کاربرد مزوتراپی پوست در لیفتینگ صورت و بدن

کاربرد مزوتراپی پوست در لیفتینگ صورت و بدن

مزوتراپی پوست راهی برای لیفتینگ صورت و بدن

مزوتراپی پوست صورت یک روش برای بازسازی پوست بوده که مزایای زیادی نسبت به روش‌های مشابه تهاجمی‌تر دارد. مزوتراپی در سفت شدن پوست بسیار مؤثر است. این فرایند می‌تواند رنگ و افتادگی و شلی پوست را در گردن، پاها، شکم، دست‌ها و بازوها بهبود دهد . 

مزوتراپی

مزوتراپی یک روش درمانی غیر جراحی برای جوان سازی پوست است که با هدف کاهش نقاط مشکل در صورت و بدن انجام می شود. از این روش درمانی می توان برای جوان سازی صورت ، گردن و زیر چشم و همچنین برای نگرانی های رایج مانند ریزش مو استفاده کرد.

این درمان شامل تزریق اسید هیالورونیک به طور مستقیم به مزودرم است. این با تقویت تولید کلاژن و الاستین پوست را تغذیه و جوان سازی می کند و متابولیسم پوست شما را تحریک می کند.

با استفاده از مزوتراپی برای بیش از 10 سال در کلینیک پوست و لیزر برنده جایزه معتبر ، مشتریان ما توصیف کرده اند که پوست شما بعد از یک دوره تزریق مزوتراپی به نظر می رسد "لامپ ، هیدراته ، درخشنده ، درخشان و محکم تر".

مزوتراپی چگونه کار می کند؟

این روش شامل تزریق سطحی ناچیز اسید هیالورونیک به طور مستقیم به اپیدرم و مزودرم (لایه میانی) است که به تغذیه و جوان سازی ، تقویت فعالیت سلول و تحریک تولید کلاژن و الاستین کمک می کند.
پس از یک دوره تزریق مزوتراپی ، پوست شما هیدراته ، درخشان ، تابناک و محکم تر به نظر می رسد.
برای موثرترین مزوتراپی ، یک دوره 4-6 درمانی در فواصل 2-4 هفته توصیه می شود
ممکن است بعد از درمان برخی از تورم سطحی و علائم علائم سوزن کوچک مشاهده شود که در طی 24-48 ساعت برطرف می شود. این ممکن است کمی در اطراف ناحیه چشم طول بکشد ، بنابراین ممکن است مشتری نیاز به کمی ریکاوری داشته باشد.


برای ارتباط با درمانگاه تخصصی کاشت مو و لیزر پوست بهین به بخش تماس با ما سایت کلینیک بهین (www.clinicbehin.ir) مراجعه نمایید.

درباره نویسنده

دکتر محسن سلیمانی
دکتر محسن سلیمانی

بیوگرافی دکتر محسن سلیمانی

تولد : 1348/9/17

در سال 1368 در رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز شروع به تحصیل و در سال 1375 با کسب نمره آ از دانشگاه علوم پزشکی شیراز فارغ التحصیل شد.

در سال 1379 موفق به گدراندن دوره تخصصی لیزر که زیر نظر وزارت بهداشت روسیه ودر تهران برگزار گردید شد.

سال 1384 به عضویت انجمن لیزر ایران درامد.

سال 1386 به عنوان دبیر کنفرانس لیزر و کاشت مو که در اصفهان و زیرنظر بخش پوست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دارای امتیاز باز آموزی برای پزشکان متخصص و عمومی برگزار گردید،مقاله ای در بحث کاربرد انواع لیزرها و لیزرهای کم توان ارایه کرد.

سال 1388 موفق به اخذ گواهینامه کاشت مو از انجمن جراحان ایران شد.

سال 1388 به عنوان مدرس آموزش ژل و بوتاکس از طرف نمایندگی شرکت استیل ایج فرانسه درایران انتخاب شد.

سال 1390 مقاله کاربرد لیزرهای کم توان در افزایش افیکیسی کاشت مو را ا ارایه داد.

ارایه چندین مقاله در زمینه لیزر و کاشت مو چه بصورت سخنرانی و چه بصورت پوستر در کنفرانس های پوست و مو ایران و بین المللی.

دارای بیشترین آمار انجام کاشت موی پزشکان متقاضی کاشت مو با ارایه پرونده های مذکور

در ابتدای سال 1393 موفق به تاسیس کلینیک پوست و مو بهین و اخذ مجوز از وزارت بهداشت شد که اولین کلینیک کاشت مو است که دارای ایزو 9002 مدیریت کیفیت می باشد.

از ابتدای سال 1394 به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) مشغول به فعالیت گردید.

لینک کوتاه

برای ارسال نظر وارد شوید

نظر بدهید