اضافه شدن مطب خانم دکتر الهه بهزادفر

اضافه شدن مطب خانم دکتر الهه بهزادفر


بیوگرافی


دکتر الهه بهزادفر

دکتر الهه بهزادفر عضو انجمن لیزر جهانی(WALT) و عضو انجمن لیزر اروپا(EMLA)

اعتقاد درونی من این است که زیبایی حق همه ی کسانی است که زیبایی را دوست دارند. ما با استفاده از جدیدترین متد روز دنیا و با بهره گیری از تجربه ی چندین و چند ساله ی خود در زمینه ی  پوست و مو ارائه خدمت می کنیم.

تیم تخصصی مطب  با سرپرستی من در راستای ارائه بهترین خدمات روز دنیا مشتری مداری را سرلوحه ی کار خود قرار داده و با انتخاب بهترین لوکیشن در حاشیه ی رودخانه ی زیبای زاینده رود سعی داریم تا رضایت همه جانبه ی مشتریان را براورده نماییم.

برخی از خدمات مطب دکتر الهه بهزادفر شامل : اولترافرمر3، اندوپیل، پی آر پی دست و صورت ، مزوتراپی ، پروفایلو، فیلر مو ، فیلر جوانسازی، فیلر تیرگی، تزریق ژل و بوتاکس و چربی،RF فراکشنال ، لیفتینگ صورت و گردن،لیزر درمانی،بادی آنالیز در این مرکز علاوه بر کارهای درمانی،خدمات زیبایی دیگری شامل پاکسازی پوست،ماساژهای لاغری، حلزون تراپی، میکرودرم،تاتو هاشور و کاشت ناخن زیر نظر دکتر الهه بهزادفر انجام میشود.






لیست خدمات قابل ارائه :













































بخش : پوست ، مو و زیبایی


درباره نویسنده

مدیر وب سامانه کلینیک بیست و چهار
مدیر وب سامانه کلینیک بیست و چهار

هدف ما چیست؟

فراهم کردن سامانه ای تحت وب و کاربر پسند برای مراکز محترم پزشکی، سلامتی، مشاوره و روانشناسی و غیره و صد البته برای مراجعین گرامی تا مراکز بتوانند راحت تر نوبت ها، خدمات، محصولات و توانمندی های خود را ارائه نمایند و مراجعین بتوانند با آسایش و بدون نیاز به مراجعه حضوری و از هر جایی از مراکز نوبت بگیرند و خدمات و محصولات آنها را دریافت نمایند.

"وب سامانه کلینیک24" راه حل امروزی تر برای دریافت نوبت از خانواده مراکز کلینیک24

سید محمد رضا میراحمدی
بنیانگذار وب سامانه کلینیک24
NİCK TEKNOLOJİ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ

لینک کوتاه

برای ارسال نظر وارد شوید

نظر بدهید