راهنما ارسال پیامک

راهنما ارسال پیامک

از دیگر قابلیت های سامانه امکان ارسال پیامک میباشد که از قسمت پنل کناری  قابل دسترس می باشد. در این قسمت  دو گزینه ( پیامک  ارسالی و ارسال پیامک ) قابل مشاهده میباشد باکلیک بر روی گزینه پیامک ارسالی مطابق تصویر زیر شما میتوانید آرشیو پیامک های ارسال شده خود را مشاهده بفرمایید.

 

 

با کلیک بر روی گزینه ارسال پیامک صفحه ای برای شما باز خواهد شد که بر اساس آیتم های مختلف میتوانید به اشخاص مورد نظر پیامک ارسال نمایید همچنین در قسمت بالای صفحه میزان موجودی پیامک شما نمایش داده می شود.
در این قسمت سه آیتم نوبت ، تاریخ تولد و دلخواه وجود دارد. با کلیک بر روی گزینه نوبت تصویر زیر برای شما باز خواهد شد.

 

در این قسمت با انتخاب یک بازه زمانی سامانه لیست نوبت های مربوط به زمان مذکور را در قسمت فهرست مراجعه کنندگان به شما نمایش میدهد که با کلیک در قسمت  عملیات می توانید افراد مورد نظر خود را انتخاب نموده  که لیست افراد انتخاب شده در قسمت فهرست ارسالی ها به شما نمایش داده می شود.در قسمت متن ، متن پیامک خود را وارد نموده و با کلیک روی گزینه ارسال آن را ارسال می نمایید. برای مثال اگر مرکزی بخواهد نوبت های یک تاریخ خاص خود را لغو نماید می تواند از این قسمت اقدام به ارسال پیامک لغو نوبت برای مراجعه کنندگان خود نماید.
با انتخاب گزینه تاریخ تولد تصویر زیر قابل مشاهده می باشد.


در این قسمت می توانید با انتخاب بازه زمانی مورد نظر لیست مراجعه کنندگانی که تاریخ تولد آنها ، که توسط پذیرش مرکز ثبت گردیده، در این بازه می باشد را به شما نمایش میدهد می توانید با انتخاب آنها و وارد کردن متن پیامک اقدام به ارسال پیامک تبریک تولد نمایید.

گزینه دلخواه:



در این قسمت شما می توانید بر اساس نام و نام خانوادگی ، جنسیت ، شماره موبایل و کدملی افراد مورد نظر خود را جستجو  نموده  و با وارد کردن متن پیامک و کلیک بر روی گزینه ارسال پیامک ارسال نمایید.

درباره نویسنده

واحد آموزش کلینیک24
واحد آموزش کلینیک24

ارائه آموزش های کاربردی در وب سامانه کلینیک24

لینک کوتاه

برای ارسال نظر وارد شوید

نظر بدهید