راهنما روز کاری
یکی دیگر از تنظیمات موجود در سامانه ثبت و تعریف روز کاری است که تعریف کردن آن برای امکان ثبت نوبت و پذیرش بیمار ضروری می باشد.
یکی دیگر از تنظیمات موجود در سامانه ثبت و تعریف روز کاری است که تعریف کردن آن برای امکان ثبت نوبت و پذیرش بیمار ضروری می باشد.
در قسمت داشبورد شما یک نمای کلی از اطلاعات و آمار بخش های مختلف سامانه خود می توانید مشاهده نمایید.
در قسمت دفترچه تلفن شما قادر خواهید بود شماره تلفن های اشخاص و شرکتهای مورد نظر خود را ثبت نمایید.
در قسمت بیمه شما قادر خواهید بود که بیمه هایی که طرف قرارداد مرکز شما می باشند را تعریف نمایید و سهم هر بیمه را برای خدماتی که ارائه می دهید مشخص نمایید در این قسمت میتوانید از قرارداد های بیمه استفاده نمایید.
از دیگر قابلیت های سامانه امکان اسال پیامک میباشد که از قسمت پنل کناری قابل دسترس می باشد.
تیکت امکان ارتباط با اپراتور و مدیر سامانه را برای حل مشکلات وراهنمایی و پشتیبانی سامانه به شما میدهد.
قسمت پروفایل امکان ساخت اکانت و حساب کاربری را به شما می دهد. با کلیک بر روی گزینه پروفایل موجود در پنل کناری تصویر زیر برای شما قابل مشاهده خواهد بود.
نحوه های بازاریابی یا در واقع بخش معرف بیمار
در قسمت تنظیمات پیامک شما قادر خواهید بود تنظیمات مربوط به سیستم پیامکی سامانه را انجام دهید در صفحه ای که برای شما باز می شود (تصویر زیر) در قسمت اول شماره اختصاصی مربوط به شما ، نام کاربری و کلمه عبور شما قابل مشاهده و ویرایش می باشد.
قسمت فضای ذخیره سازی این امکان را به شما میدهد که شما برای قرار دادن تصویر و فایل های ویدیویی که در قسمت گالری و یا روی سامانه میخواهید آپلود کنید فضای ذخیره سازی کافی در اختیار داشته باشید
تعطیلات این امکان را می دهد که مرکز روز های عدم حضور و تعطیلی مرکز را مشخص نماید. در قسمت تعطیلات شما می توانید ساعت کارکرد و تعطیلات مرکز خود را تعریف کنید.
ثبت خدمت این امکان را می دهد که مرکز خدمات و سرویسهای ارائه شده در مرکز را مشخص نماید.