جراحی زیبایی بینی با بهترین جراح بینی اصفهان

جراحی زیبایی بینی با بهترین جراح بینی اصفهان

جراحی زیبایی بینی اصفهان

جراحی زیبایی بینی از اولین و متداول ترین عمل های زیبایی به منظور بهبود ظاهر افراد است . که در دنیا طرفدارای بسیار زیادی دارد. در طی این فرایند، جراح بینی اصفهان دکتر مجید راستی ، غضروف  استخوان بینی را برای تجسم رسیدن به یک ظاهر مطلوب تر تغییر می دهد. برای مردان و زنان که از اندازه و شکل بینی خود ناراضی هستند . جراحی بینی یک راه حل زیبایی مطمئن، موثر به آنها پیشنهاد می دهد . درست وقتی کار را به یک جراح زیبایی با تجربه و ماهر بسپارند.

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | جراحی بینی نیمه فانتزی دکتر مجید راستی

رینوپلاستی در اصفهان

جراحی زیبایی بینی اصفهان با جراح بینی اصفهان | رینوپلاستی می تواند تا حد زیادی تعادل ویژگی های صورت را بهبود دهد . و به بیماران کمک کند اعتماد به نفس تازه ای پیدا کنند. عمل بینی همچنین می تواند برای اصلاح نقص های ساختاری، از جمله مواردی که باعث مشکلات تنفسی می شود، به کار گرفته شود.

جراحی زیبایی بینی (به انگلیسی: nose reshaping یا nose job) یا رینوپلاستی (به فرانسوی: rhinoplastie) عمل جراحی‌ای است که معمولاً توسط جراح بینی، جراح فک و صورت یا جراح پلاستیک به منظور بهبود کارایی (جراحی ترمیمی) یا نمای (جراحی زیبایی) بینی انسان انجام می‌شود. جراحی بینی را می‌توان به‌منظور برآوردن اهداف زیبایی یا اهداف ترمیمی به‌منظور اصلاح آسیب‌ها، نقص‌های مادرزادی، انحراف تیغه بینی و مشکلات تنفسی انجام داد. جراحی بینی می‌تواند با دیگر عمل‌های جراحی مانند جراحی زیبایی پلک یا بزرگ‌کردن چانه به‌منظور بهبود نتایج زیبایی ترکیب شود.

دکتر مجید راستی جراح بینی اصفهان و فوق تخصص جراحی پلاستیک اصفهان  

جراحی زیبایی بینی اصفهان

کانال یوتیوب جراح بینی اصفهان دکتر مجید راستی 

آپارات دکتر مجید راستی جراح بینی اصفهان 

دکتر مجید راستی جراحی زیبایی بینی اصفهان

بهترین متخصص جراح بینی

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | اهداف جراحی رینوپلاستی مردانه

۵ ویژگی مهم در رینوپلاستی مدرن

  1.  جراحی زیبایی بینی با حفظ عملکرد تنفسی همراه می‌باشد، بدین معنی که نه تنها تنفس بیمار پس از جراحی دچار مشکل نمی‌شود، بلکه در صورت وجود مشکل تنفسی، بهبودی تنفس نیز حاصل می‌گردد.

  2. عدم نیاز به قرار دادن تامپون بینی که در اکثر موارد با گرفتگی کامل بینی و خشکی دهان و نیز درد شدید هنگام خارج کردن آن همراه است.

  3. بینی متناسب با سایر اجزای صورت و کاملاً طبیعی جراحی می‌شود و ظاهر بینی عمل شده را ندارد.

  4. مقدار کبودی و تورم به حداقل رسیده و بیمار سریع تر فعالیت‌های اجتماعی خود را از سر می‌گیرد.

  5. در جراحی زیبائی بینی که برای بهبود شکل ظاهری بینی انجام می‌شود . بخش‌های خاصی از بینی (استخوان و غضروف) تغییر داده می‌شوند تا هماهنگی بیشتری با سایر اجزای صورت برقرار گردد. برای این کار می‌توان از برش‌های جراحی بسیار کوچکی در داخل بینی استفاده کرد . (رینوپلاستی بسته) یا اینکه علاوه بر برش‌های فوق از برش کوچکی در دیواره بین سوراخ‌های بینی استفاده کرد (رینوپلاستی باز).

مزایای جراحی زیبایی بینی اصفهان چیست؟

جراحی زیبایی بینی اصفهان با جراح بینی اصفهان | عمل بینی در اصفهان دارای مزیت‌های بسیاری است . که به همین دلیل توانسته طرفداران بسیاری را نیز پیدا کند. امروزه خانم‌ها و آقایان بسیاری هستند. که برای انجام جراحی بینی به کلینیک‌ها و بهترین دکتر زیبایی بینی در اصفهان مراجعه می‌کنند. از مزیت‌های جراحی بینی در اصفهان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • برداشتن قوز بینی

  • رفع انحراف در بینی

  • افزایش اعتماد به نفس فرد

  • برطرف کردن پهنی پل بینی

  • رفع گردی و پهن بودن نوک بینی

  • رفع ایرادات و نواقص ظاهری بینی

  • برطرف شدن مشکلات تنفسی در بینی

  • اصلاح بزرگ/کوچک بودن بیش از حد بینی

  • تناسب کامل بینی با سایر اجزای صورت بیمار

  • تناسب بینی با سایر اجزای چهره

 

چه کسانی سراغ جراحی زیبایی بینی می روند؟

جراحی زیبایی بینی اصفهان با جراح بینی اصفهان | اکثر افرادی که تحت عمل جراحی تغییر شکل بینی قرار می گیرند . با ظاهر بینی شان مشکل دارند و مایل هستند نسبت به ابعاد صورت خود، بینی شان را اصلاح کنند. درصد کمتری از داوطلبان عمل زیبایی بینی بیمارانی هستند . که ناراحتی های ساختاری داشته و یا بینی شان آسیب دیده است.

داوطلبان یا نامزدهای نرمال برای رینوپلاستی در سلامت عمومی قرار دارند . به عبارتی خطرات مربوط به جراحی را درک کرده و انتظارات واقع بینانه ای از نتیجه جراحی دارند.

 

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | مراقبت های لازم برای انواع جراحی بینی

بهترین جراح بینی اصفهان

جراحی زیبایی بینی اصفهان با جراح بینی اصفهان | زیباجویانی که قصد جراحی در اصفهان را دارند همواره به دنبال بهترین متخصص جراحی بینی هستند. مسلما به دلیل این که معیارهای افراد برای انتخاب سبک عمل متفاوت است نمی‌توان پاسخ قاطعی به این مبحث داد. انتخاب یک جراح پلاستیک متبحر دارای گواهی معتبر در منطقه خود برای عمل جراحی بینی یک امر مهم است. به یاد داشته باشید که تجربه جراح و راحتی شما با او به اندازه هزینه نهایی جراحی اهمیت دارد. پس قبل از اقدام به جراحی بینی حتما تحقیقات لازم را در خصوص پزشک متخصص مورد نظر خود، تجربه و مهارت او و کلینیک محل مراجعه انجام دهید.

خوشبختانه با توجه به این که در حال حاضر پزشکان زیادی نتایج جراحی‌های خود را در فضای مجازی به اشتراک می گذارند، آگاهی از سبک عمل پزشکان کار ساده ای محسوب می‌شود. در ضمن در نظر داشته باشید که هنگامی که جراحی بینی برای بهبود عملکرد تنفسی انجام شود که علت آن معمولاً انسداد راه هوایی است، این عمل چه به تنهایی و چه همراه با جراحی زیبایی بینی انجام شود، ترمیمی محسوب شده و ممکن است تحت پوشش بیمه قرار گیرد، در غیر این صورت آزاد محاسبه شده و بیمه هیچ هزینه‌ای در قبال آن پرداخت نخواهد کرد.

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | جراح بینی اصفهان دکتر مجید راستی

دکتر مجید راستی بهترین جراح بینی اصفهان

دکتر مجید راستی یکی از بهترین و معروف‌ترین پزشکان عمل بینی می‌باشند. ایشان دارای فوق‌تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی و عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران و آمریکا است. همچنین دکتر راستی در جراحی ترمیمی بینی، جراحی بینی گوشتی و جراحی بینی استخوانی مهارت بسیاری دارد.

دکتر مجید راستی یکی از پزشکان حاذق و باتجربه در این حوزه می‌باشند. ایشان فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیم و سوختگی از دانشگاه‌های معتبر ایران و آمریکا را دارند. دکتر راستی عضو انجمن جراحان پلاستیک در ایران و آمریکا هستند و به عنوان بهترین جراح بینی در اصفهان شناخته می‌شوند. ایشان تخصص زیادی در جراحی بینی‌های استخوانی و گوشتی دارند و بدلیل تجربه زیاد در این حوزه از پزشکان ماهر به‌حساب می‌آیند. در رزومه‌ی دکتر راستی تاکنون بیش از هزاران کیس جراحی بینی‌های مختلف وجود دارد که با رضایت حداکثری مراجعین روبرو است. دکتر راستی تمام تلاش خود را بر این دارد که بینی‌ها را به‌صورت کاملا اصولی و تا حداکثر امکان طبیعی جراحی کند.

تخمین هزینه عمل بینی

ملاحظات متعددی وجود دارد که هزینه نهایی رینوپلاستی را تخمین می زند؛ به موارد زیر دقت کنید :

  •  تجربه جراح

دستمزد یک پزشک با شهرت و تجربه عالی ، به طور معمول از یک متخصص با تجربه و مهارت پایین تر، بیشتر است. اگرچه، بسیاری از بیماران به پرداخت هزینه اضافی تمایل دارند چراکه می دانند جراحی با تجربه بیشتر نتایج مطلوب تری هم کسب می کند.

  • امکانات جراحی

در صورتی که پزشک دارای امکانات انجام عمل در مطب نباشد، این کار در بیمارستان یا مرکز جراحی انجام می شود که این مکان ها هزینه های جداگانه نیاز دارد که بسته به موقعیت، شهرت و تجهیزات متفاوت است. در این مورد هم بسیاری از بیماران مایل به پرداخت هزینه های کمی بالاتر برای لذت بردن از ایمنی و راحتی بیشتر هستند.

  • محل جغرافیایی

هزینه جراحی پلاستیک درست مثل بسیاری از کالاها و خدمات در جامعه، متفاوت است. به طور معمول، عمل جراحی بینی در یک کلان شهر، مثل نیویورک و یا لس آنجلس بیشتر از یک ایالت محلی است.

  •  بیهوشی

رینوپلاستی را می توان تحت بیهوشی عمومی انجام داد که این نوع بیهوشی بر هزینه های درمان می افزاید. دستمزد متخصصان بیهوشی هم مانند جراحان با توجه به شهرت و تجربه بر هزینه های درمان می افزایند.

  •  مراقبت در هنگام بهبودی

پس از جراحی بینی، بیماران ممکن است نیاز به داروهای خاص یا مراقبت پس از درمان داشته باشند. که بدون شک هزینه های نهایی درمان را تحت تاثیر قرار می دهد. بیماران باید به خاطر داشته باشند . که هزینه های جانبی، هزینه های بیهوشی و مراقبت بعد از عمل همیشه در برآورد اولیه درمان درنظر گرفته نمی شود . و متقاضی این عمل باید برای اطلاعات دقیق تر درباره این هزینه ها و هزینه های مربوطه تحقیق کند.

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | رویکرد جراحی زیبایی بینی 

دلیل پزشکی رایج برای عمل بینی

جراحی زیبایی بینی اصفهان با جراح بینی اصفهان | یک دلیل پزشکی رایج در جراحی زیبایی بینی، مشکل تنفس از طریق بینی است. انسداد بینی می‌تواند باعث ایجاد مشکل در ورزش، اختلال در خواب، کمک به خروپف و آپنه خواب شود . یا در فعالیت‌های دیگر تداخل ایجاد کند. در صورت عدم موفقیت درمان‌های پزشکی (مانند اسپری بینی یا درمان آپنه خواب)، مرحله بعدی جراحی است. جراحی زیبایی بینی که به دلایل پزشکی از جمله این موارد انجام می‌شود . اغلب تحت پوشش بیمه درمانی است. جراحی بینی متناسب با مشکل اساسی است.

اگر تیغه بینی –– دیواره خط میانی غضروف که قسمت‌های راست و چپ بینی را تقسیم می‌کند– منحرف شود . در این صورت یک روش سپتوپلاستی می‌تواند مشکل را برطرف کند. با این حال، هنگامی که انحراف تیغه بینی شدیدتر است . یا در نزدیکی مناطق مهم حمایت از بینی اتفاق می‌افتد . برای اطمینان از تنفس مناسب و فرم بینی نیاز به جراحی زیبایی بینی است. جراحی زیبایی بینی (که سپتورینوپلاستی نیز نامیده می‌شود . ) ناهنجاری سپتوم را برطرف می‌کند و مناطق اصلی تنفسی بینی را با پیوندهای غضروفی که از نظر استراتژیک قرار گرفته‌اند تقویت می‌کند.

 

درباره نویسنده

سید محمد رضا میراحمدی
سید محمد رضا میراحمدی

این وبسایت و اطلاعات آن مطابق با قوانین کشور است و با توجه به حساسیت مطالب پزشکی ،تیم تولید کننده محتوای وبسایت کلینیک24 تمام تلاش خود را برای ارائه اطلاعات دقیق، کامل و به روز در این وب سایت انجام می دهد.

مطالب وبسایت فقط برای مقاصد اطلاعاتی و نه برای استفاده در تشخیص یا درمان هر بیماری یا مشکل سلامتی در دسترس عموم قرار می گیرد.در صورت درخواست مراجع ذیصلاح قضایی ، هر گونه مطلب یا اطلاعاتی که در وبسایت وجود دارد بنا بر توصیه های قانونی تغییر خواهد کرد.

اطلاعات موجود در این سایت قرار نیست جایگزینی برای مشاوره پزشکی حرفه ای، تشخیص یا درمان باشد. تمام مطالب، اعم از متن، گرافیک، تصاویر و اطلاعات موجود در سایت صرفاً برای اطلاعات عمومی است. سایت کلینیک24 هیچ مسئولیتی در قبال صحت اطلاعات موجود در این وب سایت ندارد و این اطلاعات بدون اطلاع قبلی کاربران ممکن است تغییر کند.

لینک کوتاه

برای ارسال نظر وارد شوید

نظر بدهید