راهنما تیکت

راهنما تیکت

تیکت امکان ارتباط با اپراتور و مدیر سامانه را برای حل مشکلات وراهنمایی و پشتیبانی سامانه به شما میدهد.

راهنما تعطیلات

راهنما تعطیلات

تعطیلات این امکان را می دهد که مرکز روز های عدم حضور و تعطیلی مرکز را مشخص نماید. در قسمت تعطیلات شما می توانید ساعت کارکرد و تعطیلات مرکز خود را تعریف کنید.

راهنما اشتراک سامانه

راهنما اشتراک سامانه

مراکز جهت دسترسی و استفاده از سامانه ابتدا باید اشتراک تهیه نمایند .

راهنما پایش

راهنما پایش

پایش ها امکانی است که مراکز می توانند بوسیله آن فرم های سفارشی درست کنند این فرم ها می توانند شامل سوال های مختلف باشند.

راهنما اعلان

راهنما اعلان

اعلان ها امکانی هستند که مراکز می توانند از طریق آنها اطلاعیه ای در قسمت بالا ناحیه کاربری مرکز و یا درمانگر به مراجعین خود نمایش دهند.

راهنما گالری

راهنما گالری

در قسمت گالری شما می توانید تصاویر و ویدئو های مورد نظر خود را بارگذاری نمایید.

آموزش قسمت شبکه های اجتماعی

آموزش قسمت شبکه های اجتماعی

در قسمت شبکه اجتماعی می توانید لینک و آدرس شبکه های اجتماعی را برای دسترسی بهتر کاربران و بیماران قرار دهید.

راهنمای لاگ ها

راهنمای لاگ ها

با قسمت لاگ ها تمام عملیات هایی که کاربران در سامانه انجام میدهند مشخص می شود .

راهنمای ثبت شیفت کاری

راهنمای ثبت شیفت کاری

از دیگر تنظیمات سامانه میتوان به تعریف شیفت کاری اشاره کرد. این قابلیت تعریف و تنظیم زمان فعالیت و عملیات های مرکز را برای ما امکان پذیر میکند.

راهنمای تعریف بخش

راهنمای تعریف بخش

از دیگر تنظیمات سامانه میتوان به تعریف بخش اشاره کرد. از طریق بخش ها شما می توانید قسمت های مختلف مرکز را تعریف نمایید، هر قسمت و بخش می تواند شامل خدمات و درمانگران مختص به خودش باشد و همچنین امکان تفکیک گزارشات مالی بر اساس هر بخش نیز وجود دارد.