راهنمای بخش مشاوره متنی

راهنمای بخش مشاوره متنی

در این بخش نحوه استفاده از امکان مشاوره متنی به مراجعین وب سامانه آموزش داده میشود.

نوبت مشاوره متنی، نوعی از ویزیت آنلاین غیرحضوری می باشد که مراجعه کننده (بیمار) و خدمت دهنده ( پزشک ، مشاوره ، کارشناس و ..) از طریق محیط چت متنی نسبت به ارسال پرسش و پاسخ اقدام می نمایند. این نوع نوبت نیاز به حضوری فیزیکی در مرکز درمانی ، مشاوره ای و زیبایی و ... ندارد و تمامی فرایند آن بصورت غیر حضوری تکمیل میگردد.


1- دریافت نوبت ، مشاهده نوبت و انجام مشاوره متنی حتما نیاز به ثبت نام در وب سامانه کلینیک24 دارد و پس از ثبت نام نیاز می باشد با ورود به سامانه وارد ناحیه کاربری خود شوید. راهنمای ثبت نام و ورود به سامانه در همین لینک قرار داده شده است.


2- نحوه دریافت نوبت مشاوره متنی همانند نوبت حضوری می باشد و در فرایند رزرو نوبت تفاوتی وجود ندارد. لینک راهنمای دریافت نوبت


3- پس از دریافت نوبت وارد ناحیه کاربری مراجعه کننده شوید. پس از ورود به ناحیه کاربری لیست گزینه های قرارداده شده در منو مراجعه کننده طبق تصویر زیر مشاهده می نمایید:



4- پس از دریافت نوبت در صورتیکه مرکز مورد نظر از شما درخواست مدارک نموده باشد در ناحیه کاربری مراجعه کننده خود از قسمت آرشیو مدارک بارگزاری نمایید.

آموزش کار با آرشیو مدارک


5- از طریق ناحیه کاربری مراجعه کننده خود وارد بخش مشاوره متنی شوید : لینک ورود به بخش مشاوره متنی



6- در این قسمت در سمت راست درمانگری که برای ایشان نوبت مشاوره متنی انتخاب کرده اید قابل مشاهده می باشد. بر روی اسم ایشان کلیک کنید تا صفحه مشاوره متنی باز شود.


7- در صفحه مشاوره متنی ، میتوانید فرایند مشاوره خود را با تایپ در بخش مورد نظر و کلیک دکمه ارسال پیش ببرید.


8- مشاوره متنی توسط درمانگر قابل اتمام می باشد و پس از آن جهت مشاوره مجدد نیاز به اخذ نوبت مجدد می باشد.


با آرزوی سلامتی و بهبودی برای تمامی مراجعه کنندگان گرامی

درباره نویسنده

مدیر وب سامانه کلینیک بیست و چهار
مدیر وب سامانه کلینیک بیست و چهار

هدف ما چیست؟

فراهم کردن سامانه ای تحت وب و کاربر پسند برای مراکز محترم پزشکی، سلامتی، مشاوره و روانشناسی و غیره و صد البته برای مراجعین گرامی تا مراکز بتوانند راحت تر نوبت ها، خدمات، محصولات و توانمندی های خود را ارائه نمایند و مراجعین بتوانند با آسایش و بدون نیاز به مراجعه حضوری و از هر جایی از مراکز نوبت بگیرند و خدمات و محصولات آنها را دریافت نمایند.

"وب سامانه کلینیک24" راه حل امروزی تر برای دریافت نوبت از خانواده مراکز کلینیک24

سید محمد رضا میراحمدی
بنیانگذار وب سامانه کلینیک24
NİCK TEKNOLOJİ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ

لینک کوتاه

برای ارسال نظر وارد شوید

نظر بدهید