فایل های مورد نیاز

فایل های مورد نیاز

در این وبلاگ قصد داریم لینک دانلود فایل های مورد نیاز را به شما معرفی کنیم

آموزش موجودی کالا و کاردکس کالا در کلینیک24

آموزش موجودی کالا و کاردکس کالا در کلینیک24

با قابلیت **موجودی کالا و کاردکس کالا** در کلینیک۲۴، مدیریت انبار کاملاً هوشمند و قابل ردیابی می‌شود. تمام ورود و خروج‌ها، تغییرات موجودی و تاریخچه هر کالا به‌صورت لحظه‌ای ثبت و نمایش داده می‌شود. این ابزار به شما کمک می‌کند همیشه از وضعیت واقعی انبار باخبر باشید و تصمیم‌های دقیق‌تری بگیرید.

آموزش فاکتور موجودی اول دوره در نرم افزار کلینیک24

آموزش فاکتور موجودی اول دوره در نرم افزار کلینیک24

با تعریف درست *موجودی اول دوره* و مدیریت اصولی انبار، جلوی کسری و اضافه‌برداشت‌ها رو می‌گیرید و جریان کار کلینیکتون منظم‌تر میشه. در این متن نکات مهم، کاربردها و روش‌های صحیح ثبت موجودی در نرم‌افزار توضیح داده شده تا بدون دردسر انبارتون رو مدیریت کنید.

آموزش تنظیمات پروفایل مرکز وب سامانه کلینیک24

آموزش تنظیمات پروفایل مرکز وب سامانه کلینیک24

با تنظیم پروفایل مرکز در کلینیک 24، کلینیک خود را حرفه‌ای‌تر معرفی کنید. اطلاعات دقیق، آدرس، خدمات و شبکه‌های اجتماعی‌تان را ثبت کنید. دیده‌شدن در گوگل و جذب بیماران جدید را چند برابر کنید!

آموزش خرید ماژول های خریداری نشده کلینیک24

آموزش خرید ماژول های خریداری نشده کلینیک24

خرید سریع و مستقیم ماژول‌های نرم‌افزار مرکز بدون واسطه؛ آسان، سریع و بدون دردسر!

آموزش کار با صورتحساب

آموزش کار با صورتحساب

صورتحساب مراجعه‌کننده ابزاری سریع و یکپارچه برای مشاهده‌ی همه‌ی خدمات، پرداخت‌ها، نوبت‌ها و فعالیت‌های مرتبط با هر شخص است. با این قابلیت می‌توانید تنها با یک نگاه، وضعیت مالی و عملیاتی مراجعه‌کننده را بررسی کرده و بدون جست‌وجو در فرم‌ها و بخش‌های مختلف، به تمام اطلاعات و میانبرهای لازم دسترسی پیدا کنید.

  • 1