راهنمای لاگ ها

راهنمای لاگ ها

با قسمت لاگ ها تمام عملیات هایی که کاربران در سامانه انجام میدهند مشخص می شود .

آموزش قسمت شبکه های اجتماعی

آموزش قسمت شبکه های اجتماعی

در قسمت شبکه اجتماعی می توانید لینک و آدرس شبکه های اجتماعی را برای دسترسی بهتر کاربران و بیماران قرار دهید.

راهنمای قسمت تنظیمات

راهنمای قسمت تنظیمات

برای دسترسی به قابلیت تنظیمات در سامانه از قسمت پنل کناری ( مطابق تصویر) می توانید به تنظیمات مذکور وارد شوید. این قابلیت برای تعریف و مشخص کردن یک سری تنظیمات کلی سامانه مثل تنظیمات قسمت نوبت دهی، پذیرش و تنظیمات مربوط به درگاه پرداخت قابل استفاده می باشد.

راهنمای ثبت شیفت کاری

راهنمای ثبت شیفت کاری

از دیگر تنظیمات سامانه میتوان به تعریف شیفت کاری اشاره کرد. این قابلیت تعریف و تنظیم زمان فعالیت و عملیات های مرکز را برای ما امکان پذیر میکند.

راهنمای تعریف بخش

راهنمای تعریف بخش

از دیگر تنظیمات سامانه میتوان به تعریف بخش اشاره کرد. از طریق بخش ها شما می توانید قسمت های مختلف مرکز را تعریف نمایید، هر قسمت و بخش می تواند شامل خدمات و درمانگران مختص به خودش باشد و همچنین امکان تفکیک گزارشات مالی بر اساس هر بخش نیز وجود دارد.

 قوانين زير بايد در ارسال ودريافت پيامک از طريق اين سرويس رعايت شود

قوانين زير بايد در ارسال ودريافت پيامک از طريق اين سرويس رعايت شود

قوانين زير بايد در ارسال ودريافت پيامک از طريق اين سرويس رعايت شود عضويت و ادامه استفاده از این سامانه به معنای قبول این قوانین است کاربر گرامی کلیه پیام های ارسالی از سیستم های تحت وب در جمهوری اسلامی ایران توسط اپراتور بررسی میگردد و برخی کلمات فیلتر می باشد کلمات فیلتر وقتی در متن شما قرار بگیرد بصورت خودکار متن شما توسط ما بررسی میگردد و در صورت نداشتن مشکل تایید شده و ارسال می گردد دقت نماييد با رعایت نکردن قوانین زیر بـرای ارسال پیـام کوتاه کاربری شما مسدود شده و هرگونه جریمه نقـدی و غیر نقـدی و موارد قانونی متوجه کاربـر نـهایی استـفاده کننـده از سیستـم میبـاشـد.

راهنمای رزرو نوبت

راهنمای رزرو نوبت

در این بخش میخواهیم آموزش نحوه رزرو نوبت را خدمت شما مراجعین گرامی ارائه بدهیم. با توجه به تنظیمات هر مرکز احتمال وجود تفاوت هایی در مراحل رزرو نوبت وجود دارد. در صورتیکه نوبت مورد نظر خود را پیدا نکردین از طریق بخش پروفایل مرکز ، با همان مرکز تماس حاصل فرمایید و یا از طریق شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و یا واتساپ سوال خود را مطرح نمایید.

آیا نسخه تحت وب برای من مناسب است یا نسخه تحت ویندوز؟

آیا نسخه تحت وب برای من مناسب است یا نسخه تحت ویندوز؟

سوالی که ممکن است بسیاری از مراکز در هنگام تهیه اتوماسیون از خودشان بپرسند این می باشد که آیا سامانه تحت وب برای مدیریت مطب یا کلینیک من مناسب می باشد یا سامانه تحت وب ؟ در این مقاله میخواهیم در این مورد شما را راهنمایی کنیم.

سلب مسئولیت

سلب مسئولیت

سلب مسئولیت مطالب پزشکی و سلامتی مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکان، زیبایی، روانشناسی و نبض بازار برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی‌زبان گردآوری شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع‌رسانی دارند. اطلاعات ارائه‌شده در مطالب این وب‌سایت توسط تیم کلینیک24 و بنابر نیاز و جست‌وجوی کاربران وب فارسی گردآوری شده است. هدف از تولید و گردآوری این مطالب صرفا جهت افزایش آگاهی به عموم مردم است.

نحوه ثبت نام و ورود به وب سامانه کلینیک24

نحوه ثبت نام و ورود به وب سامانه کلینیک24

با سلام خدمت مراجعین گرامی در این آموزش قصد داریم به شما نحوه ثبت نام در وب سامانه کلینیک24، احراز هویت شماره موبایل ، فراموشی رمز عبور ، ورود به سامانه را آموزش بدهیم. مراحل را قدم به قدم انجام بدهید و حتما در هنگام ورود شماره موبایل دقت داشته باشید که قابلیت دریافت پیامک داشته باشد.