راهنما کالا

راهنما کالا

فردی که به عنوان انباردار وارد سامانه می شود می تواند مدیریت ثبت کالا، فاکتورها و خرید و فروش کالا را انجام بدهد. کالاهایی که در ناحیه کاربری انبار دار ثبت می شود در زمان پذیرش مراجعه کننده و در ناحیه کاربری پذیرش قابل فروش و ارائه به مراجعه کننده می باشند.


در ناحیه کاربری انبادار با کلیک بر روی گزینه کالا که در پنل کناری وجود دارد سه گزینه فهرست، جدید و دسته بندی به شما نمایش داده می شود.
در قمست دسته بندی می توانید دسته کالاهای مرکز خود را تعریف نمایید که تعریف دسته بندی از ناحیه کابری مدیر سامانه انجام می گیرد.
با کلیک بر روی گزینه فهرست شما می توانید فهرست کالاهای ثبت شده خود را مشاهده کنید که در قسمت عملیات قابلیت ویرایش و حذف نیز وجود دارد .


 

برای ثبت کالای جدید بر روی گزینه جدید کلیک نمایید در این قسمت تنظیمات زیر قابل انجام است:


دسته بندی: در این قسمت دسته بندی هایی که برای انبار مرکزتان ثبت کرده اید به شما نمایش داده می شود که براساس کالایی که قصد ثبت آن را دارید می توانید یکی از موارد لیست را انتخاب کنید.
واحد: در این قسمت واحد کالای مورد نظر مثل بسته، عدد، کیلو گرم و غیره مشخص می شود.
قیمت خرید و فروش: مبلغ خرید و فروش کالا را وارد نمایید.
وضعیت: اگر می خواهید کالا پس از ثبت شدن در دسترس و استفاده باشد این قسمت را در حالت فعال قرار دهید .
انتخاب عکس: می توانید تصویری از کالای مورد نظر خود را آپلود نمایید.
نمایش در پروفایل: اگر می خواهید کالا در پروفایل مرکز نمایش داده شود این فیلد را در حالت فعال قرار دهید.
نمایش قیمت: اگر می خواهید قیمت کالا در پروفایل مرکز نمایش داده شود این فیلد را در حالت فعال قرار دهید.
شرح: اگر توضیحی در مورد کالای مورد نظر وجود دارد می توانید در این قسمت وارد نمایید و در آخر با کلیک بر روی گزینه ثبت کالای خود را تعریف نمایید.
با کلیک بر روی گزینه دسته بندی موجود در پنل کناری فهرست دسته بندی های موجود و همیچنین تعداد کالاهای موجود در دسته به شما نمایش داده می شود که در قسمت عملیات قابلیت ویرایش وجود دارد.

 

 
همچنین در این صفحه با کلیک بر روی گزینه جدید می توانید ثبت دسته بندی کالا انجام دهید. با کلیک با روی گزینه جدید صفحه برای شما باز خواهد شد که در آن با وارد کردن نام دسته بندی مورد نظر و کلیک بر روی ثبت می توانید دسته بندی کالای خود را تعریف نمایید.


درباره نویسنده

واحد آموزش کلینیک24
واحد آموزش کلینیک24

ارائه آموزش های کاربردی در وب سامانه کلینیک24

لینک کوتاه

برای ارسال نظر وارد شوید

نظر بدهید