اضافه شدن مطب آقای دکتر علیرضا پورصیرفی

اضافه شدن مطب آقای دکتر علیرضا پورصیرفی

آقای دکتر علیرضا پورصیرفی در جهت فراهم نمودن دریافت نوبت جهت مراجعینی که با نوبتدهی اینترنتی و موبایلی نسبت به تلفن گویا راحت تر می باشند اقدام به عضویت در سامانه نوبتدهی کلینیک24 نمودند که از طرف سامانه به ایشان خیرمقدم عرض مینماییم.
البته قابل ذکر است تعداد نوبتهای ایشان بسیار محدود بوده و شامل دو نوبت در روزهای زوج می باشد که حداکثر تا سه ماه بعد قابل رزرو می باشد.
برای ایشان و کادر پرسنل مرکزشان آرزوی موفقیت داریم.


بیوگرافی

دکتر علیرضا پورصیرفی جراح پلاستیک بینی

اینجانب دکتر علیرضا پورصیرفی پس از طی دوران تحصیلی ابتدایی و متوسطه با رتبه اول کنکور در اصفهان مشغول به تحصیل در رشته پزشکی شدم.

پس از شرکت در آزمون دستیاری در رشته جراحی گوش، گلو و بینی پذیرفته شدم. در دوره دستیاری در همه زمینه های مربوط به رشته ام خصوصا قسمت جراحی پلاستیک، بینی و راینولوژی فعال بودم و پایان نامه اینجانب هم در مورد تاثیر یکی از تکنیک های جراحی پلاستیک بینی(راینوپلاستی) بود که با موفقیت ارئه شد.

با توجه به علاقه ام به این حیطه در کنگره ها و سمینار های جراحی پلاستیک بینی و صورت در داخل و خارج از کشور حضور و فعالیت مستمر داشته ام و تا کنون چندبار جهت سخنرانی و ارائه مقاله در این کنگره ها دعوت شده ام.

در حدود پانزده سال سابقه جراجی پلاستیک بینی داشته و بیش از پنج هزار جراحی راینوپلاستی انجام داده ام و سعی میکنم با بهره گیری از تکنیک های روز و استفاده از دیدگاه عملکردی و زیبایی شناختی گامی در جهت ارائه خدمت بهتر به هم میهنانم بردارم.



قوانین ثبت نوبت

نوبتدهی برای روزهای شنبه ، دوشنبه و چهارشنبه فعال می باشد.

تعداد نوبت ها محدود می باشد لطفا در جهت حفظ حقوق و احترام به سایر مراجعین از گرفتن نوبت بیهوده خودداری نموده و در صورتیکه مطمئن می باشد امکان حضور ندارید نوبت خود را لغو نمایید.

از طریق تلفن گویا 03136205630 نیز امکان دریافت نوبت فراهم می باشد.

در زمان حضور در مرکز حتما ماسک به همراه داشته باشید.




قوانین لغو نوبت

امکان لغو نوبت وجود دارد.








درباره نویسنده

مدیر وب سامانه کلینیک بیست و چهار
مدیر وب سامانه کلینیک بیست و چهار

هدف ما چیست؟

فراهم کردن سامانه ای تحت وب و کاربر پسند برای مراکز محترم پزشکی، سلامتی، مشاوره و روانشناسی و غیره و صد البته برای مراجعین گرامی تا مراکز بتوانند راحت تر نوبت ها، خدمات، محصولات و توانمندی های خود را ارائه نمایند و مراجعین بتوانند با آسایش و بدون نیاز به مراجعه حضوری و از هر جایی از مراکز نوبت بگیرند و خدمات و محصولات آنها را دریافت نمایند.

"وب سامانه کلینیک24" راه حل امروزی تر برای دریافت نوبت از خانواده مراکز کلینیک24

سید محمد رضا میراحمدی
بنیانگذار وب سامانه کلینیک24
NİCK TEKNOLOJİ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ

لینک کوتاه

برای ارسال نظر وارد شوید

نظر بدهید