درمان واریس اصفهان

درمان واریس اصفهان

درمان واریس اصفهان

دکتر مهرداد طاهریون بهترین متخصص واریس اصفهان . 

تعداد جلسات درمان واریس

تعداد جلسات درمان برای رسیدن به نتیجه رضایت‌بخش در جلسه مشاوره اولیه تعیین می‌شود و جراح قلب و عروق طرح درمان منحصربه فردی را تهیه می‌کند. یک جلسه برای درمان اکثر سیاهرگ‌های برجسته و بزرگ کافی است. درمان رگ‌های عنکبوتی در چند جلسه انجام می‌شود. درمان رگ‌های عنکبوتی یک بیمار معمولی در سه تا پنج جلسه در فواصل چهار تا شش هفته‌ای انجام می‌شود تا نتیجه دلخواه حاصل شود. شما عزیزان جهت اطلاع دقیق از روند و طول درمان نیاز به مشورت با متخصص درمان واریس، دکتر مهرداد طاهریون را دارید.

میزان درد درمان واریس

اکثر بیماران درد ناچیزی را حین درمان تجربه می‌کنند یا اصلاً دچار درد نمی‌شوند، هر گونه ناراحتی نیز زودگذر است و فقط کسری از ثانیه طول می‌کشد. برای بیماران حساس به درد از بی‌حسی موضعی یا کیسه یخ استفاده می‌شود. هرچند درد بعد از عمل تمام بیماران به یک اندازه نیست، اما تایلنول یا ایبوپروفن برای تسکین درد اکثر بیماران کافی است. درمان واریس در مطب دکتر مهرداد طاهریون با بهترین متدها و کمترین میزان درد برای شما بیماران عزیز قابل انجام است.

عوارض جانبی درمان واریس

اکثر درمان‌های واریس حداقل عوارض جانبی و دوران نقاهت کوتاهی را به دنبال دارند. بیماران غالباً با کبودی یا سرخی خفیفی بعد از درمان مواجه می‌شوند، البته این عوارض ظرف چند روز برطرف می‌شود.

شرایط متقاضی ایده‌آل درمان واریس

تمام بیماران دچار رگ‌های واریسی یا عنکبوتی می‌توانند متقاضی درمان‌های واریس باشند و رگ‌های واریسی کوچک و بزرگ را می‌توان با موفقیت درمان کرد.


درباره نویسنده

لینک کوتاه

برای ارسال نظر وارد شوید

نظر بدهید