکز ،خدمت دهندگان، خدمات و تنظیمات کامل ، به شما کمک میکند بدون استرس و از راه دور حتی بتوانید مدیریت کارهایتان رو به خوبی پیش ببرید. در زیر بصورت تیتروار برخی امکانات مهم برای مدیریت مراکز باشگاهی ، استخری، سالن دارها آورده ایم.
ادامه مطلباعلان یا نوتیفیکیشن یا هشدار ها ، امکان دریافت اعلان ها توسط مرورگرها می باشند که در صورتیکه کاربرها اجازه دریافت اعلان از سامانه را به مرورگر خود داده باشند بجای دریافت اعلان بر روی پیامک یا ایمیل ، مستقیما روی خود مرورگر اعلان ها را مشاهده و دریافت نمایند. سرعت بالاتر دریافت اعلان، امکان دریافت اعلان های بسیار متنوع تر از حالت های پیامک و ایمیل ، امکان مشاهده آرشیو اعلان ها و اطلاع از وضعیت امور جاری ویژگی های برجسته اعلان می باشد.
ادامه مطلبمراجعین گرامی لازم می باشد جهت تسریع در فرایند درمان خود، مدارک پزشکی خود را در وب سامانه برای مرکز ، درمانگر و یا خدمت دهنده خود بارگزاری نمایید. این کار علاوه بر سرعت افزایش فرایند درمان در زمان حضور در مرکز، جهت مشاوره های غیر حضوری الزامی می باشد. لطفا دقت فرمایید مدارک بارگزاری شده حتما تصویر شفاف و سایز زیر 1 مگابایت باشد.
ادامه مطلبدر این بخش نحوه استفاده از امکان مشاوره متنی به مراجعین وب سامانه آموزش داده میشود. نوبت مشاوره متنی، نوعی از ویزیت آنلاین غیرحضوری می باشد که مراجعه کننده (بیمار) و خدمت دهنده ( پزشک ، مشاوره ، کارشناس و ..) از طریق محیط چت متنی نسبت به ارسال پرسش و پاسخ اقدام می نمایند. این نوع نوبت نیاز به حضوری فیزیکی در مرکز درمانی ، مشاوره ای و زیبایی و ... ندارد و تمامی فرایند آن بصورت غیر حضوری تکمیل میگردد.
ادامه مطلببا کلیک بر روی گزینه موجودی کالا موجود در پنل کناری صفحه ای برای شما باز خواهد شد که در آن کالای مرکز و موجوی هر کدام به شما نمایش داده می شود
ادامه مطلببا کلیک بر روی گزینه کاردکس موجود در پنل کناری دو گزینه کالا و ورود و خروج به شما نمایش داده می شود
ادامه مطلبیکی دیگر از قابلیت های موجود در ناحیه کاربری انباردار قسمت فاکتور می باشد
ادامه مطلببا کلیک بر روی گزینه انبار موجود در پنل کناری دو گزینه فهرست و جدید به شما نمایش داده می شود
ادامه مطلبفردی که به عنوان انباردار وارد سامانه می شود می تواند مدیریت ثبت کالا، فاکتورها و خرید و فروش کالا را انجام بدهد.
ادامه مطلبباکس هایی در صفحه اصلی سامانه و پروفایل درمانگران در نظر گرفته شده است برای درمانگرانی که تیک آبی دارند که در آن قسمت نمایش داده می شوند.
ادامه مطلبمراجعه کنندگان به مرکز شما این امکان را دارند که در سامانه نظرات خود را نسبت به کیفیت ارائه خدمات شما ثبت نمایند.
ادامه مطلبشما می توانید اطلاعات ثبت شده مرکز خود را در سامانه با سایر پزشکان به اشتراک بگذارید که این امکان در قسمت دسترسی به اطلاعات درمان موجود در پنل کناری وجود دارد.
ادامه مطلبدر این قسمت شما مشخص می نمایید که چه اطلاعاتی در پرونده بیمار ثبت و وجود داشته باشد.
ادامه مطلبدر این قسمت شما می توانید برای هر قسمت از روند درمان منتخب خود متن ها و قالب های آماده بسازید که در موارد مورد نیاز به جای تایپ متن با استفاده از این موارد کار خود را سریع تر انجام دهید.
ادامه مطلبدر این قسمت امکان شخصی سازی قالب درمان مهیا می باشد ، می توانید فرمت و فرم های درمان مورد استفاده خود را تعریف و ثبت نمایید.
ادامه مطلبدر این قسمت امکان انتخاب نوع سابقه دریافتی از مراجعه کننده مهیا می باشد.
ادامه مطلبدر این قسمت امکان انتخاب نوع روند درمان مرکز مهیا می باشد.
ادامه مطلببا کلیک بر روی گزینه راهنما جستجو روند درمان موجود در پنل کناری صفحه زیر برای شما باز خواهد شدکه در این صفحه شما میتوانید بر اساس روند های درمان گزارش گیری نمایید.
ادامه مطلبدر ناحیه کاربری مرکز این امکان برای شما وجود دارد که پایش های مورد نیاز مرکز خود را تعریف نمایید و اگر کاربر درمانگر قصد تکمیل پایش های ثبت شده را داشته باشد می تواند از قسمت پایش سلامت موجود در پنل کناری این کار را انجام دهد.
ادامه مطلبدر این قسمت روند های درمان بصورت جدول به شما نمایش داده می شود که دسترسی و ثبت را برای شما تسهیل می نماید.
ادامه مطلبدر این قسمت شما میتوانید پرونده الکترونیک مراجعه کننده شامل خدمات ارائه شده ، تاریخ آنها ، فرد ثبت کننده و .... را مشاهده نمایید.
ادامه مطلبدر این قسمت شما میتوانید خلاصه ای از مراجعات ، درمان و خدمات ارائه شده به مراجعه کننده را مشاهده نمایید.
ادامه مطلبدر پنل مرکز زمان ثبت خدمات مرکز یکی از گزینه هایی که برای تعریف هر خدمت می توانید مشخص نمایید نوع و شیوه ارائه خدمت می باشد که بصورت حضوری و متنی می تواند باشد.
ادامه مطلببا کلیک بر روی گزینه نوبت و پذیرش موجود در پنل کناری شما می توانید لیست مراجعه کنندگان خود را مشاهده نمایید.
ادامه مطلبیکی از گزینه های قابل مشاهده در ناحیه کاربری درمانگر قسمت مدیر یت تنظیمات می باشد.
ادامه مطلبکاربری که با نقش درمانگر وارد سامانه می شود در واقع عملیات مرتبط با درمان بیمار را مدیریت می نماید مثل پرونده الکترونیک بیمار، پایش سلامت، روند درمان و .... اولین قسمتی که در این ناحیه می توانید مشاهده نمایید داشبورد می باشد در این قسمت شما قادر به دیدن اطلاعات زیر می باشید.
ادامه مطلبیکی دیگر از قسمت های موجود در ناحیه کاربری صندوق دار قسمت بیعانه می باشد که در این قسمت ثبت و مدیریت دریافت بیعانه صورت می پذیرد.
ادامه مطلبیکی دیگر از قسمت های موجود در ناحیه کاربری صندوق دار قسمت کارکرد می باشد با کلیک بر روی کارکرد شما قادر به دیدن دو گزینه فهرست / صندوق داری نوبت و پذیرش می باشید.
ادامه مطلبکاربری که با نقش صندوق دار وارد سامانه میگردد عملیاتی مثل دریافت وجه، بیعانه جهت رزرو نوبت ، صندوق داری و امور مرتبط با درآمد مرکز را انجام می دهد.
ادامه مطلباز دیگر قسمت هایی که در ناحیه کاربری پذیرش سامانه وجود دارد قسمت مراجعین می باشد . که در این قسمت کاربر می تواند آرشیو مراجعین مرکز خود و سایر مراکز موجود در سامانه را مشاهده نماید.
ادامه مطلبکاربری که در نقش پذیرش وارد وب سامانه میشود از جمله گزینه هایی که در پنل کناری می تواند مشاهده نماید قسمت ثبت پذیرش می باشد.
ادامه مطلبکاربری که در نقش پذیرش وارد وب سامانه میشود از جمله گزینه هایی که در پنل کناری می تواند مشاهده نماید قسمت نوبت می باشد. در این قسمت نوبت دهی مرکز انجام می پذیرد.
ادامه مطلبکاربری که در نقش پذیرش وارد وب سامانه میشود از جمله گزینه هایی که در پنل کناری می تواند مشاهده نماید قسمت تنظیمات می باشد.
ادامه مطلبیکی دیگر از تنظیمات موجود در سامانه ثبت و تعریف روز کاری است که تعریف کردن آن برای امکان ثبت نوبت و پذیرش بیمار ضروری می باشد.
ادامه مطلبدر قسمت داشبورد شما یک نمای کلی از اطلاعات و آمار بخش های مختلف سامانه خود می توانید مشاهده نمایید.
ادامه مطلبدر قسمت دفترچه تلفن شما قادر خواهید بود شماره تلفن های اشخاص و شرکتهای مورد نظر خود را ثبت نمایید.
ادامه مطلبدر قسمت بیمه شما قادر خواهید بود که بیمه هایی که طرف قرارداد مرکز شما می باشند را تعریف نمایید و سهم هر بیمه را برای خدماتی که ارائه می دهید مشخص نمایید در این قسمت میتوانید از قرارداد های بیمه استفاده نمایید.
ادامه مطلباز دیگر قابلیت های سامانه امکان اسال پیامک میباشد که از قسمت پنل کناری قابل دسترس می باشد.
ادامه مطلبنحوه های بازاریابی یا در واقع بخش معرف بیمار
ادامه مطلبقسمت فضای ذخیره سازی این امکان را به شما میدهد که شما برای قرار دادن تصویر و فایل های ویدیویی که در قسمت گالری و یا روی سامانه میخواهید آپلود کنید فضای ذخیره سازی کافی در اختیار داشته باشید
ادامه مطلبدر قسمت تنظیمات پیامک شما قادر خواهید بود تنظیمات مربوط به سیستم پیامکی سامانه را انجام دهید در صفحه ای که برای شما باز می شود (تصویر زیر) در قسمت اول شماره اختصاصی مربوط به شما ، نام کاربری و کلمه عبور شما قابل مشاهده و ویرایش می باشد.
ادامه مطلبتیکت امکان ارتباط با اپراتور و مدیر سامانه را برای حل مشکلات وراهنمایی و پشتیبانی سامانه به شما میدهد.
ادامه مطلبقسمت پروفایل امکان ساخت اکانت و حساب کاربری را به شما می دهد. با کلیک بر روی گزینه پروفایل موجود در پنل کناری تصویر زیر برای شما قابل مشاهده خواهد بود.
ادامه مطلبتعطیلات این امکان را می دهد که مرکز روز های عدم حضور و تعطیلی مرکز را مشخص نماید. در قسمت تعطیلات شما می توانید ساعت کارکرد و تعطیلات مرکز خود را تعریف کنید.
ادامه مطلبثبت خدمت این امکان را می دهد که مرکز خدمات و سرویسهای ارائه شده در مرکز را مشخص نماید.
ادامه مطلباشتراک تبلیغات برای استفاده از باکس های تبلیغاتی موجود در سامانه مورد استفاده قرار می گیرد.
ادامه مطلبمراکز جهت دسترسی و استفاده از سامانه ابتدا باید اشتراک تهیه نمایند .
ادامه مطلبپایش ها امکانی است که مراکز می توانند بوسیله آن فرم های سفارشی درست کنند این فرم ها می توانند شامل سوال های مختلف باشند.
ادامه مطلباعلان ها امکانی هستند که مراکز می توانند از طریق آنها اطلاعیه ای در قسمت بالا ناحیه کاربری مرکز و یا درمانگر به مراجعین خود نمایش دهند.
ادامه مطلببا استفاده از تنظیمات قسمت پرسنل کاربر می تواند نیروها ی مرکز را ثبت و مدیریت نماید همچنین برای ثبت و مدیریت قراردادهای مرکز نیز قابل استفاده می باشد.
ادامه مطلبدر قسمت گالری شما می توانید تصاویر و ویدئو های مورد نظر خود را بارگذاری نمایید.
ادامه مطلباز دیگر تنظیمات سامانه قسمت وبلاگ می باشد.در این قسمت کاربر میتواند مطالب آموزشی که توسط مدیر سامانه یا مطالب و اخباری که توسط دیگر مراکز قرار می گیرد را مشاهده نماید و از آنها بهره ببرد همچنین کاربر قادر خواهد بود مطالب آموزشی یا خبر نیز در این قسمت منتشر نماید.
ادامه مطلبدر قسمت شبکه اجتماعی می توانید لینک و آدرس شبکه های اجتماعی را برای دسترسی بهتر کاربران و بیماران قرار دهید.
ادامه مطلبدر این قسمت کاربر می تواند تمام مشخصات مرکز خود را تعریف نماید.
ادامه مطلببا قسمت لاگ ها تمام عملیات هایی که کاربران در سامانه انجام میدهند مشخص می شود .
ادامه مطلببرای دسترسی به قابلیت تنظیمات در سامانه از قسمت پنل کناری ( مطابق تصویر) می توانید به تنظیمات مذکور وارد شوید. این قابلیت برای تعریف و مشخص کردن یک سری تنظیمات کلی سامانه مثل تنظیمات قسمت نوبت دهی، پذیرش و تنظیمات مربوط به درگاه پرداخت قابل استفاده می باشد.
ادامه مطلباز دیگر تنظیمات سامانه میتوان به تعریف شیفت کاری اشاره کرد. این قابلیت تعریف و تنظیم زمان فعالیت و عملیات های مرکز را برای ما امکان پذیر میکند.
ادامه مطلباز دیگر تنظیمات سامانه میتوان به تعریف بخش اشاره کرد. از طریق بخش ها شما می توانید قسمت های مختلف مرکز را تعریف نمایید، هر قسمت و بخش می تواند شامل خدمات و درمانگران مختص به خودش باشد و همچنین امکان تفکیک گزارشات مالی بر اساس هر بخش نیز وجود دارد.
ادامه مطلبقوانين زير بايد در ارسال ودريافت پيامک از طريق اين سرويس رعايت شود عضويت و ادامه استفاده از این سامانه به معنای قبول این قوانین است کاربر گرامی کلیه پیام های ارسالی از سیستم های تحت وب در جمهوری اسلامی ایران توسط اپراتور بررسی میگردد و برخی کلمات فیلتر می باشد کلمات فیلتر وقتی در متن شما قرار بگیرد بصورت خودکار متن شما توسط ما بررسی میگردد و در صورت نداشتن مشکل تایید شده و ارسال می گردد دقت نماييد با رعایت نکردن قوانین زیر بـرای ارسال پیـام کوتاه کاربری شما مسدود شده و هرگونه جریمه نقـدی و غیر نقـدی و موارد قانونی متوجه کاربـر نـهایی استـفاده کننـده از سیستـم میبـاشـد.
ادامه مطلبدر این بخش میخواهیم آموزش نحوه رزرو نوبت را خدمت شما مراجعین گرامی ارائه بدهیم. با توجه به تنظیمات هر مرکز احتمال وجود تفاوت هایی در مراحل رزرو نوبت وجود دارد. در صورتیکه نوبت مورد نظر خود را پیدا نکردین از طریق بخش پروفایل مرکز ، با همان مرکز تماس حاصل فرمایید و یا از طریق شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و یا واتساپ سوال خود را مطرح نمایید.
ادامه مطلبسوالی که ممکن است بسیاری از مراکز در هنگام تهیه اتوماسیون از خودشان بپرسند این می باشد که آیا سامانه تحت وب برای مدیریت مطب یا کلینیک من مناسب می باشد یا سامانه تحت وب ؟ در این مقاله میخواهیم در این مورد شما را راهنمایی کنیم.
ادامه مطلبسلب مسئولیت مطالب پزشکی و سلامتی مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکان، زیبایی، روانشناسی و نبض بازار برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسیزبان گردآوری شدهاند و صرفا جنبه اطلاعرسانی دارند. اطلاعات ارائهشده در مطالب این وبسایت توسط تیم کلینیک24 و بنابر نیاز و جستوجوی کاربران وب فارسی گردآوری شده است. هدف از تولید و گردآوری این مطالب صرفا جهت افزایش آگاهی به عموم مردم است.
ادامه مطلبتیم پزشکی راشا با بهرمندی از اساتید، پزشکان و متخصصان دانشگاه های علوم پزشکی کشور در بستری 1400متر مربعی سعی داشته خدماتی تخصصی و علمی را در محیطی مجهز به جدیدترین دستگاه های آنالیز بدنی و معاینه و پایش سلامتی در اصفهان فراهم آورد. دستگاه های EnCurve - COOLTECH - SCIZER - Body composition analysisinbody270 - یوگا - پرورش عضلات - باشگاه کودکان - کافه مجهز - آب درمانی - پزشکی ورزشی - حرکات اصلاحی - مشاوره تغذیه
ادامه مطلببرای معرفی و نمایش پروفایل کامل مرکز خود به مراجعین در وب سامانه کلینیک24 میتوانید نسبت به خرید محصول پروفایل مرکز با ماژول های زیر اقدام نمائید. استفاده از آمار بازدید خوب سامانه و امکانات فراوان آن ، قابلیت راحتی کار با سامانه با موبایل و تبلت ، شیک بودن سامانه و آینده روشن همگی دلایل محکم برای معرفی مرکز خود در همین سامانه می باشد.
ادامه مطلبدکتر جعفر مهوری متخصص مغز و اعصاب و فوق تخصص صرع - تشنج با افتخار به جمع مراکز وب سامانه کلینیک24 پیوستند. امکان دریافت نوبت برای ویزیت حضوری در مطب اصفهان و همچنین نوبت برای ویزیت غیرحضوری از طریق واتساپ فراهم با درگاه پرداخت برای مراجعین گرامی فراهم شده است.
ادامه مطلبامکان عضویت ویژه برای مراجعه کنندگان عزیز وب سامانه کلینیک24 فراهم گردید. با توجه به اینکه برخی کاربران بخاطر شرایط خود، نیازمند خدماتی ویژه از طرف سامانه نوبتدهی کلینیک24 می باشند بر این شدیم تا با فراهم کردن امکان عضو ویژه بتوانیم خدماتی بالاتر از سطح عادی به این عزیزان ارائه نماییم. عضویت های ویژه در سه سطح طلایی ، نقره ای و برنزی بصورت یک ماهه می باشند که هر کدام مزایای خاص خودشان را دارند که در ادامه به توضیح آنها میپردازیم. نحوه خرید عضویت ویژه از طریق ناحیه کاربری مراجعه کننده می باشد.
ادامه مطلبامکان ثبت در تبلیغ در وب سامانه کلینیک24 برای تمامی مشاغل فراهم گردید. نمایش تبلیغ شما به مراجعین سایت ها نقش بسزایی در بهبود کسب و کار شما دارد. مشاغل محترم پس از ورود به سامانه از داشبورد خود میتوانید وارد بخش اشتراک های تبلیغات شوید. تبلیغ در وب سامانه کلینیک24 بسته به محل تبلیغ دارای تعرفه متفاوتی می باشد.
ادامه مطلبخانم دکتر الهه بهزادفر پزشک پوست، مو و زیبایی اصفهان در جهت فراهم نمودن دریافت نوبت جهت مراجعینی که با نوبتدهی اینترنتی و موبایلی راحت می باشند اقدام به عضویت در سامانه نوبتدهی کلینیک24 نمودند که از طرف سامانه به ایشان خیرمقدم عرض مینماییم. البته قابل ذکر است نوبتهای ایشان در خدمات مختلف پوست ، مو ، زیبایی و لیزر قابل دریافت می باشد. برای ایشان و کادر پرسنل مرکزشان آرزوی موفقیت داریم.
ادامه مطلبآقای دکتر عبداله هادی در جهت فراهم نمودن دریافت نوبت جهت مراجعینی که با نوبتدهی اینترنتی و موبایلی نسبت به تلفن گویا راحت تر می باشند اقدام به عضویت در سامانه نوبتدهی کلینیک24 نمودند که از طرف سامانه به ایشان خیرمقدم عرض مینماییم. البته قابل ذکر است نوبتهای ایشان تحت عنوان نوبت ویزیت و نوبت تست سنجش تراکم استخوان یا پوکی استخوان می باشد. برای ایشان و کادر پرسنل مرکزشان آرزوی موفقیت داریم.
ادامه مطلببا فراهم شدن دسترسی عموم مردم جامعه به گوشی های موبایل هوشمند و اینترنت، ارائه خدمات مبتنی بر تکنولوژی های تحت وب هر روز بیش از پیش در زندگی روزمره گسترش پیدا میکند. ظهور بیماری هایی جدید مثل کرونا که باعث کاهش ارتباطات اجتماعی میگردند نیز از دیگر عوامل گسترش استفاده از تکنولوژی برای حل مسائل و مشکلات روزمره می باشند. یکی از این مسائل بحث دریافت خدمات مشاوره و روانشناسی برای افراد و خانواده ها می باشد که وجود سامانه ای که بتواند خدمات کامل ، با امنیت بالا ، به آسانی در اختیار مراکز روانشناسی و مشاوره قرار داده و همچنین مراجعین و خود مشاورین بتوانند در بستر آنلاین و از راه دور به تمامی آنچه نیاز دارند دسترسی داشته باشند بسیار راهگشا می باشد.
ادامه مطلبآقای دکتر علیرضا پورصیرفی در جهت فراهم نمودن دریافت نوبت جهت مراجعینی که با نوبتدهی اینترنتی و موبایلی نسبت به تلفن گویا راحت تر می باشند اقدام به عضویت در سامانه نوبتدهی کلینیک24 نمودند که از طرف سامانه به ایشان خیرمقدم عرض مینماییم. البته قابل ذکر است تعداد نوبتهای ایشان بسیار محدود بوده و شامل دو نوبت در روزهای زوج می باشد که حداکثر تا سه ماه بعد قابل رزرو می باشد. برای ایشان و کادر پرسنل مرکزشان آرزوی موفقیت داریم.
ادامه مطلباز شنبه تا چهارشنبه : ساعت 5 عصر! تیم توسعه و برنامه نویسی وب سامانه کلینیک24 هر روز برای شما سورپرایزهای فوق العاده ای دارند. ما تمامی تلاشمان را میکنیم تا هر روز با امکانات جدید ، بهبودهای موثر ، رفع خطاها و مشکلات قبلی تجربه کاربری فوق العاده تری برای مراجعین و مراکز محترم به ارمغان بیاوریم. ساعت 5 عصر شنبه تا چهارشنبه زمان بروزرسانی وب سامانه کلینیک24 می باشد.
ادامه مطلبدر این بخش میخواهیم نحوه ثبت نوبت برای مراجعه کننده و یا مشاهده لیست نوبت های گرفته شده را از داخل داشبورد پذیرش را آموزش دهیم. تمامی مراحل به سادگی و قدم به قدم می باشند.
ادامه مطلباین روزها ابتلا به ویروس کرونا بسیار شایع می باشد و عدم رعایت قرنطینه توسط افرادی که علایم مشکوک دارند یا در مواجه با افراد مشکوک بوده اند باعث گسترش بیشتر بیماری در جامعه میگردد. مواردی که ذکر شده تجربیات شخصی بنده به عنوان فردی که در به ویروس کرونا مبتلا شده و بهبود پیدا کرده است می باشد و به هیچ عنوان به منزله توصیه علمی نمی باشد و همیشه توصیه ها و نظرات پزشکان و مراکز درمانی ارجح می باشد. برای همه آرزوی سلامتی داریم.
ادامه مطلبنگاه کلی لازم است سرویس وب سامانه کلینیک24 به منظور کاهش مشکلات احراز هویت، از اعضاء خود اطلاعات خودشان مورد استفاده در سرویس وب سامانه کلینیک24 را درخواست کند. لازم است کاربران سرویس وب سامانه کلینیک24، جهت ثبت نام در سایت و رزرو نوبت، اطلاعات درخواستی این سرویس را در اختیار ما قرار دهند. با رضایت و موافقت با موارد سیاست امنیت اطلاعات، شما در حقیقت رضایت و موافقت خود را برای کمک به ما در پردازش اطلاعات شخصی خود، برای اجرای هرچه بهتر سیاست امنیت اطلاعات، اعلام کردهاید
ادامه مطلبکاربران وب سامانه کلینیک24 ملزم می باشند جهت استفاده از خدمات و امکانات سایت قبل از ثبت نام در سامانه قوانین و مقررات سامانه را مطالعه نموده و تنها در صورتیکه با این قوانین و مقررات موافق می باشند به استفاده از خدمات سامانه بپردازند. کاربران وب سامانه کلینیک24 عبارتند از : 1- کاربرانی که به ارائه خدمات و کالاهای پزشکی ، درمانی ، مراقبتی ، زیبایی و سلامتی میپردازند و به آنها مراکز گفته میشود. 2- کاربرانی که از خدمات و کالاهای ارائه شده توسط مراکز استفاده می نمایند و به آنها مراجعه کننده گفته میشود. 3- کاربرانی که از وب سامانه کلینیک24 برای تبلیغات استفاده می نمایند که به آنها اسپانسر گفته میشود.
ادامه مطلبدر اینجا میخواهیم شما را با قابلیت های وب سامانه کلینیک24 آشنا نماییم. قابلیت های که اکنون معرفی میکنیم بخشی از قابلیت های بی شمار وب سامانه کلینیک24 می باشد که بزودی امکانات و قابلیت های فراوانی به آن اضافه میگردد.
ادامه مطلبدر این مطلب میخواهیم نحوه دریافت نوبت از سامانه نوبتدهی کلینیک24 را آموزش بدهیم. با همراه باشید تا به راحت ترین و سریع ترین روش نوبت مورد نظر خود را دریافت نمایید. در پایین صفحات سامانه در دست راست یک آیکن علامت سوال وجود دارد که از طریق آن دکمه میتوانید به راهنمای آن بخش دسترسی داشته باشید.
ادامه مطلبوب سامانه کلینیک24 با قابلیت های متنوع و با آینده ای روشن در خدمت مراکز محترم می باشد. معرفی مراکز پزشکی شامل معرفی پزشکان ، مشاوران و روانشناسان و متخصصان مرکز معرفی خدمات مرکز معرفی بیمه های طرف قرارداد بیوگرافی مرکز ، شبکه های اجتماعی ، نقشه گوگل ، اطلاعات تماس و نوبت دهی و ...
ادامه مطلب