راهنمای تکمیل فرم پایش

راهنمای تکمیل فرم پایش

مراجعین محترم از طریق ناحیه کاربری خود می توانید وارد بخش اقدامات شده و سپس پایش ( پرسش نامه ، رضایت نامه) مرکز مورد نظر خود را کامل نمائید.

پایش سلامت یا پرسش نامه یا پرونده پزشکی یا رضایت نامه فرم هایی می باشند که توسط مرکز ساخته شده تا مراجعین آن مرکز با تکمیل پرسش نامه بصورت الکترونیک بی نیاز از تکمیل کاغذی اوراق و مدارک شوند.

 

راهکار فرم ساز قرار داده شده در وب سامانه کلینیک24 می تواند جهت پیاده سازی فرم های پایش سلامت، پرونده های پزشکی ، رضایت نامه و برائت نامه ها استفاده شود. این راهکار برای پیاده سازی الکترونیک راهکار سنتی تکمیل پرونده های سنتی می باشد که در جهت حفظ محیط زیست و حذف کاغذ و ایجاد بایگانی الکترونیک از پرونده ها ایجاد شده است.

 

به اطلاع مراجعین گرامی رسانده میشود میتوانید از طریق وب سامانه کلینیک24 به آدرس WWW.CLINIC24H.IR پرسش نامه را تکمیل نمائید.

·       در صورتیکه برای اولین بار می باشد که از وب سامانه کلینیک24 استفاده مینمائید، از طریق لینک زیر ثبت نام نمائید:  https://clinic24h.ir/SignUp

 

·       پس از ثبت نام در سامانه به آدرس فوق و تایید شماره موبایل خود و ورود به ناحیه کاربری مراجعه کننده، گزینه نمایش دادن منو رو تپ کنید.

 

·        از منوی باز شده ، گزینه اقدامات را تپ نمایید.

 

·        از فهرست باز شده در جلوی مرکز "کلینیک تخصصی درد دکتر امیر مویدنیا" بر روی گزینه فهرست پایش تپ نمایید. در فهرست باز شده، گزینه باز کردن پایش رو تپ نمائید.

·       پس از باز شدن پرسش نامه با دقت و صداقت به سوالات پاسخ داده و در پایان بر روی دکمه ذخیره تپ نمائید.

 

·       پس از ذخیره پرسشنامه مجدد به فهرست اقدامات باز میگردید. میتوانید در صورت نیاز مجددا پرسشنامه را باز کرده و پاسخ هایتان را کامل کنید.

 

·       در صورتیکه رمز عبور خود را فراموش کرده اید، از صفحه ورود به سامانه به آدرس https://clinic24h.ir/SignIn  میتوانید درخواست تغییر کلمه عبور بدهید. پس از ثبت درخواست تغییر کلمه عبور با شماره موبایل، یک کد برای شماره موبایل ارسال میشود که با ورود کد میتوانید کلمه عبور جدید تعریف نمایید.

 

درباره نویسنده

مدیر وب سامانه کلینیک بیست و چهار
مدیر وب سامانه کلینیک بیست و چهار

هدف ما چیست؟

فراهم کردن سامانه ای تحت وب و کاربر پسند برای مراکز محترم پزشکی، سلامتی، مشاوره و روانشناسی و غیره و صد البته برای مراجعین گرامی تا مراکز بتوانند راحت تر نوبت ها، خدمات، محصولات و توانمندی های خود را ارائه نمایند و مراجعین بتوانند با آسایش و بدون نیاز به مراجعه حضوری و از هر جایی از مراکز نوبت بگیرند و خدمات و محصولات آنها را دریافت نمایند.

"وب سامانه کلینیک24" راه حل امروزی تر برای دریافت نوبت از خانواده مراکز کلینیک24

سید محمد رضا میراحمدی
بنیانگذار وب سامانه کلینیک24
NİCK TEKNOLOJİ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ

لینک کوتاه

برای ارسال نظر وارد شوید

نظر بدهید