راهنما گالری

راهنما گالری

در قسمت گالری شما می توانید تصاویر و ویدئو های مورد نظر خود را بارگذاری نمایید.

از پنل کناری با کلیک بر روی  گالری  دو گزینه فهرست و دسته بندی برای شما نمایان می شود با کلیک بر روی گزینه فهرست صفحه زیر برای شما باز خواهد شد که در این صفحه فایل های از قبل بارگذاری شده برای شما نمایش داده می شود که قابلیت ویرایش و حذف نیز وجود دارد و همچنین می توانید موارد جدیدی نیز اضافه نمایید.

 

با کلیک بر روی گزینه های (عکس جدید/ فیلم جدید) که در گوشه بالا سمت چپ تصویر مشاهده می کنید تصویر زیر برای شما باز می شود که شما می توانید در این صفحه فایل تصویر یا ویدئو مورد نظر خود را اضافه نمایید.

در قسمت عنوان نام مورد نظر خود را ثبت کرده و در قسمت دسته بندی ، دسته هایی که در قسمت دسته بندی از قبل تعریف نموده اید (توضیحات و تصویر زیر*) به شما نمایش داده می شود و می توانید یک گزینه را انتخاب نمایید.
در قسمت انتخاب عکس/ فیلم فایل مورد نظر را انتخاب نموده و اگر توضیحی میخواهید در کنار فایل انتخابی شما نمایش داده شود در قسمت توضیحات وارد کرده و ثبت می نمایید.
*با کلیک روی گزینه دسته بندی که در پنل کناری پایین گالری به شما نمایش داده میشود صفحه زیر باز خواهد شد. شما در این صفحه دسته بندی های ثبت شده را می توانید مشاهده نمایید و یا به ویرایش و حذف آنها بپردازید.

با کلیک بر روی گزینه جدید که در بالا سمت چپ تصویر وجود دارد صفحه ای برای شما باز می شود که میتوانید نام دسته های دلخواه مورد نظر خود را آنجا وارد کرده و ثبت نمایید.


درباره نویسنده

واحد آموزش کلینیک24
واحد آموزش کلینیک24

ارائه آموزش های کاربردی در وب سامانه کلینیک24

لینک کوتاه

برای ارسال نظر وارد شوید

نظر بدهید