راهنما تعطیلات

راهنما تعطیلات

 تعطیلات این امکان را می دهد که مرکز روز های عدم حضور و تعطیلی مرکز را مشخص نماید. در قسمت تعطیلات شما می توانید ساعت کارکرد و تعطیلات مرکز خود را تعریف کنید.
با کلیک بر روی گزینه تعطیلات موجود در پنل کناری دو گزینه فهرست / جدید به شما نمایش داده میشود که با کلیک بر روی گزینه فهرست تصویر زیر به شما نمایش داده می شود در این صفحه می توانید تعطیلاتی که  از قبل برای مرکز تعریف کرده اید را مشاهده کرده و  ویرایش ، حذف و یا جستجو نمایید همچنین در قسمت بالا سمت چپ تصویر با سه گزینه جدید ، جدید( سالانه) و جدید (بازه زمانی)  می توانید تعطیلات مرکز را ثبت نمایید.

 

 

با انتخاب گزینه جدید موجود در پنل کناری و یا در قسمت سمت چپ تصویر بالا، صفحه زیر باز می شود که شما می توانید در فیلد تعطیلات تاریخ های تعطیلات رسمیرکشور را مشاهده و انتخاب نمایید و یا با انتخاب گزینه متفرقه تاریخ مورد نظر خود را در فیلد بعد که تاریخ است وارد نموده و در قسمت توضیحات علت تعطیلی ویا توضیحات دلخواه خود را وارد نموده ثبت نمایید.

 

در قسمت جدید سالانه، سامانه این امکان را به کاربر میدهد که تمام تعطیلات رسمی موجود در تقویم را   با انتخاب سال مورد نظر به مرکز خود اضافه و ثبت نماید.

 

 

در قسمت جدید بازه زمانی، کاربر با انتخاب تاریخ شروع و پایان می تواند بازه زمانی تعطیلات مورد نظر را مشخص نموده و در قسمت توضیحات علت آن را وارد نموده و ثبت نمایید.

 

درباره نویسنده

واحد آموزش کلینیک24
واحد آموزش کلینیک24

ارائه آموزش های کاربردی در وب سامانه کلینیک24

لینک کوتاه

برای ارسال نظر وارد شوید

نظر بدهید