راهنما تیکت

راهنما تیکت

تیکت امکان ارتباط با اپراتور و مدیر سامانه را برای حل مشکلات وراهنمایی و پشتیبانی سامانه به شما میدهد.
با کلیک بر روی گزینه تیکت تصویر زیر  برای شما باز خواهد شد که آرشیو تیکت هایی که تا کنون ارسال کرده اید قابل مشاهده می باشد و همچنین امکان جستجو، پاسخ و بررسی وضعیت تیکت های ارسالی نیز وجود دارد.


برای ارسال تیکت جدید می توانید بر روی گزینه جدید که در سمت راست تصویر بالا وجود دارد کلیک نمایید. با کلیک بر روی گزینه جدید تصویر زیر برای شما باز خواهد شد که در این صفحه باید حوزه سوال و مشکل خود را مشخص نمایید می توانید در واقع مشخص نمایید که  سوال و مشکل شما درارتباط با کدام محصول می باشد : نرم افزار تحت ویندوز، نرم افزار درمانگاه ، نوبت دهی تلفن گویا ، نوبت دهی اینترنتی و یا سامانه تحت وب می باشد که با کلیک بر روی گزینه ارسال تیکت  موجود در زیر هر بخش می توانید موضوع خود را ارسال نمایید.

با کلیک روی گزینه ارسال تیکت تصویر زیر قابل مشاهده می باشد که در  این صفحه شما در قسمت  ثبت موضوع، موضوع و عنوان خود را وارد نموده و در فیلد اهمیت سوال، میزان اهمیت و مشکل را می توانید مشخص کنید که شامل( کم ،متوسط ، زیاد ) می باشد.
 در قسمت محصول می توانید نرم افزار و ماژول مرکز خود را انتخاب نمایید.
در قسمت متن پیام ، پیام و توضیحات خود را نوشته و اگر فایل و تصویری می خواهید می توانید پیوست کرده و با کلیک بر روی گزینه ثبت تیکت شما به مدیر سامانه ارسال می گردد و مدیر سامانه بر اساس میزان اهمیت تیکت شما آنرا بررسی کرده و پاسخ میدهد.

 


 


درباره نویسنده

واحد آموزش کلینیک24
واحد آموزش کلینیک24

ارائه آموزش های کاربردی در وب سامانه کلینیک24

لینک کوتاه

برای ارسال نظر وارد شوید

نظر بدهید