دکتر جعفر مهوری در وب سامانه کلینیک24

دکتر جعفر مهوری در وب سامانه کلینیک24

دکتر جعفر مهوری متخصص مغز و اعصاب و فوق تخصص صرع با افتخار به جمع مراکز وب سامانه کلینیک24 پیوستند. امکان دریافت نوبت برای ویزیت حضوری در مطب اصفهان و همچنین نوبت برای ویزیت غیرحضوری از طریق واتساپ فراهم با درگاه پرداخت برای مراجعین گرامی فراهم شده است.


نوار مغز

نوار مغز یا ثبت فعالیت الکترونیکی مغز انسان و بررسی الگوی امواج مغزی می تواند برای ارزیابی کارکرد مغز در بعضی از بیماریها مورد استفاده قرار گیرد. الکترودهای فلزی برروی نقاط متفاوت پوست سر قرار گرفته و امواج مغزی را دریافت می کنند. یک ماشین پلی گراف ( چند ثبتی ) کار ثبت امواج را برروی کاغذ انجام می دهد و البته در بعضی موارد اطلاعات به یک کامپیوتر منتقل شده برروی صفحه نمایشگر نشان داده می شود. بطور متوسط انجام یک نوار مغز حدود ۴۵ دقیقه طول می کشد ( بین ۹۰-۳۰ دقیقه ) دستگاه های ای جی مطب و کلینیک دکتر مهوری از پیشرفته ترین دستگاه ها بوده و نتایج را با دقت بالا گزارش میدهند

نوار عصب و عضله

تست نوار عصب و عضله یک بررسی تشخیصی برای پی بردن به عملکرد عصب های بدن است. بدن انسان یک مولد الکتریسیته است و هدف از تولید این الکتریسیته انتقال پیام ها بین مغز و دیگر اندام هاست. انتقال پیام هایی بصورت حس لمس، درد، فشار، گرما در پوست و دیگر حسهایی مثل دیدن، شنیدن و …از اندام به مغز از طریق عصب انجام میشود. همچنین دستورات مغز به اندام ها برای انجام دادن کارهایی مثل حرکت دادن عضو از طریق ارسال پیام بوسیله عصب ها است. اعصاب این پیام ها را بصورت امواج الکتریکی منتقل میکنند دقیقاً مثل همان کاری که در سیم تلفن انجام میشود. electrodiagnostic وقتی عصب کار خود را به درستی انجام نمیدهد این انتقال پیام و انتقال امواج الکتریکی دچار اختلال میشود. روشی وجود دارد که به وسیله آن میتوان شدت و سرعت و دیگر خصوصیات امواج الکتریکی که در طول عصب جریان دارند را ثبت کرد. به این روش یا تست، الکترودیاگنوستیک Electro-diagnostic testing میگویند. که یکی از راه های تست نوار عصب و عضله است.

مشاوره برای عمل صرع

عمل صرع عمل جراحی خاص برای مغز است که بدون بیهوشی انجام می شود و بیمار بیدار است ولی هیچگونه دردی را احساس نمی کند و در هنگام جراحی می تواند به سؤالات تیم جراحی پاسخ دهد شهر اصفهان با برخورداري از پزشكان ماهر در بخش جراحي مغز و اعصاب يكي از برترين شهرهاي كشور در اين زمينه بوده و نخستين مركز جامع صرع مقاوم به درمان در مركز درماني آيت ا... كاشاني قرار دارد. تجهیزات و اقدامات درمانی بخش صرع بیمارستان آیت الله کاشانی اصفهان در کشور بی نظیر است و پیشرفته ترین نوع عمل صرع نیز در این مرکز انجام شده است. از جمله تجهیزات این مرکز می توان به شش دستگاه مانیتورینگ، یک دستگاه پیشرفته «آی او ام» (Intra Operating Monitoring) و یک دستگاه نرونویگیشن (Neuronavigation) اشاره کرد. انجام عمل جراحی بیماری صرع در اصفهان از سال 1385 آغاز شده است، این نوع اعمال جراحی در تهران و شیراز نیز انجام می شود اما اصفهان دارای پیشرفته ترین بخش درمانی است. بیمارستان کاشانی یکی از مراکز درمانی آموزشی زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است.

پیگیری دیجیتال روند درمان

مطب و کلینیک آقای دکتر مهوری تنها مطب داخلی مغز و اعصاب است که کلیه معاینات،آزمایشات ، شرح حال بیمار و ... به صورت دیجیتال با امنیت بالا ذخیره و ثب شده و روند درمان از طریق آن پیگیری و سنجش می شود.


نشانی مطب: اصفهان

چهارراه فلسطین-اول خیابان فردوسی-جنب داروخانه دکتر الیاسی-ساختمان حکیم-طبقه دوم

031-32241034
09132119604


درباره نویسنده

مدیر وب سامانه کلینیک بیست و چهار
مدیر وب سامانه کلینیک بیست و چهار

هدف ما چیست؟

فراهم کردن سامانه ای تحت وب و کاربر پسند برای مراکز محترم پزشکی، سلامتی، مشاوره و روانشناسی و غیره و صد البته برای مراجعین گرامی تا مراکز بتوانند راحت تر نوبت ها، خدمات، محصولات و توانمندی های خود را ارائه نمایند و مراجعین بتوانند با آسایش و بدون نیاز به مراجعه حضوری و از هر جایی از مراکز نوبت بگیرند و خدمات و محصولات آنها را دریافت نمایند.

"وب سامانه کلینیک24" راه حل امروزی تر برای دریافت نوبت از خانواده مراکز کلینیک24

سید محمد رضا میراحمدی
بنیانگذار وب سامانه کلینیک24
NİCK TEKNOLOJİ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ

لینک کوتاه

نظرات (1)

  • با سلام و تشکر از معرفی مراکز خوب پزشکی و درمانی در اصفهان

    1399/11/13

    پاسخ
برای ارسال نظر وارد شوید

نظر بدهید