راهنمای رزرو نوبت

راهنمای رزرو نوبت

در این بخش میخواهیم آموزش نحوه رزرو نوبت را خدمت شما مراجعین گرامی ارائه بدهیم.
با توجه به تنظیمات هر مرکز احتمال وجود تفاوت هایی در مراحل رزرو نوبت وجود دارد.
در صورتیکه نوبت مورد نظر خود را پیدا نکردین از طریق بخش پروفایل مرکز ، با همان مرکز تماس حاصل فرمایید و یا از طریق شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و یا واتساپ سوال خود را مطرح نمایید.






مراحل رزرو نوبت:


1- یافتن مرکز یا خدمت دهنده مورد نظر:


از طریق صفحه اصلی وب سامانه کلینیک24 و یا در ناحیه کاربری خود مراجعه کننده و یا از طریق منوهای بالای سامانه زیر منوی مرکز ، گزینه لیست مراکز و یا منوی خدمت دهندگان میتوانید مرکز یا خدمت دهنده مورد نظر را جستجو نمائید.




2- اگر از طریق پروفایل مرکز میخواهید خدمت دهنده مورد نظر را انتخاب نمائید لازم می باشد که وارد سربرگ خدمت دهندگان مرکز شوید و از آنجا وارد پروفایل خدمت دهنده مورد نظر گردید.




3- پس از یافتن خدمت دهنده مورد نظر ، از طریق دکمه رزرو نوبت وارد لیست خدمات قابل نوبتدهی خدمت دهنده می شوید اگر فقط یک خدمت برای رزرو نوبت وجود داشته باشد مستقیما وارد صفحه رزرو نوبت میشوید.




4-- در صفحه رزرو نوبت ، تاریخ خالی مجاز رزرو نوبت را انتخاب نمایید.




5- پس از انتخاب تاریخ ، ساعت خالی مجاز رزرو نوبت را انتخاب نمایید.




6- اگر قبلا به سامانه وارد شده باشید فقط در کادرهای پایین مشخصات خود را بررسی نموده و بر روی دکمه رزرو نوبت کلیک کنید ولی اگر به سامانه وارد نشده باشد لازم می باشد که در این مرحله به سامانه وارد شوید و یا اگر هنوز حساب کاربری ندارید فرایند ثبت نام خود را انجام دهید.




7- اگر مرکز برای ثبت قطعی نوبت پرداخت آنلاین هزینه نوبت را فراهم نموده باشد وارد صفحه درگاه پرداخت میشوید ، پس از پرداخت موفق و بازگشت به سامانه نوبت شما قطعی میگردد.


به یاد داشته باشید حداکثر 10 دقیقه برای پرداخت هزینه نوبت فرصت دارید.


به یاد داشته باشید رسید پرداخت هزینه نوبت خود را برای پیگیری مشکلات احتمالی نگهداری نمایید.






تنظیمات زیر ممکن است در مراحل رزرو نوبت برای هر مرکزی وجود داشته باشد:

1- روزهای تعطیل مرکز :

بعضی مراکز غیر از روزهای تعطیل رسمی کشور و جمعه ها، به علت مسافرت و یا تکمیل نوبت ها ، برخی روزهای کاری را نیز به عنوان روز تعطیل ثبت میکنند. مراجعین گرامی در پروفایل مراکز و در هنگام مشاهده تاریخ های نوبت موجود میتوانید تعطیلات مراکز را مشاهده نمایید.


2- ساعات مجاز نوبت دهی:

برخی مراکز ساعات مجاز نوبتدهی خود را بصورت 24 ساعته در نظر میگیرند ولی برخی مراکز ممکن است محدودیت های زمانی بر روی زمان امکان رزرو نوبت قرار داده اند که فقط مراجعین میتوانند در همان زمان مجاز برای ورود به بخش نوبت دهی اقدام نمایند.


3- تاریخ شروع و پایان نوبتدهی:

مراکز میتوانند شروع روز نوبتدهی تا حداکثر روز پایانی مجاز گرفتن نوبت را بر اساس شرایط مرکز خود تنظیم نمایند. برخی مراکز فقط روز جاری یا روز آتی را به عنوان روز مجاز رزرو نوبت تنظیم میکنند. برخی مراکز ممکن است تا یک هفته را به عنوان مدت مجاز رزرو نوبت در نظر بگیرند یا برخی مراکز تا یک ماه را به عنوان مدت مجاز رزرو نوبت در نظر بگیرند. مراجعین گرامی در صفحه رزرو نوبت میتوانید این تنظیم مرکز را مشاهده نمایند.


4- خدمات مجاز نوبتدهی:

هر مرکزی میتواند خدماتی متفاوتی برای ارائه داشته باشد ولی فقط تعدادی از آنها را برای رزرو نوبت در اختیار مراجعین قرار داده باشد.


5- درمانگران مجاز نوبتدهی:

هر مرکزی میتواند تعدادی درمانگر برای ارائه خدمات داشته باشد ولی فقط برای برخی از درمانگران خود شرایط رزرو نوبت فراهم نموده باشد.


6- امکان لغو نوبت:

مراکزی که پرداخت آنلاین هزینه نوبت دارند فقط در خود مراکز بصورت حضوری امکان لغو می باشد و بصورت اینترنتی امکان لغو نوبت وجود ندارد ولی مراکزی که برای رزرو نوبت نیازی به پرداخت هزینه نوبت نباشد امکان لغو اینترنتی نوبت خود را فراهم میکنند.


7- امکان رزرو بیش از یک نوبت:

برخی مراکز ممکن است به مراجعین خود اجازه ثبت بیش از یک نوبت را بدهند


8- امکان ثبت نوبت برای دیگری:

شما میتوانید در مراحل رزرو نوبت برای شخص دیگری رزرو نوبت انجام بدهید ولی در صورتیکه مرکز امکان ثبت بیش از یک نوبت را غیر فعال کرده باشد نمیتوانید هم برای خود نوبت رزرو نمایید و هم برای دیگری.


9- امکان پرداخت آنلاین هزینه نوبت:

برخی مراکز میتوانند جهت رزرو قطعی نوبت پرداخت هزینه نوبت را اجباری نمایند در اینصورت فقط پس از پرداخت هزینه نوبت امکان رزرو قطعی نوبت برای مراجعه کننده وجود دارد.




با آرزوی موفقیت برای همه مراجعین گرامی

درباره نویسنده

مدیر وب سامانه کلینیک بیست و چهار
مدیر وب سامانه کلینیک بیست و چهار

هدف ما چیست؟

فراهم کردن سامانه ای تحت وب و کاربر پسند برای مراکز محترم پزشکی، سلامتی، مشاوره و روانشناسی و غیره و صد البته برای مراجعین گرامی تا مراکز بتوانند راحت تر نوبت ها، خدمات، محصولات و توانمندی های خود را ارائه نمایند و مراجعین بتوانند با آسایش و بدون نیاز به مراجعه حضوری و از هر جایی از مراکز نوبت بگیرند و خدمات و محصولات آنها را دریافت نمایند.

"وب سامانه کلینیک24" راه حل امروزی تر برای دریافت نوبت از خانواده مراکز کلینیک24

سید محمد رضا میراحمدی
بنیانگذار وب سامانه کلینیک24
برای ارسال نظر وارد شوید

نظر بدهید