راهنما اشتراک سامانه

راهنما اشتراک سامانه

  • 1400 دی 20, دوشنبه
  • آموزش ناحیه کاربری مدیر مرکز
  • 0 نظر
  • 1458 بازدید

مراکز جهت دسترسی و  استفاده از سامانه ابتدا باید اشتراک تهیه نمایند .این اشتراک میتواند شامل اشتراک بخش پروفایل، نوبت دهی و یا اشتراک بخش اتوماسیون باشد که شامل بخش پذیرش و درمان می باشد همچنین می تواند شامل بخش حسابداری و انبارداری نیز باشد در واقع تا زمانی که مرکز دارای اشتراک فعال باشد می تواند از امکانات سامانه استفاده نماید. 
این اشتراک امکان تمدید کردن نیز دارد.برای آن دسته از مراکزی که نسخه ویندوز سامانه را خریداری میکنند از طریق این قسمت می توانند برای تمدید اشتراک سامانه خود اقدام نمایند. مطابق تصویر زیر این قسمت از پنل کناری قابل دسترس می باشد که با کلیک بر روی اشتراک سامانه دوگزینه فهرست و جدید به شما نمایش داده می شود که از قسمت فهرست شما قادر به مشاهده لیست اشتراکات خریداری شده خود می باشید که در این قسمت امکان چاپ فاکتور و قرارداد نیز وجود دارد.


در قسمت جدید مطابق تصویر زیر شما می توانید ماژول های جدید مورد نیاز خود را خریداری کرده و از امکانات آن بهره مند گردید.



لینک کوتاه