راهنما دفترچه تلفن

راهنما دفترچه تلفن

در قسمت دفترچه تلفن شما قادر خواهید بود شماره تلفن های اشخاص و شرکت‌های مورد نظر خود را ثبت نمایید.
 با کلیک بر روی گزینه دفترچه تلفن موجود در پنل کناری دو گزینه اشخاص و شرکت به شما نمایش داده می شود. با کلیک بر روی گزینه شرکت صفحه ای برای شما باز خواهد(تصویر زیر) شد که لیست و آرشیو شماره تلفن های ثبت شده به شما نمایش داده خواهد شد که قابلیت جستجو بر اساس نام شرکت ، زمینه شغلی ، شرح و نشانی نیز وجود دارد.

 

برای ثبت شماره تلفن شرکت جدید می توانید بر روی گزینه جدید موجود در قسمت بالا سمت چپ تصویر بالا کلیک نمایید که تصویر زیر برای شما باز خواهد شد که میتوانید با وارد کردن اطلاعاتی از قبیل : نام ، کد، شناسه ، تاریخ تاسیس، زمینه شغلی ، شرح ، شماره تلفن های مربوطه و .... نسبت به ثبت هرکدام اقدام نمایید.


 

 

با کلیک بر روی گزینه اشخاص صفحه ای برای شما باز خواهد(تصویر زیر) شد که لیست و آرشیو شماره تلفن های ثبت شده به شما نمایش داده خواهد شد که قابلیت جستجو بر اساس نام ونام خانوادگی ، زمینه شغلی ، شرح و نشانی نیز وجود دارد.

 

 

برای ثبت شماره تلفن اشخاص جدید می توانید بر روی گزینه جدید موجود در قسمت بالا سمت چپ تصویر بالا کلیک نمایید که تصویر زیر برای شما باز خواهد شد که میتوانید با وارد کردن اطلاعاتی از قبیل : نام و نام خانوادگی، کد، نام پدر ، زمینه شغلی ، شرح ، شماره تلفن های مربوطه و .... نسبت به ثبت هر شخص اقدام نمایید.

 

 

 

درباره نویسنده

واحد آموزش کلینیک24
واحد آموزش کلینیک24

ارائه آموزش های کاربردی در وب سامانه کلینیک24

لینک کوتاه

برای ارسال نظر وارد شوید

نظر بدهید