راهنما تنظیمات پیامک

راهنما تنظیمات پیامک

در قسمت تنظیمات پیامک شما قادر خواهید بود تنظیمات مربوط به سیستم پیامکی سامانه را انجام دهید در صفحه ای که برای شما باز می شود (تصویر زیر) در قسمت اول شماره اختصاصی مربوط به شما ، نام کاربری و کلمه عبور شما قابل مشاهده و ویرایش می باشد.


وضعیت پیامک خوش آمدید پس ازورود به سیستم : با فعال کردن این گزینه در هر بار ورود و لاگین شما به سامانه پیامکی با متن " به وب سامانه کلینیک 24 خوش آمدید. همراه با ذکر تاریخ و ساعت "  ارسال خواهد شد.
وضعیت پیامک بعد از ثبت نوبت توسط مراجعه کننده : اگر میخواهید پس از هر بار ثبت نوبت توسط مراجعه کننده برای او پیامک ارسال گردد این گزینه را فعال نمایید که متن پیامک ارسالی را در باکس زیر آن میتوانید مشخص و ویرایش نمایید.
وضعیت پیامک بعد از ثبت نوبت توسط پذیرش :  زمانی که ثبت نوبت برای مراجعه کننده توسط پذیرش انجام گردد با فعال کردن این قسمت پیامک متنی ثبت نوبت برای مراجعه کننده ارسال می شود که در قسمت قالب پیامک شما می توانید متن دلخواه را وارد نمایید.

وضعیت پیامک بعد از ثبت پذیرش توسط پذیرش : اگر میخواهید پس از هر بار پذیرش بیمار توسط پرسنل پذیرش برای مراجعه کننده پیامک ارسال گردد این گزینه را فعال نمایید که متن پیامک ارسالی را در باکس قالب پیامک آن میتوانید مشخص و ویرایش نمایید.
وضعیت پیامک یادآوری نوبت : با فعال کردن این گزینه پیامک یادآوری برای مراجعه کننده ارسال میگردد.
زمان ارسال یادآوری نوبت: در این فیلد می توانید زمان وساعت ارسال پیامک یادآوری را مشخص نمایید.
وضعیت پیامک خوش آمدگویی ثبت نام:  با فعال کردن این گزینه، در زمان ثبت نام در سامانه و ساخت پروفایل  یک پیامک خوش آمد گویی که متن آنرا می توانید انتخاب نمایید برای مراجعه کننده ارسال می شود.

وضعیت پیامک لغو نوبت: اگر می خواهید در زمان لغو نوبت پیامک برای مراجعه کننده ارسال شود این گزینه را فعال نمایید و در باکس قالب پیامک لغو نوبت می توانید متن پیامک ارسالی را مشخص نمایید.
وضعیت ارسال پیامک بعد از ثبت نوبت به پرسنل : اگر می خواهید بعد از هر ثبت نوبت مراجعه کننده پیامک جهت اطلاع رسانی به پرسنل مرکز ارسال شود این گزینه را فعال نمایید .
پرسنل انتخاب شده برای ارسال پیامک پس از ثبت نوبت: در این قسمت لیست پرسنل مرکز به شما نمایش داده می شود که می توانید شخص مورد نظر جهت دریافت پیامک ثبت نوبت را مشخص نمایید و همچنین در باکس قالب متن پیامک میتوانید متن مورد نظر را وارد نمایید.
وضعیت ارسال پیامک نوبت ها برای درمانگر : اگر می خواهید بعد از هر ثبت نوبت مراجعه کننده پیامک جهت اطلاع رسانی به درمانگر مرکز ارسال شود این گزینه را فعال نمایید .
زمان ارسال پیامک نوبت ها برای درمانگر: در این فیلد می توانید زمان و ساعت ارسال پیامک را مشخص نمایید.
وضعیت پیامک یادآوری تاریخ تولد: اگر می خواهید در سالروز تولد مراجعه کننده ها پیامک تبریک نوبت برایشان ارسال گردد این گزینه را فعال نمایید و متن دلخواه خود را در باکس متن پیامک یادآوری تولد وارد نمایید.
و در آخر با کلیک بر روی گزینه ثبت تغییرات ، تغییرات اعمال شده را ذخیره نمایید.

 

درباره نویسنده

واحد آموزش کلینیک24
واحد آموزش کلینیک24

ارائه آموزش های کاربردی در وب سامانه کلینیک24

لینک کوتاه

برای ارسال نظر وارد شوید

نظر بدهید