بهترین متخصص واریس اصفهان

بهترین متخصص واریس اصفهان

بهترین متخصص واریس اصفهان

دکتر مهرداد طاهریون فارغ التحصیل رشته اینترونشنال کاردیولوژی در ۱۳۹۱ از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دوران پزشکی عمومی در دانشگاه شهید پزشکی بهشتی و دوره دستیاری را در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گذرانده است در حال حاضر بیمارستان‌های غرضی وسینا مشغول به کار و ارائه خدمات می باشد.

بیوگرافی دکتر مهرداد طاهریون:

  • دکتر مهرداد طاهریون فارغ التحصیل ۱۳۷۵ دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و نزدیک بیست و اندی سال است که در حوزه درمان مشغول به ارائه خدمات می باشد. پزشک با تجربه و علاقه مند به شغل و حرفه‌اش می باشد و برای آموزش و ارتقاء سطح علمی و کیفیت ارائه خدمات خود پیوسته در کنگره های بین المللی علمی شرکت می کند.
  • دکتر مهرداد طاهریون ارائه سخنرانی در کنگره های داخلی و بین المللی دارد.
  • دکتر مهرداد طاهریون از سال ۱۳۹۰ وارد رشته اینترونشنال کاردیولوژی گردید و خدماتش را از طریق آنژیوپلاستی عروق کرونر و محیطی انجام می دهد.
    بیمارانی که گرفتگی و تنگی عروق کرونر یا محیطی دارند با مراجعه به ایشان تحت آنژیو پلاستی و استنت گذاری قرار گرفته اند و بهبود یافته اند.
  • دکتر مهرداد طاهریون  در مرکز قلب تهران دوره مقدماتی و پیشرفته واریس درمانی و لیزر و اسکلروتراپی را گذرانده و در حال حاضر در حال ارائه این خدمات نیز به بیماران عزیز میباشند.


درباره نویسنده

لینک کوتاه

برای ارسال نظر وارد شوید

نظر بدهید