راهنما گفتگو متنی

راهنما گفتگو متنی

در پنل مرکز زمان ثبت خدمات مرکز یکی از گزینه هایی که برای تعریف هر خدمت می توانید مشخص نمایید نوع و شیوه ارائه خدمت می باشد که بصورت حضوری و متنی می تواند باشد.


زمانی که نوع خدمت را مشاوره متنی ثبت نمایید مراجعه کننده می تواند سوالات خود را بصورت چت برای شما ارسال نماید.
کاربر درمانگر آرشیو متن های ارسالی و چت ها را می تواند در قسمت گفتگو متنی موجود در پنل کناری مشاهده نماید. با کلیک بر روی گفتگو متنی صفحه زیر به شما نمایش داده می شود که در این صفحه می توانید سوالات ارسالی را ببینید و به آنها پاسخ دهید.


درباره نویسنده

واحد آموزش کلینیک24
واحد آموزش کلینیک24

ارائه آموزش های کاربردی در وب سامانه کلینیک24

لینک کوتاه

برای ارسال نظر وارد شوید

نظر بدهید