راهنما ثبت خدمات

راهنما ثبت خدمات

  • 1400 دی 26, یکشنبه
  • آموزش ناحیه کاربری مدیر مرکز
  • 0 نظر
  • 1521 بازدید

ثبت خدمت این امکان را می دهد که  خدمات و سرویسهای ارائه شده در مرکز را مشخص نمایید. ثبت خدمت برای نوبت دهی و همچنین پذیرش بیمار ضروری می باشد. برای تعریف خدمات ارائه شده در مرکز و ویرایش آنها کاربران میتوانند از پنل کناری در قسمت بخش و کلیک بر روی گزینه فهرست، بخش های تعریف شده را مشاهده نمایند در این قسمت کاربر تنظیماتی از قبیل تعریف درمانگران، خدمات و یا غیر فعال کردن بخش های تعریف شده را دارد.



با کلیک بر روی گزینه خدمات مطابق تصویر بالا پنجره ای باز خواهد شد که با کلیک بر روی گزینه جدید موجود در سمت چپ بالای صفحه پنجره زیر نمایان خواهد شد که امکان ثبت خدمات ارائه شده در مرکز را امکان پذیر می نماید.

 

ثبت خدمات به شرح زیر می باشد :
در فیلد اول که نام بخشی که در سامانه ثبت نموده اید نمایش داده می شود.
در فیلد نام دلخواه کاربر نام خدمت ارائه شده را وارد نموده و در قسمت مبلغ هزینه خدمت  به تومان وارد میشود.
 در فیلد مدت زمان کاربر می تواند مدت زمانی که برای ارائه خدمت نیاز است را به دقیقه وارد نماید.
وضعیت نمایش : اگر میخواهید خدمتی فعال و قابل مشاهده و پذیرش باشد از این گزینه استفاده نمایید
در صورت غیرفعال کردن این خدمت نمایش داده نمیشود.
وضعیت نمایش دکمه گرفتن نوبت: اگر میخواهید خدمتی قابل رزرو بصورت نوبتدهی اینترنتی برای بیماران باشد این گزینه را فعال نمایید.
 وضعیت نمایش در پروفایل : وضعیت نمایش در پروفایل جهت نمایش آن خدمت در پروفایل مرکز می باشد اگر میخواهید خدمتی به مراجعین  در پروفایل مرکز نمایش داده نشود میتوانید وضعیت نمایش در پروفایل را غیر فعال نمایید.
 مبلغ ثابت: در صورت فعال بودن این تنظیم پرسنل پذیرش قادر به تغییر مبلغ این خدمت در زمان پذیرش نمی باشند.
 شامل بیمه: در صورت فعال شدن این گزینه میتوان در بخش بیمه برای این خدمت قرارداد های بیمه را تعریف نمود.
  نوبت اینترنتی: اگر میخواهید خدمتی قابل رزرو بصورت نوبتدهی اینترنتی برای بیماران باشد این گزینه را فعال نمایید.
  اعمال سرپایی: جهت تفکیک خدمات ویزیت و اعمال سرپایی از یکدیگر می باشد.
  پرداخت اینترنتی : اگر میخواهید رزرو اینترنتی این خدمت همراه با پرداخت هزینه باشد این گزینه را فعال نمایید.
نوع: کاربر باید شیوه ارائه خدمت را مشخص نماید که بصورت حضوری و یا غیر حضوری از طریق مشاوره متنی ارائه میگردد.

نوع حضوری :مراجعه کننده برای دریافت این خدمت باید به مرکز مراجعه کند.
و مشاوره متنی مراجعه کننده میتواند با درمانگر مشاوره متنی و چتی داشته باشد.
حالت نوبت دهی که می تواند استاتیک و یا داینامیک باشد. استاتیک برای رزرو نوبت برای این خدمت در بازه زمانی ثابت از قبل تعریف شده و داینامیک برای نوبتدهی این خدمت بصورت تایم های دلخواه توسط مراجعه کننده می باشد.
درصد بازاریاب : جهت تعریف درصد پورسانت به بازاریابان این خدمت می باشد.
همچنین کاربر می تواند تصویر و  توضیحات دلخواه در ارتباط با خدمت ارائه شده را نیز اضافه نموده و خدمت مورد نظر را ثبت نموده و با تکرار این مراحل تمام خدمت های مرکز خود را اضافه نماید.

لینک کوتاه