راهنما وبلاگ

راهنما وبلاگ

از دیگر تنظیمات سامانه قسمت وبلاگ می باشد.در این قسمت کاربر میتواند مطالب آموزشی که توسط مدیر سامانه یا مطالب و اخباری که توسط دیگر مراکز قرار می گیرد را مشاهده نماید و از آنها بهره ببرد همچنین کاربر قادر خواهد بود مطالب آموزشی یا خبر نیز در این قسمت منتشر نماید. 

کاربر میتواند از پنل کناری مطابق شکل زیر به این تنظیمات وارد شود و با کلیک بر روی  وبلاگ  دو گزینه فهرست و جدید باز خواهد شد.

با کلیک بر روی گزینه فهرست تصویر زیر قابل مشاهده می باشد که در این صفحه تمام وبلاگ های منتشر شده وجود دارند و همچنین کاربر میتواند در قسمت جستجو دسته بندی و وضعیت را نیز بر اساس نیاز مشخص نموده و سرچ هوشمندانه تری داشته باشد و فقط موضوع مورد نیاز خود را مشاهده نماید. همچنین در این قسمت کار بر میتواند وبلاگ منتشر شدهرا ویرایش و یا حذف نماید.


با کلیک بر روی گزینه جدید تصویر زیر برای کاربر نمایان خواهد شد . این قسمت  ساختن و نوشتن وبلاگ استفاده می شود .


در قسمت عنوان ،  نام و عنوان مورد نظر را میتوانید وارد نمایید و با کلیک روی گزینه وارد کردن عکس ، تصویر دلخواه را اضافه کرده و در ادامه با انتخاب کردن دسته بندی، دسته مورد نظر مرتبط با موضوعی که قصد انتشار آن را دارید انتخاب کرده و در قسمت نویسنده سامانه خودکار نامی که شما با آن در سامانه ثبت نام کرده و وارد شده اید را نمایش می دهد.

در قسمت وضعیت شما سه گزینه برای انتخاب دارید( منتشر شده / بازبینی / سطل زباله) که با انتخاب گزینه منتشر شده مطلب شما منتشر و قابل بازدید برای دیگران خواهد بود.

در قسمت پیش نمایش می توانید یک چکیده و مقدمه از موضوع را ثبت نمایید و در آخر در قسمت محتوا داده مورد نظر را وارد نموده و با کلیک روی گزینه ثبت آنرا ذخیره نمایید.

درباره نویسنده

واحد آموزش کلینیک24
واحد آموزش کلینیک24

ارائه آموزش های کاربردی در وب سامانه کلینیک24

لینک کوتاه

برای ارسال نظر وارد شوید

نظر بدهید