راهنما مراجعین

راهنما مراجعین

از دیگر قسمت هایی که در ناحیه کاربری پذیرش سامانه وجود دارد قسمت مراجعین می باشد . که در این قسمت کاربر می تواند آرشیو مراجعین مرکز خود و سایر مراکز موجود در سامانه را مشاهده نماید.
با کلیک بر روی گزینه مراجعین موجود در پنل کناری شما قادر به دیدن سه گزینه فهرست / جدید / خانواده، می باشید .
با کلیک بر روی گزینه فهرست تصویر زیر به شما نمایش داده می شود. که در باکس آبی رنگ موجود در  قسمت بالا تصویر شما امکان جستجو مراجعین بر اساس نام و نام خانوادگی ، کد ملی و شماره تلفن را دارید.


 

 

با کلیک بر روی باکس مراجعین مرکز شما می توانید لیست کامل  و فهرست مراجعه کنندگان مرکز خود را مشاهده فرمایید. در قسمت عملیات که در سمت چپ جدول فهرست مراجعه کنندگان ، در مقابل هر مراجعه کننده وجود دارد شما قادر به انجام عملیات های زیر می باشید:


 

خانواده :  در این قسمت می توانید افراد خانواده فرد مورد نظر را مشاهده کنید.
ویرایش: امکان ویرایش مشخصات مراجعه کننده را به شما می دهد.
ثبت نوبت: وارد صفحه ثبت نوبت شده و می توانید برای فرد نوبت جدید ثبت نمایید.
ثبت پذیرش: وارد صفحه ثبت پذیرش شده و می توانید فرد را پذیرش نمایید.
گالری :  می توانید برای فرد تصویر آزمایشات ، گرافی ها و... را آپلود نمایید.
پایش: قسمت پایش های مرکز باز خواهد شد و می توانید پایش های ثبت شده را برای فرد تکمیل نمایید.
صورتحساب مراجعه کننده : صورتحساب مراجعات قبلی به شما نمایش داده می شود.
 با کلیک در باکس سایر مراجعین شما لیست و فهرست مراجعه کنندگان سایر مراکز ثبت شده در سامانه را  می توانید مشاهده کنید که با کلیک بر روی علامت + موجود در قسمت عملیات امکان اضافه کردن هر کدام از افراد به مرکز خود را  دارید.


 

 با کلیک بر روی گزینه جدید صفحه ای برای شما باز خواهد شد که این صفحه امکان ثبت مراجعه کننده جدید را به شما می دهد. در این قسمت کاربر با وارد کردن اطلاعاتی مثل نام و نام خانوادگی،شماره تلفن ، کد ملی، تصویر ، آدرس و .... میتواند مراجعه کننده جدید را در سامانه ثبت نماید.


در قسمت خانواده شما می توانید وابستگان و افراد یک خانواده را در گروه جداگانه ای دسته بندی نمایید مثل قرار دادن مادر و نوزاد در یک دسته
با کلیک بر روی گزینه خانواده در صفحه باز شده می توانید  خانواده مورد نظر خود را جستجو کنید و همچنین فهرست خانواده های  ثبت شده مرکز خود را مشاهده نمایید .


 برای ثبت خانواده جدید می توانید بر روی گزینه جدید موجود در سمت چپ بالای صفحه کلیک نمایید.
در این صفحه می توانید در فیلد سرپرست خانواه اسامی مراجعه کننده مرکز به شما نمایش داده می شود که می توانید در این لیست فرد مورد نظر را انتخاب نمایید و در فیلد نام خانواده ، نام دلخواه خود را وارد نموده و ثبت نمایید.




 


درباره نویسنده

واحد آموزش کلینیک24
واحد آموزش کلینیک24

ارائه آموزش های کاربردی در وب سامانه کلینیک24

لینک کوتاه

برای ارسال نظر وارد شوید

نظر بدهید