راهنمای تعریف بخش

راهنمای تعریف بخش

از دیگر تنظیمات سامانه میتوان به تعریف بخش اشاره کرد که در تصویر زیر قابل رویت می باشد. از طریق قسمت بخش ها شما می توانید  قسمت های مختلف مرکز را تعریف نمایید، هر قسمت و بخش می تواند شامل خدمات و درمانگران مختص به خودش باشد و همچنین امکان تفکیک گزارشات مالی بر اساس هر بخش نیز وجود دارد.برای دسترسی به این قابلیت در سامانه از قسمت پنل کناری ( مطابق تصویر ) می توانیدبه تنظیمات مذکور وارد شوید.




با کلیک در قسمت بخش کاربر قادر به تماشای دوگزینه ( فهرست / جدید ) می باشد که در قسمت فهرست بخش های تعریف شده  از قبل برای کاربر قابل مشاهده است که در این قسمت قابلیت ویرایش و ثبت تغییرات امکان پذیر می باشد . با کلیک بر روی گزینه جدید، پنجره زیر برای کاربر باز خواهد شد که توانایی تنظیمات موارد زیر برای کاربر فراهم می شود.

حرفه : در این قسمت نوع حرفه و خدمت قابل ارائه مشخص می شود که شامل پزشک، پیراپزشک، دندانپزشک، پیراپزشک، داروساز، مشاوره، دامپزشک ، آرایشگر و سایر می باشد.
تحصیلات: در این قسمت  میزان تحصیلات حرفه تعریف شده را مشخص می کنیم که شامل دکترای عمومی، متخصص، فوق تخصص و .... می باشد
بخش : در این قسمت نوع خدمت ارائه شده در مرکز را مشخص می کنیم که شامل پزشک عمومی، طب سوزنی، خدمات پرستاری ،لیزر درمانی و ... می باشد.
وضعیت:  تعریف وضعیت در حالت فعال / غیرفعال که  این گزینه به مدیریت بهتر کمک میکند که کاربر می تواند تغییرات اعمال شده را در حالت فعال قرار داده و از آن بهره ببرد.
توضیحات :  این قسمت توضیحاتی توسط خود سیستم برای حرفه پزشک و دندانپزشک نمایش داده می شود.

درباره نویسنده

واحد آموزش کلینیک24
واحد آموزش کلینیک24

ارائه آموزش های کاربردی در وب سامانه کلینیک24

لینک کوتاه

برای ارسال نظر وارد شوید

نظر بدهید