قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

قوانین اجرایی

ویرایش قوانین وب سامانه کلینیک24 در تاریخ 1 شهریور 99 صورت پذیرفته و کلیه کاربران تا 30 روز آینده موظف به مطالعه قوانین وبسایت میباشند. بدیهی است بعد از بازه زمانی مذکور، کلیه کاربران موظف به پذیرش و رعایت قوانین جدید وبسایت میباشند. کلیه بندهای ذکرشده در این صفحات، برداشت نهایی از سیاست امنیت اطلاعات وب سامانه کلینیک24 است که سعی در احترام میان حقوق کاربران وب سامانه کلینیک24 و جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی در بستر فراهم‌شده از سوی وب سامانه کلینیک24، تنظیم و تدوین‌شده است. بر اساس سیاست امنیت اطلاعات وب سامانه کلینیک24، چنانچه وب سامانه کلینیک24 تصمیم به اعمال تغییرات در سیاست امنیت اطلاعات و یا قوانین باشد، می‌بایست یک ماه قبل از اعمال تغییرات کاربران را از طریق نمایش هشدارها در وب‌سایت، مطلع سازد. لازم است کاربران نیز هرچند وقت یک‌بار قوانین را مطالعه کرده و از تغییرات احتمالی مطلع گردند.دسترسی به قوانین همواره از طریق آدرس www.clinic24h.ir/terms.html امکان‌پذیر خواهد بود.




کاربران وب سامانه کلینیک24 عبارتند از :


1-    کاربرانی که به ارائه خدمات و کالاهای پزشکی ، درمانی ، مراقبتی ، زیبایی و سلامتی میپردازند و به آنها مراکز گفته میشود.


2-    کاربرانی که از خدمات و کالاهای ارائه شده توسط مراکز استفاده می نمایند و به آنها مراجعه کننده گفته میشود.


3-    کاربرانی که از وب سامانه کلینیک24 برای تبلیغات استفاده می نمایند که به آنها اسپانسر گفته میشود.


توجه: لطفاً تمامی صفحات را به‌طور کامل و دقیق مطالعه و امضا نمایید.


1.    سایت وب سامانه کلینیک24 در ایران مدیریت‌ شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است. لذا چنانچه کاربری اقدام به جعل هویت ، ارائه خدمات غیرقانونی و یا خرید و فروش محصولات غیرقانونی کند اطلاعات وی به مراجع ذیصلاح ارجاع داده خواهد شد.




2.    علاوه بر ارائه خدمات و خرید و فروش موارد خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران در وب سامانه کلینیک24، ثبت نوبت برای افراد ثالث با هدف کسب سود از نوبت ، اخذ هزینه های بیش از تعرفه مصوب نیز در وب سامانه کلینیک24 ممنوع می‌باشد. به طور مثال ثبت خدمات درمانی با تعرفه بیش از تعرفه مصوب وزارت بهداشت  درون وب سامانه کلینیک24 ممنوع می‌باشد و در صورت مشاهده، حساب کاربری مرکز خاطی مسدود خواهد شد.




3.    استفاده از سرویس وب سامانه کلینیک24 برای ثبت نام مراکزی که مجوزهای قانونی مربوطه را اخذ نکرده اند، یا تاریخ اعتبار مجوز آنها منقضی شده، مجاز نمی‌باشد و در صورت مشاهده، شناسه کاربری مرکز خاطی توقیف خواهد شد.




4.    استفاده از سرویس وب سامانه کلینیک24 به منظور خرید و فروش غیرقانونی محصولات دارای حق چاپ و نشر (copyright) مجاز نمی‌باشد و در صورت مشاهده و یا گزارش، شناسه کاربری مرکز خاطی متوقف خواهد شد.




5.    افراد زیر سن قانونی (زیر 18 سال) مجاز به عضویت در سایت وب سامانه کلینیک24 و استفاده از خدمات وب سامانه کلینیک24 نمی‌باشند.




6.    استفاده از سرویس وب سامانه کلینیک24 جهت گذاشتن نظرات مغرضانه و خلاف شان و شخصیت افراد ممنوع بوده و حساب کاربری فرد خاطی مسدود خواهد شد.




7.    استفاده از سرویس وب سامانه کلینیک24 برای موارد خرید و فروش کالاها و ارائه خدمات زیر مجاز نمی‌باشد.




a.      تمامی موارد منع شده در قانون جرائم رایانه‌ای کشور




b.     کارت‌های بخت‌آزمایی، قمار و شرط‌بندی




c.      موارد عبور از فیلترینگ جمهوری اسلامی ایران




d.     هرگونه آموزش هک و نفوذ و دسترسی غیرمجاز




e.      کالاهایی که به نحوی حقوق ناشر را رعایت نمی‌کنند (خلاف قوانین کپی‌رایت)




f.       کالاهایی که به تأیید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران نرسیده باشند




g.      سیگار و سایر مواد دخانی




h.     مواد مخدر و روان‌گردان




i.        مشروبات الکلی و نوشیدنی‌های سکرآور




j.       انواع سلاح‌های گرم و سرد




k.     خدماتی که انجام آن‌ها دارای مقررات و نظامات خاص است




l.       کالاها و خدماتی که برای مصرف‌کننده خطر جدی در پی دارد




m.   کالاهایی که مبادله آن‌ها طبق قانون ممنوع است




n.     کالاها و خدماتی که مبادله و انجام آن‌ها مغایر با آداب اسلامی است




o.     کالاهایی که انجام فعالیت‌های غیرقانونی را به نحوی تشویق یا تسهیل می‌کنند




p.     کالاهای قاچاق




8.    انتشار ویروس‌های اینترنتی به‌منظور سوءاستفاده از حساب کاربران وب سامانه کلینیک24 مجاز نیست و در صورت مشاهده با شناسه کاربر خاطی برخورد شده و همچنین موضوع از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد




9.    جمع‌آوری و ذخیره اطلاعات شخصی درباره مراکز برای اهداف تجاری از طریق وب سامانه کلینیک24 ممنوع است و در صورت مشاهده با کاربر خاطی برخورد خواهد شد.




10.           پس از عضویت اولیه، وب سامانه کلینیک24 اطلاعات موبایل و ایمیل وارد شده را جهت برقراری ارتباط و ارسال پیام ها مورد احراز هویت قرار میدهد.




11.           استفاده از چند نام کاربری برای یک مراجع در وب سامانه کلینیک24 ممنوع بوده و در صورت مشاهده موارد تخلف، سایر شناسه‌های کاربری مربوط به شخص خاطی، توقیف خواهد شد.




12.           بر طبق سیاست امنیت اطلاعات، وب سامانه کلینیک24 متعهد می‌شود که از اطلاعات خصوصی کاربران خود محافظت کند و این اطلاعات را مخفیانه نزد خود نگه دارد و برای سایر اشخاص فاش نکند. البته به‌استثنای مواردی که به‌موجب قانون مجبور به انجام این کار باشد.




13.           وب سامانه کلینیک24 هیچ‌گاه از کاربران خود، اطلاعاتی را از طریق ایمیل درخواست نخواهد کرد. سایر درخواست‌های وب سامانه کلینیک24 از طریق تیکت‌ها و درون ‌سایت وب سامانه کلینیک24 انجام می‌شود و از ایمیل تنها به‌ منظور اطلاع‌رسانی و یا درخواست مشاهده لینک‌هایی درون وب‌سایت وب سامانه کلینیک24 استفاده خواهد شد.




14.           وب سامانه کلینیک24 از کاربران خود می‌خواهد، حتماً شناسه کاربری و کلمه عبور خود را در صفحاتی که دارای آدرس  https://clinic24h.ir   است، وارد کنند. اطلاعات این صفحات، توسط گواهینامه ssl محافظت می‌شوند و بنابراین برای امنیت بیشتر صفحات با پیشوند https در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. در مواردی که کاربر به درگاه پرداخت هدایت میشود حتما آدرس درگاه پرداخت باید مطابق با https://zarinpal.com باشد. بدیهی است در صورت واردکردن اطلاعات در آدرس‌هایی به‌جز آدرس https://zarinpal.com مسئولیت و عواقب از دست رفتن اطلاعات و یا سرقت اطلاعات با کاربر موردنظر است.




15.           در حال حاضر کارمزد کسر شده برای تراکنش‌های خروجی از درگاه پرداخت زرین پال (برای عموم کاربران) معادل ۱٪ از رقم خروجی است. این کارمزد ممکن است بسته به تنظیمات هر مرکز از مراجعه کننده و یا خود مرکز دریافت شود.




16.           برای مراکز، مبالغ تراکنش های انجام شده طبق توافق و تنظیمات خود مرکز در سامانه زرین پال توسط زرین پال واریز میگردد و به هیچ عنوان وب سامانه کلینیک24 مسئولیتی در قبال واریز وجه برای مراکز ندارد.




17.           مراکزی که از درگاه زرین پال برای پرداخت آنلاین هزینه سرویس های خود در وب سامانه کلینیک24 استفاده می‌کنند، مشمول سیاست امنیت اطلاعات و قوانین خاص زرین پال می‌باشند. وب سامانه کلینیک24 از کاربران خود می‌خواهد قبل از هرگونه استفاده از خدمات زرین پال، قوانین و سیاست امنیت اطلاعات آن‌ را مطالعه نموده و سپس نسبت به استفاده از درگاه پرداخت زرین پال اقدام کنند.




18.           اگرچه سیاست امنیت اطلاعات وب سامانه کلینیک24 بر مبنای جلوگیری از سوءاستفاده تدوین‌شده است و فعالیت سایر کاربران بر این مبنا ارزیابی می‌شود، اما وب سامانه کلینیک24 هیچ مسئولیتی در قبال سو استفاده های انجام‌شده، توسط کاربران ندارد. چنانچه موردی در این مبنا به وب سامانه کلینیک24 گزارش شود (به‌طور مثال رزرو نوبت و پرداخت هزینه آن به مرکز و عدم ارائه خدمات از سوی مرکز) وب سامانه کلینیک24 محیط گفتگوی دوطرفه‌ای تحت نظارت خود ایجاد خواهد کرد تا ابتدا مورد از طریق گفتگو حل شود. چنانچه بعد از انجام گفتگو اختلاف میان کاربران مرتفع نگردد امکان پیگیری از طریق مراجع قانونی برای طرفین وجود دارد و در صورت درخواست مراجع ذیصلاح اطلاعات طرفین در اختیار آن‌ها قرار داده خواهد شد




19.           در صورت عدم ارائه خدمات کافی و مناسب از طرف مراکز ، تعداد محدود نوبت ها و نارضایتی مراجعین از نحوه نوبتدهی و قوانین مربوط به ثبت و لغو نوبت و یا هزینه های در نظر گرفته شده برای خدمات ارائه شده در سامانه توسط آن مرکز پزشکی، وب سامانه کلینیک24 اولا از مراجعین میخواهد از خدمات مذکور آن مرکز استفاده ننمایند و در صورت استفاده از خدمات مسئولیتی متوجه وب سامانه کلینیک24 نخواهد بود.




20.           در صورتیکه به جهت اشکال در برنامه نویسی و یا اختلال در تنظیمات مبالغی خارج از مبلغ مصوب تعیین شده از کاربران دریافت گردد، پس از دریافت تقاضای بررسی از طرف کاربران از طریق فرم ارتباط با ما یا ثبت تیکت ، درخواست ثبت شده بررسی و اقدامات مقتضی انجام خواهد شد.




21.           وب سامانه کلینیک24 به‌شدت با اسپم مخالفت می‌کند و در صورت مشاهده اسپم از سوی کاربران خود، حساب کاربر خاطی را مسدود می‌کند. مواردی که از این نظر برای وب سامانه کلینیک24 تخلف شناخته می‌شوند عبارت‌اند از ارسال نظرات در وب سامانه کلینیک24 به‌صورت اسپم.




22.           هرگونه سوءاستفاده از سرویس وب سامانه کلینیک24 و یا استفاده ماشینی از سرویس وب سامانه کلینیک24، بدون هماهنگی با این وب‌سایت ممنوع بوده و در صورت مشاهده با کاربر خاطی، برخورد خواهد شد.




23.           هرگونه فعالیت تبلیغاتی بر علیه وب سامانه کلینیک24 ممنوع بوده و در صورت مشاهده حساب کاربر خاطی توقیف خواهد شد. بدیهی است وب سامانه کلینیک24 حق برخورد قانونی با فرد خاطی را برای خود محفوظ میداند.




24.           هرگونه کپی برداری از وب سامانه کلینیک24 اعم از کلی و جزئی ، ارائه سامانه با آدرس های مشابه ، کپی برداری از اطلاعات مراکز و ارائه درگاه های زرین پال مشابه جهت فریب کاربران و کلاه برداری از آنها غیر قانونی بوده و با این افراد برخورد قانونی خواهد شد.




25.           مراکز پزشکی وب سامانه کلینیک24 می‌بایست هرگونه تغییر تلفن و آدرس خود را از طریق تیکت به اطلاع سایت برسانند. بدیهی است در صورت مشاهده اشکال در آدرس و تلفن، حساب کاربری مرکز خاطی توقیف خواهد شد.




26.           هیچ مرکزی حق واگذاری شناسه کاربری خود به فرد یا مرکز دیگری را ندارد. بدیهی است در صورت تخلف، مسئولیت و عواقب آن بر عهده اطلاعات فرد یا مرکز پزشکی ثبت‌ شده در وب سامانه کلینیک24 است.




27.           کاربر وب سامانه کلینیک24 که به‌عنوان مرکز فعالیت می‌کند، موظف است نسبت به ارسال کالا و یا ارائه خدمات فروخته‌ شده از طریق اینترنت رسید اخذ نماید و پایگاه داده جداگانه‌ای جهت نگهداری تأییدیه مراجعه کننده، در خصوص کالا یا خدمات تحویل داده‌ شده داشته باشد. بدیهی است که هرگونه مسئولیت در زمینه کیفیت یا کمیت کالای یا خدمات ارائه‌ شده و نیز ارسال آن بر عهده مرکز است و در صورت اعلام مراجعه کننده مبنی بر عدم دریافت کالا و خدمات، مرکز موظف به ارائه رسید دریافت شده از سوی مراجعه کننده است.




28.           مرکز پزشکی موظف است اطلاعات کامل متقاضی نوبت و خدمات را از مراجعه کننده دریافت و صحت آنرا با اطلاعات ثبت شده در سامانه کلینیک24 بررسی کند. گاهی اوقات ممکن است، وب سامانه کلینیک24 به‌منظور تطبیق اطلاعات رزرو، با مرکز و مراجعه کننده به‌صورت جداگانه تماس گرفته و اطلاعات رزرو و خرید انجام‌ شده را دریافت کند. این کار به‌ منظور جلوگیری از سوءاستفاده و کلاه‌برداری در وب سامانه کلینیک24 انجام می‌شود و طرفین ملزم به در اختیار گذاشتن اطلاعات به وب سامانه کلینیک24 می‌باشند.




29.           هر نوع ضرر و زیانی که به هر نحو از سوی مرکز به مراجعه کننده و یا از سوی مراجعه کننده به مرکز وارد شود می‌بایست مابین آن‌ها برطرف شود و وب سامانه کلینیک24 امکان گفتگوی دوطرفه به‌منظور حل مشکلات را از طریق بخش تیکت فراهم می‌کند و در صورت عدم حل مشکل، امکان پیگیری قضایی برای طرفین وجود دارد. همچنین چنانچه ضرر و زیانی از سوی هر یک از طرفین به وب سامانه کلینیک24 وارد شود، زیان‌دهنده موظف به جبران خسارت است.




30.           وب سامانه کلینیک24 می‌تواند در هر زمان که به فعالیت یا اطلاعات هویتی کاربری مشکوک شد، حساب کاربر را توقیف و مدارک هویتی و شناسائی بیشتر را از کاربر درخواست کند. پس از ارسال مدارک درخواست شده، وب سامانه کلینیک24 به آزاد سازی حساب کاربر و اجازه دسترسی به فعالیت در وب سامانه کلینیک24 ملزم می‌باشد.




31.           کاربران می‌توانند در صورت عدم تمایل به فعالیت، حساب کاربری خود در وب سامانه کلینیک24 را بنا به درخواست خود از طریق تیکت، متوقف کنند. وب سامانه کلینیک24 کاربر موردنظر را توقیف می‌کند اما از پایگاه داده‌های خود حذف نمی‌کند. این کار به‌منظور نگهداری جزئیات کاربران و تراکنش‌های آن‌ها، انجام می‌شود.




32.           وب سامانه کلینیک24 اجازه دارد، کاربرانی که خلاف قوانین فوق را اجرا می‌کنند متوقف کرده و تصمیم‌گیری نهائی در مورد حساب و موجودی آن را به‌صراحت به کاربر متخلف اعلام نماید.




33.           اسپانسرها موظف می باشند در تبلیغات خود ، اطلاعات صحیح، قانونی ، واقعی و قابل ارائه معرفی نمایند ولی مسئولیت صحبت بررسی کیفیت و کمیت تبلیغات اسپانسرها بر عهده فرد استفاده کننده می باشد و در صورتیکه اطلاعات محصول یا خدمات دریافتی از اسپانسر مطابق با تبلیغ اسپانسر نبود مسئولیتی متوجه وب سامانه کلینیک24 نخواهد بود.




34.           هر تبلیغ توسط اسپانسرها دارای تاریخ انقضا مشخص می باشد و پس از اتمام تاریخ فوق و عدم تمدید توسط اسپانسر آگهی بدون اطلاع قبلی به اسپانسر از وب سامانه کلینیک24 حذف خواهد شد.




35.           در زمان های خاصی وب سامانه کلینیک24 ممکن است ارائه به تخفیفات ویژه جهت دریافت آگهی از اسپانسرها نماید. چنین فرصت هایی فقط مختص همان زمان خاص می باشند.




36.           هزینه باکس های تبلیغاتی در نظر گرفته شده بر اساس محل در نظر گرفته شده ، اندازه و مدت زمان آگهی دارای نرخ متفاوتی می باشد.




37.           مراکز ثبت شده در سامانه لازم می باشد در زمان لازم نسبت به تمدید اشتراک خود اقدام نماید. وب سامانه کلینیک24 از یک ماه قبل از فرا رسیدن زمان پایان اشتراک ، از طریق ایمیل و پیامک اطلاع رسانی های لازم را به مرکز می نماید. چنانچه مرکز نسبت به تمدید اشتراک خود اقدام ننماید وب سامانه کلینیک24 میتواند نسبت به معلق کردن موقت مرکز اقدام نماید.




38.           چنانچه مرکزی تا یک ماه پس از تعلیق باز هم نسبت به پرداخت وجه تمدید اشتراک خود اقدام ننماید وب سامانه کلینیک24 مجاز می باشد تمامی اطلاعات مرکز مورد نظر را از وب سامانه کلینیک24 حذف نماید.




39.           مراکز میتوانند جهت حل مشکلات و یا سوالات خود از طریق تیکت درخواست های خود را در وب سامانه کلینیک24 ثبت نمایندو از همان طریق جواب دریافت نمایند.




40.           وب سامانه کلینیک24 از کاربران خود می‌خواهد، چنانچه قوانین فوق را قبول دارند نسبت به عضویت در سایت اقدام کنند و چنانچه مایل به ادامه فعالیت نیستند درخواست توقیف شناسه کاربری خود را از طریق بخش تیکت‌ها اعلام نمایند. چنانچه در رابطه با قوانین سایت سؤالی دارید از طریق بخش تماس با ما و یا با شماره تلفن 32348330-031 ارتباط برقرار کنید و یا اینکه از طریق آدرس:  اصفهان، خیابان شمس آبادی، چهارراه عباس آباد، مقابل بانک اقتصادنوین، بن بست بامداد، ساختمان بامداد، طبقه سوم، واحد شرقی با کد پستی: 8133776811 با وب سامانه کلینیک24 مکاتبه نمایید.


درباره نویسنده

مدیر وب سامانه کلینیک بیست و چهار
مدیر وب سامانه کلینیک بیست و چهار

هدف ما چیست؟

فراهم کردن سامانه ای تحت وب و کاربر پسند برای مراکز محترم پزشکی، سلامتی، مشاوره و روانشناسی و غیره و صد البته برای مراجعین گرامی تا مراکز بتوانند راحت تر نوبت ها، خدمات، محصولات و توانمندی های خود را ارائه نمایند و مراجعین بتوانند با آسایش و بدون نیاز به مراجعه حضوری و از هر جایی از مراکز نوبت بگیرند و خدمات و محصولات آنها را دریافت نمایند.

"وب سامانه کلینیک24" راه حل امروزی تر برای دریافت نوبت از خانواده مراکز کلینیک24

سید محمد رضا میراحمدی
بنیانگذار وب سامانه کلینیک24
NİCK TEKNOLOJİ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ

لینک کوتاه

برای ارسال نظر وارد شوید

نظر بدهید