راهنما داشبورد

راهنما داشبورد

در قسمت داشبورد شما یک نمای کلی  از اطلاعات و آمار بخش های مختلف سامانه خود می توانید مشاهده نمایید.
همانطور که در تصویر زیر مشاهده می نمایید در قسمت بالا صفحه در سمت راست نام شما قرار دارد و در سمت چپ تصویر شما می توانید شیفت کاری خود را ببینید و با کلیک بر روی آن وارد تنظیمات شیفت مرکز خود گردید. در کنار شیفت شما می توانید زبان سامانه را انتخاب نمایید و همچنین با کلیک بر روی آیکون  پیامک موجود در تصویر قسمت گفتگو برای شما باز خواهد شد که با کلیک بر روی علامت + موجود در صفحه می توانید پیام ارسال کنید و به گفتگو بپردازید و با کلیک بر روی پیامک موجود،  تنظیمات صفحه گفتگو پرسنل برای شما باز خواهد شد و می توانید آرشیو گفتگو های خود را مشاهده نمایید. یکی دیگر از آیکون های موجود در سمت چپ قسمتی است که نام کاربری شما و تصویر پروفایل شما قرار دارد که با کلیک بر آن می توانید وارد ناحیه های کاربری مختلف خود مثل ناحیه کاربری مدیر مرکز، درمانگر ، پذیرش و...شوید و یا از سامانه خارج گردید. در این صفحه تاریخ نیز به شما نمایش داده می شود.



از دیگر آمار قابل مشاهده در این صفحه می توان به موارد زیر اشاره کرد:
موجودی پیامک ، تعداد درمانگران مرکز ، تعداد کل مراجعه کنندگان، تعداد خدمات فعال مرکز ، تعداد نوبت ها، تعداد پذیرش ها ، تعداد درمان شده ها ، میزان فضایی که از فضای ذخیره ستزی شما اشغال شده ، درآمد روز و درآمد کل مرکز.
همچنین  در این صفحه آمار کل بازدید پروفایل مرکز ، گزارش کیف پول سال مرکز شما ، خدمات ، درمانگران و فضای ذخیره سازی در قالب نمودار به شما نمایش داده می شود.



در قسمت پایین صفحه نیز لیست بیماران وفادار مرکز شما نمایش داده می شود.

درباره نویسنده

واحد آموزش کلینیک24
واحد آموزش کلینیک24

ارائه آموزش های کاربردی در وب سامانه کلینیک24

لینک کوتاه

برای ارسال نظر وارد شوید

نظر بدهید