در قسمت داشبورد شما یک نمای کلی از اطلاعات و آمار بخش های مختلف سامانه خود می توانید مشاهده نمایید. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می نمایید در قسمت بالا صفحه در سمت راست نام شما قرار دارد و در سمت چپ تصویر شما می توانید شیفت کاری خود را ببینید و با کلیک بر روی آن وارد تنظیمات شیفت مرکز خود گردید. در کنار شیفت شما می توانید زبان سامانه را انتخاب نمایید و همچنین با کلیک بر روی آیکون پیامک موجود در تصویر قسمت گفتگو برای شما باز خواهد شد که با کلیک بر روی علامت + موجود در صفحه می توانید پیام ارسال کنید و به گفتگو بپردازید و با کلیک بر روی پیامک موجود، تنظیمات صفحه گفتگو پرسنل برای شما باز خواهد شد و می توانید آرشیو گفتگو های خود را مشاهده نمایید. یکی دیگر از آیکون های موجود در سمت چپ قسمتی است که نام کاربری شما و تصویر پروفایل شما قرار دارد که با کلیک بر آن می توانید وارد ناحیه های کاربری مختلف خود مثل ناحیه کاربری مدیر مرکز، درمانگر ، پذیرش و...شوید و یا از سامانه خارج گردید. در این صفحه تاریخ نیز به شما نمایش داده می شود.
از دیگر آمار قابل مشاهده در این صفحه می توان به موارد زیر اشاره کرد: موجودی پیامک ، تعداد درمانگران مرکز ، تعداد کل مراجعه کنندگان، تعداد خدمات فعال مرکز ، تعداد نوبت ها، تعداد پذیرش ها ، تعداد درمان شده ها ، میزان فضایی که از فضای ذخیره ستزی شما اشغال شده ، درآمد روز و درآمد کل مرکز. همچنین در این صفحه آمار کل بازدید پروفایل مرکز ، گزارش کیف پول سال مرکز شما ، خدمات ، درمانگران و فضای ذخیره سازی در قالب نمودار به شما نمایش داده می شود.
در قسمت پایین صفحه نیز لیست بیماران وفادار مرکز شما نمایش داده می شود.