آموزش تعریف بانک
بهراحتی بانکهای مرکز خود را در کلینیک۲۴ تعریف و مدیریت کنید. یاد بگیرید چطور حساب بانکی جدید بسازید، روشهای پرداخت را تنظیم کنید، تراز حسابها را مشاهده کنید و از مزایای مدیریت مالی هوشمند بهره ببرید.
بهراحتی بانکهای مرکز خود را در کلینیک۲۴ تعریف و مدیریت کنید. یاد بگیرید چطور حساب بانکی جدید بسازید، روشهای پرداخت را تنظیم کنید، تراز حسابها را مشاهده کنید و از مزایای مدیریت مالی هوشمند بهره ببرید.
با ابزار مدیریت خدمات، میتوانید تمامی خدمات مرکز خود را تعریف و دستهبندی کنید، جلسات خودکار و نوبتدهی آنلاین را فعال کنید و تجربهای حرفهای برای مراجعین فراهم نمایید.
با آموزش تعریف و مدیریت پرسنل، یاد میگیرید چطور پرسنل مرکز را بهسادگی ثبت، ویرایش و نقشدهی کنید. از کنترل دسترسیها تا مدیریت شعب و پروفایلها، همهچیز در یک ماژول یکپارچه در اختیار شماست.
همه چیز درباره وبلاگنویسی در چند دقیقه! نکات عملی و سریع برای نوشتن مطالب جذاب و دیده شدن وبلاگتان.
خرید سریع و مستقیم ماژولهای نرمافزار مرکز بدون واسطه؛ آسان، سریع و بدون دردسر!
با ماژول بیمهگری کلینیک24 قراردادهای بیمهای و تخفیفی را تعریف کنید، محاسبات پوشش و فرانشیز را خودکار بسپارید و گزارشهای دقیق طلب از بیمه داشته باشید. مدیریت بیمه، ساده و سریع!
با سیستم نوبتدهی اینترنتی، مراجعین میتوانند به راحتی و در هر زمان نوبت خود را رزرو کنند. کاهش صفهای حضوری، مدیریت دقیق زمان جلسات و افزایش رضایت مراجعین، تنها بخشی از مزایای این راهکار هوشمند است.
با ماژول آرشیو مدارک کلینیک، دسترسی به تمامی مدارک و پروندههای مراجعین سریع، امن و سازمانیافته است. از ذخیره و دستهبندی مدارک گرفته تا جستجوی سریع و پیگیری تاریخچه، همه چیز برای افزایش کارایی و رضایت مراجعین در دسترس شماست.
آیا میدانید بسیاری از خدمات درمانی و آموزشی تنها در یک جلسه انجام نمیشوند؟ با خدمات جلسهای میتوانید روند درمان یا آموزش خود را مرحلهبهمرحله برنامهریزی کنید، پیشرفت خود را دنبال کنید و مدیریت زمان و هزینههایتان را به بهترین شکل انجام دهید. در این مقاله با تعریف خدمات جلسهای، مزایا و کاربردهای آن آشنا شوید و یاد بگیرید چطور از این روش برای نظم و راحتی بیشتر استفاده کنید.
یکی دیگر از تنظیمات موجود در سامانه ثبت و تعریف روز کاری است که تعریف کردن آن برای امکان ثبت نوبت و پذیرش بیمار ضروری می باشد.
در قسمت داشبورد شما یک نمای کلی از اطلاعات و آمار بخش های مختلف سامانه خود می توانید مشاهده نمایید.
در قسمت دفترچه تلفن شما قادر خواهید بود شماره تلفن های اشخاص و شرکتهای مورد نظر خود را ثبت نمایید.