راهنما فاکتور

راهنما فاکتور

یکی دیگر از قابلیت های موجود در ناحیه کاربری انباردار قسمت فاکتور می باشد با کلیک بر روی  گزینه فاکتور موجود در پنل کناری دو گزینه فهرست و جدید به شما نمایش داده می شود که با کلیک بر روی گزینه فهرست می توانید فهرست فاکتورهای مرکز خود را مشاهده نمایید و در قسمت عملیات گزینه جزئیات وجود دارد که می توانید جزئیات فاکتور انتخابی را مشاهده نمایید.


 با کلیک بر روی جدید گزینه های خرید، فروش، موجوی اول دوره، فاکتور مصرف به شما نمایش داه می شود.
با کلیک بر روی گزینه خرید می توانید فاکتور خریدهای خود را ثبت نمایید .
برای ثبت فاکتور خرید شماره فاکتور و حساب فروشنده را انتخاب می نماید همچنین با کلیک بر روی گزینه + می توانید کالاهای خود را اضافه نمایید.



افزودن کالای جدید: برای افزودن کالای جدید به فاکتور خرید در فیلد انبار، نام انبار مورد نظر را انتخاب نموده در فیلد کالا، کالای مورد نظر را انتخاب نموده،  تعداد مد نظر را وارد کرده که سامانه بر اساس گزینه های وارده، قیمت و جمع آن را به شما نمایش می دهد.
در فیلد توضیحات امکان وارد کردن متن و توضیح نیز وجود دارد در آخر با کلیک بر روی گزینه افزودن، کالای مورد نظر به فاکتور شما اضافه می شود حال با کلیک بر روی گزینه ثبت فاکتور، فاکتور خرید شما ثبت می شود.


با کلیک بر روی گزینه فروش می توانید فاکتور فروشهای خود را ثبت نمایید .
برای ثبت فاکتور فروش شماره فاکتور و حساب فروشنده و تاریخ را انتخاب می نمایید همچنین با کلیک بر روی گزینه + می توانید کالاهای خود را اضافه نمایید.



 

ثبت فاکتور فروش: برای افزودن کالای جدید به فاکتور فروش در فیلد انبار نام انبار مورد نظر را انتخاب نموده در فیلد کالا، کالای مورد نظر را انتخاب نموده تعداد مد نظر را وارد کرده که سامانه بر اساس گزینه های وارده، قیمت و جمع آن را به شما نمایش می دهد.
در فیلد توضیحات امکان وارد کردن متن و توضیح نیز وجود دارد در آخر بر کلیک بر روی گزینه افزودن ، کالای مورد نظر به فاکتور شما اضافه می شود حال با کلیک بر روی گزینه ثبت فاکتور، فاکتور فروش شما ثبت می شود.


با کلیک بر روی گزینه موجودی اول دوره می توانید موجودی اول دوره خود را ثبت نمایید .
با انتخاب شماره فاکتور و تاریخ می توانی اقلام فاکتور رامشاهده نمایید همچنین با کلیک بر روی گزینه + می توانید کالاهای خود را اضافه نمایید.



 

موجودی اول دوره: برای افزودن کالای جدید به فاکتور موجودی اول دوره در فیلد انبار نام انبار مورد نظر را انتخاب نموده در فیلد کالا، کالای مورد نظر را انتخاب نموده تعداد مد نظر را وارد کرده که سامانه بر اساس گزینه های وارده، قیمت و جمع آن را به شما نمایش می دهد. در فیلد توضیحات امکان وارد کردن متن و توضیح نیز وجود دارد در آخر با کلیک بر روی گزینه افزودن ، کالای مورد نظر به فاکتور شما اضافه می شود حال با کلیک بر روی گزینه ثبت فاکتور، فاکتور موجودی اول دوره شما ثبت می شود.



با کلیک بر روی گزینه فاکتور مصرف می توانید فاکتور های مصرفی خود را ثبت نمایید .
با انتخاب شماره فاکتور و تاریخ می توانی اقلام فاکتور رامشاهده نمایید همچنین با کلیک بر روی گزینه + می توانید کالاهای خود را اضافه نمایید.


 

فاکتور مصرف: برای افزودن کالای جدید به فاکتور مصرف دوره در فیلد انبار نام انبار مورد نظر را انتخاب نموده در فیلد کالا، کالای مورد نظر را انتخاب نموده تعداد مد نظر را وارد کرده که سامانه بر اساس گزینه های وارده، قیمت و جمع آن را به شما نمایش می دهد. در فیلد توضیحات امکان وارد کردن متن و توضیح نیز وجود دارد در آخر بر کلیک بر روی گزینه افزودن کالای مورد نظر به فاکتور شما اضافه می شود .حال با کلیک بر روی گزینه ثبت فاکتور، فاکتور مصرف شما ثبت می شود.



درباره نویسنده

واحد آموزش کلینیک24
واحد آموزش کلینیک24

ارائه آموزش های کاربردی در وب سامانه کلینیک24

لینک کوتاه

برای ارسال نظر وارد شوید

نظر بدهید