امکانات وب سامانه کلینیک24 برای مراکز مشاوره و روانشناسی
- 1399 مهر 22, سهشنبه
- اخبار وب سامانه کلینیک24
- 0 نظر
- 1654 بازدید
با فراهم شدن دسترسی عموم مردم جامعه به گوشی های موبایل هوشمند و اینترنت، ارائه خدمات مبتنی بر تکنولوژی های تحت وب هر روز بیش از پیش در زندگی روزمره گسترش پیدا میکند.
ظهور بیماری هایی جدید مثل کرونا که باعث کاهش ارتباطات اجتماعی میگردند نیز از دیگر عوامل گسترش استفاده از تکنولوژی برای حل مسائل و مشکلات روزمره می باشند.
یکی از این مسائل بحث دریافت خدمات مشاوره و روانشناسی برای افراد و خانواده ها می باشد که وجود سامانه ای که بتواند خدمات کامل ، با امنیت بالا ، به آسانی در اختیار مراکز روانشناسی و مشاوره قرار داده و همچنین مراجعین و خود مشاورین بتوانند در بستر آنلاین و از راه دور به تمامی آنچه نیاز دارند دسترسی داشته باشند بسیار راهگشا می باشد.
در اینجا شما را با برخی از امکانات فعلی وب سامانه کلینیک24 آشنا می نماییم.
1- داشبورد برای مرکز برای مدیریت تمامی بخش های مرکز، مشاوران و روانشناسان ، روان سنج سنج و ..
2- تعریف بخش های مختلف مرکز شامل بخش مشاوره خانواده ، فردی ، تحصیلی و ..
3- تعریف مشاوران مربوط به هر بخش
4- تعریف خدمات مربوط به هر بخش
5- تعریف روزها و ساعات کاری مشاوران
6- مدیریت تعطیلات مرکز
7- امکان نوبتدهی هم در داشبورد مرکز و هم توسط مراجعه کننده
8- ثبت پذیرش ها و مشاهده لیست مراجعه کنندگان در ناجیه کاربری مشاور
9- امکان ثبت شرح حال با امنیت بالا و رمز تعیین شده بر روی جلسات پذیرش
10 - امکان ثبت مدارک مراجعین بر روی پرونده خودشان
11- امکان ثبت معاینات عمومی و حیاتی مراجعین هم توسط مشاورین و هم توسط خود مراجعه کننده
12- امکان مشاهده شرح حال های جلسات پذیرش توسط خود مراجعه کننده در ناحیه کاربری ( دسترسی همیشگی به پرونده شخصی )
13 - مدیریت شیفت ها ، شبکه های اجتماعی ، گالری تصاویر برای مرکز
14 - تعیین حق دسترسی برای کاربران مرکز