راهنما روز کاری

راهنما روز کاری

یکی دیگر از تنظیمات موجود در سامانه ثبت و تعریف روز کاری است که تعریف کردن آن برای امکان ثبت نوبت و پذیرش بیمار ضروری می باشد.
زمانی که شما درمانگر مرکز را در سامانه تعریف می نمایید مطابق تصویر زیر با کلیک بر روی گزینه پرسنل از پنل کناری و انتخاب فهرست می توانید درمانگر مرکز خود را مشاهده نمایید که در این صفحه  در قسمت عملیات گزینه روز کای قابل مشاهده میباشد.



با کلیک بر روی گزینه روز  کاری صفحه ای برای شما باز می شود که در آن لیست روز های تعریف شده وجود دارد که امکان حذف و ویرایش آنها نیز امکان پذیر می باشد همچنین در قسمت بالای سمت چپ تصویر دو گزینه ثبت تکی و ثبت گروهی مشاهده می شود که از آنها برای ثبت روز های کاری مرکز می توانید استفاده نمایید.

 

با کلیک بر روی گزینه ثبت تکی تصویر زیر به شما نمایش داده می شود که شما بر اساس شیفت هایی که برای مرکز ثبت نموده اید می توانید یکی از روز های هفته را انتخاب نموده و ثبت نمایید.



با انتخاب گزینه ثبت گروهی تصویر زیر به شما نمایش داده میشود که قادر به انتخاب روز های هفته می باشید.



در قسمت بازه زمانی شما باید مدت زمان مورد نیاز برای ارائه خدمت را به دقیقه وارد نمایید. با انتخاب کردن هر کدام از روز های هفته  و همچنین انتخاب کردن شیفت مورد نظر و وارد کردن ساعت شروع و پایان و نوع خدمتی که در روز انتخاب شده ارائه می گردد می توانید با کلیک بر روی گزینه ثبت روز کاری مرکز خود را ثبت نمایید.

درباره نویسنده

واحد آموزش کلینیک24
واحد آموزش کلینیک24

ارائه آموزش های کاربردی در وب سامانه کلینیک24

لینک کوتاه

برای ارسال نظر وارد شوید

نظر بدهید