نحوه های بازاریابی یا در واقع بخش معرف بیمار وقتی که یک مرکز اقدام به پذیرش و ثبت مراجعه کننده می نماید می تواند مشخص کند که این مراجعه کننده به چه شیوه ای با مرکز آشنا شده است. با کلیک بر روی گزینه نحوه های بازاریابی موجود در پنل کناری تصویر زیر به شما نمایش داده می شود که شما در این صفحه می توانید شیوه های آشنایی مراجعه کننده با مرکز خود را مشخص و ثبت نمایید که این شیوه های شامل معرف و بازاریاب ، صفحه اینستاگرام، تبلیغات محیطی، توصیه دوستان و آشنایان، جستجو در گوگل و.... باشد.
در این صفحه با انتخاب هر کدام از گزینه ها و ذخیره آنها فیلدی به نام نحوه بازاریابی در قسمت پذیرش شما اضافه خواهد شد که میتوانید نحوه آشنایی مراجعه کننده با مرکز خود را مشخص نمایید. زمانی که در این صفحه گزینه معرف و بازاریاب را انتخاب و ذخیره نمایید کاربر پذیرش می تواند نام بازاریاب و شخص معرف را وارد نمایدو همچنین می توانند برای آن درصد تعریف کنند که به این فرد چند درصد پورسانت بابت معرفی مرکز و یا خدمات تعلق میگیرد.