راهنمای ثبت شیفت کاری

راهنمای ثبت شیفت کاری

از دیگر تنظیمات سامانه میتوان به تعریف شیفت کاری اشاره کرد که در تصویر زیر قابل رویت می باشد. این قابلیت تعریف و تنظیم زمان فعالیت و عملیات های مرکز  را برای ما امکان پذیر میکند .با این گزینه شیفت کاری پرسنل مرکز  و همچنین ساعت کاری  و نوبت های حضور پزشک را  میتوانیم تعریف کنیم. برای دسترسی به این قابلیت در سامانه از قسمت پنل کناری ( مطابق تصویر ) می توانیدبه تنظیمات مذکور وارد شوید.



با کلیک در قسمت شیفت کاری کاربر قادر به تماشای دوگزینه ( فهرست / جدید ) می باشد که در قسمت فهرست شیفت های تعریف شده  از قبل برای کاربر قابل مشاهده است که در این قسمت قابلیت ویرایش و ثبت تغییرات امکان پذیر می باشد . با کلیک بر روی گزینه جدید صفحه ای برای کاربر باز خواهد شد که توانایی تنظیمات موارد زیر برای کاربر فراهم می شود.

 نام : در این قسمت توانایی تعریف نام شیفت امکان پذیر است. ما میتوانیم با این قابلیت شیفت کاری پرسنل ، ساعت کاری  و نوبت  مرکز  را تعریف کنیم که شامل شیفت صبح ، عصر، شب و بامداد ( شیفت شب تا صبح ) می باشد. برای مثال زمانی که گزینه صبح را انتخاب کنیم کاربر فقط دسترسی به شیفت صبح برای گرفتن نوبت یا پذیرش بیمار دارد.
 ساعت شروع: در این قسمت ساعت شروع شیفت کاری مرکز تعریف می شود.
 ساعت پایان: در این قسمت ساعت پایان شیفت کاری مرکز مشخص شود.
 وضعیت:  تعریف وضعیت در حالت فعال / غیرفعال که  این گزینه به مدیریت شیفت ها کمک می کند. با ثبت داده و اطلاعات در گزینه ها بعلت اینکه شیفت تعریف شده در سامانه ثبت خواهد شد، امکان حذف شیفت و اطلاعات ثبت شده امکان پذیر نمی باشد لذا کاربر می تواند در صورت لزوم شیفت را غیر فعال نماید و یا اینکه با فعال کردن شیفت مورد نظر امکان بهره برداری از آن امکان پذیر می شود.
 و در آخر با کلیک بر روی گزینه ثبت، تغییرات اعمال شده ثبت خواهد گردید و یا با کلیک بر روی گزینه انصراف تغییرات اعمال شده حذف خواهد گردید.



درباره نویسنده

واحد آموزش کلینیک24
واحد آموزش کلینیک24

ارائه آموزش های کاربردی در وب سامانه کلینیک24

لینک کوتاه

برای ارسال نظر وارد شوید

نظر بدهید