راهنما بیمه

راهنما بیمه

در قسمت بیمه شما قادر خواهید بود که بیمه هایی که طرف قرارداد مرکز شما می باشند را تعریف نمایید و سهم هر بیمه را برای خدماتی که ارائه می دهید مشخص نمایید در این قسمت میتوانید از قرارداد های بیمه استفاده نمایید.
با کلیک بر روی گزینه بیمه سه گزینه فهرست، جدید و جدولی برای شما باز خواهد شد که با کلیک بر روی گزینه فهرست تصویر زیر برای شما باز می شود که در آن بیمه هایی که در سامانه تعریف نموده اید را به شما نمایش می دهد که در قسمت عملیات شما قادر به تعریف خدمات و ویرایش بیمه ها می باشید.



با کلیک بر روی گزینه خدمات صفحه ای باز می شود که شما میتوانید سهم بیمه خدمات مرکز خود را مشخص نمایید (مطابق تصویر زیر )



بیمه: در این قسمت نام بیمه طرف قراردادی که ثبت نموده اید به شما نمایش داده می شود.
بخش : در این نام بخش ثبت شما مرکز را می توانید انتخاب نمایید.
خدمات بخش: در این فیلد لیست خدمات ارائه شده در مرکز که در سامانه ثبت شده است نمایش داده میشود که می توانید با انتخاب هر خدمت به ثبت سهم بیمه آن اقدام نمایید.
مبلغ خدمت : با انتخاب نوع خدمت مبلغی که زمان ثبت خدمت وارد کرده اید را سامانه در این فیلد به شما نمایش خواهد داد.
سهم سازمان بیمه : در این قسمت سهم سازمان بیمه گر طبق قرارداد منعقده برای هر خدمت وارد می شود.
سهم بیمار : در این قسمت سهم پرداختی بیمار وارد میشود و با کلیک بر روی گزینه ثبت ، خدمات بیمه مورد نظر ثبت می شود.
 با کلیک بر روی گزینه جدید موجود در پنل کناری و یا قسمت بالا سمت چپ صفحه برای شما باز خواهد شد که شما در این صفحه قادر به تعریف بیمه های  طرف قرارداد خود می باشید.

 

 

 

مطابق تصویر بالا در قسمت بیمه شما قادر خواهید بود که نوع بیمه خود را انتخاب نمایید مثل تامین اجتماعی، شرکت نفت، خدمات درمانی، بانک صادرات، فولاد مبارکه و.....
در فیلد ترتیب با توجه به اولویت و ترتیب ثبت بیمه می توانید یک عدد به آن اختصاص دهید.
 وضعیت در حالت فعال یا غیرفعال قرار میگیرد اگر می خواهید بیمه قابل مشاهده و استفاده باشد آن را در حالت فعال قرار دهید در صورت غیر فعال کردن این بیمه قابل استفاده نخواهد بود.
  حساب: حساب تفصیلی  برای ثبت سند بیمه و  گزینه خودکار  برای تولید خودکار حساب برای این بیمه می باشد .


 بیمه جدولی



 این قسمت در راحت تر و سریعتر ثبت شدن قراردادهای بیمه ای به شما کمک میکند برای مثال زمانی که شما بیمه تامین اجتماعی و خدمات درمانی را برای مرکز فعال کرده باشید و ویزیت را شامل بیمه ثبت کرده باشید زمانی که بیمه جدولی را انتخاب نمایید سامانه اتوماتیک آنها را در هم ضرب نموده و ویزیت برای هر دو بیمه ثبت می شود و شما فقط با وارد کردن مبلغ همزمان حق بیمه برای خدمت مذکور برای تمام بیمه ها وارد می شود در این قسمت اجازه ویرایش نیز وجود دارد.

 

 

درباره نویسنده

واحد آموزش کلینیک24
واحد آموزش کلینیک24

ارائه آموزش های کاربردی در وب سامانه کلینیک24

لینک کوتاه

برای ارسال نظر وارد شوید

نظر بدهید