راهنمای بخش مشاوره متنی
- 1400 اسفند 28, شنبه
- آموزش مراجعین وب سامانه کلینیک24
- 0 نظر
- 3012 بازدید
در این بخش نحوه استفاده از امکان مشاوره متنی به مراجعین وب سامانه آموزش داده میشود.
نوبت مشاوره متنی، نوعی از ویزیت آنلاین غیرحضوری می باشد که مراجعه کننده (بیمار) و خدمت دهنده ( پزشک ، مشاوره ، کارشناس و ..) از طریق محیط چت متنی نسبت به ارسال پرسش و پاسخ اقدام می نمایند. این نوع نوبت نیاز به حضوری فیزیکی در مرکز درمانی ، مشاوره ای و زیبایی و ... ندارد و تمامی فرایند آن بصورت غیر حضوری تکمیل میگردد.
1- دریافت نوبت ، مشاهده نوبت و انجام مشاوره متنی حتما نیاز به ثبت نام در وب سامانه کلینیک24 دارد و پس از ثبت نام نیاز می باشد با ورود به سامانه وارد ناحیه کاربری خود شوید. راهنمای ثبت نام و ورود به سامانه در همین لینک قرار داده شده است.
2- نحوه دریافت نوبت مشاوره متنی همانند نوبت حضوری می باشد و در فرایند رزرو نوبت تفاوتی وجود ندارد. لینک راهنمای دریافت نوبت
3- پس از دریافت نوبت وارد ناحیه کاربری مراجعه کننده شوید. پس از ورود به ناحیه کاربری لیست گزینه های قرارداده شده در منو مراجعه کننده طبق تصویر زیر مشاهده می نمایید:
4- پس از دریافت نوبت در صورتیکه مرکز مورد نظر از شما درخواست مدارک نموده باشد در ناحیه کاربری مراجعه کننده خود از قسمت آرشیو مدارک بارگزاری نمایید.
5- از طریق ناحیه کاربری مراجعه کننده خود وارد بخش مشاوره متنی شوید : لینک ورود به بخش مشاوره متنی
6- در این قسمت در سمت راست درمانگری که برای ایشان نوبت مشاوره متنی انتخاب کرده اید قابل مشاهده می باشد. بر روی اسم ایشان کلیک کنید تا صفحه مشاوره متنی باز شود.
7- در صفحه مشاوره متنی ، میتوانید فرایند مشاوره خود را با تایپ در بخش مورد نظر و کلیک دکمه ارسال پیش ببرید.
8- مشاوره متنی توسط درمانگر قابل اتمام می باشد و پس از آن جهت مشاوره مجدد نیاز به اخذ نوبت مجدد می باشد.
با آرزوی سلامتی و بهبودی برای تمامی مراجعه کنندگان گرامی