راهنما پرسنل

راهنما پرسنل

با استفاده از تنظیمات قسمت پرسنل کاربر می تواند نیروها ی مرکز را ثبت و مدیریت نمایدهمچنین برای ثبت و مدیریت قراردادهای مرکز نیز قابل استفاده می باشد. با کلیک بر روی گزینه پرسنل (مطابق تصویر زیر ) 4 گزینه برای شما قابل نمایش خواهد بود : فهرست / جدید / گفت‌وگو/ قرار داد که در ادامه شرح هر قسمت را میتوانید مشاهده نمایید.
 
با کلیک بر روی گزینه فهرست صفحه ای برای شما باز خواهد شد که شما در این صفحه می توانید نقش های از قبل ثبت شده را مشاهده فرمایید که بر اساس نقش  فرد و دسترسی های موجود برای هر نقش تنظیماتی برای فرد قابل دسترس می باشد از جمله تعریف نقش، پایش، ویرایش، حذف ،روند درمان، بخش ها، قراردادها، تعریف دسترسی و... همچنین امکان خروجی گرفتن در فرمت pdf، اکسل و پرینت وجود دارد.

درقسمت بالای صفحه نیز می توانید با توجه به نقش ها و بخش های موجود در سامانه در کادر جستجودسترسی راحت تری به نقش ها داشته باشید.
 در بالای صفحه سمت چپ با کلیک ر روی گزینه جدید ( همان قابلیت گزینه جدید موجود در پنل کناری) صفحه ای برای شما باز خواهد شد که قابلیت تعریف پرسنل و نقش آنها را نیز خواهید داشت.
 
با کلیک بر روی گزینه جدید صفحه ای برای شما باز خواهد شد( تصویر زیر ) که شما می توانید اطلاعات و مشخصات پرسنل خود را ثبت نمایید که این اطلاعات شامل: انتخاب عکس، نام و نام خانوادگی، جنسیت، شماره تلفن که همان نام کاربری فرد نیز می باشد ، وضعیت که فعال/غیرفعال می باشد، نقش(حسابدار/ پذیرش/ صندوقدار/ مدیر مرکز و یا درمانگر ) ، در قسمت نام مستعار شما می توانید وضعیت کاربر را که شامل پزشک/ دندانپزشک /مسئول فنی/ مشاور/ روانشناس و غیره می‌باشد تعریف کنید اگر فرد نقش پزشک داشته باشد درفیلد بعدی شماره نظام پزشکی  او را وارد می نماییم. در قسمت بعد آدرس  به تفکیک کشور، استان، شهرستان ثبت می گردد در فیلد بعدی کلمه عبورفرد ثبت می گردد. در قسمت جایگاه نمایش در پروفایل مرکز می توان مرتبه 1,2,3,….  ثبت کرده که به ترتیب مرتبه گذاری این قسمت در لیست پرسنل مرکز نمایش داده خواهد شد.
 در قسمت بیوگرافی می‌توانید اگر توضیحات اضافه مد نظرتان می باشد اضافه نمایید و در آخر با کلیک بر روی گزینه ثبت داده های ثبت شده را ذخیره نمایید.

با کلیک بر روی گزینه قرارداد تصویر زیر برای شما باز خواهد شد که می توانید بر اساس پرسنل ثبت شده و موجود ، قراردادهای ثبت شده آنها را مشاهده بفرمایید همچنین قادر به گرفتن خروجی به صورت pdf، اکسل و پرینت می باشید.



با کلیک بر روی گزینه جدید که در قسمت بالا سمت چپ صفحه مشاهده می نمایید تصویر زیر به شما نمایش داده خواهد شد که می‌توانید برای پرسنل انتخاب شده مشخصات قرارداد که شامل تاریخ شروع و پایان قرارداد، حقوق ساعتی، وضعیت( فعال/غیرفعال)، درصد اعمال و غیر اعمال و مبلغ ثابت کارکرد می باشد را ثبت نمایید.

قسمت گفتگو برای ارتباط داخلی و یا چت داخلی بین پرسنل مراکز و همچنین برای چت کاربر با اپراتور سایت مورد استفاده قرار می گیرد در زمان ورود کاربر ها به سامانه  با کلیک بر روی آیکون پیامک موجود در قسمت بالای صفحه می توانند اقدام به ارسال پیام و یا مشاهده پیام جدید خود نماید. برای دسترسی به آرشیو کلیه پیام های موجود کاربر ها می توانند در قسمت پرسنل، گزینه گفتگو به این امکان دسترسی یابند.




درباره نویسنده

واحد آموزش کلینیک24
واحد آموزش کلینیک24

ارائه آموزش های کاربردی در وب سامانه کلینیک24

لینک کوتاه

برای ارسال نظر وارد شوید

نظر بدهید