آموزش ماژول CRM
- 1404 شهریور 11, سهشنبه
- آموزش ناحیه کاربری پذیرش , آموزش ناحیه کاربری خدمت دهنده , آموزش ناحیه کاربری CRM
- 0 نظر
- 45 بازدید
نرم افزار سی آر ام یا ماژول سی آر ام
جهت پیگیری راحت مراجعین جدید و قدیمی برای دریافت خدمات جدید و افزایش درآمد مرکز طراحی شده است.
کادر پذیرش و کادر درمان در فرمهای دفتر کاری که دارند می توانند به ثبت سرنخ جدید برای مراجعه کننده برای خدماتی که مستعد دریافت آن است اقدام بکنند.
همچنین از طریق فرم های تماس تعریف شده در CRM که صورت یک لینک عمومی در سایت یا اینستاگرام مرکز میتوان قرار داد و از این طریق سرنخ های جدید دریافت شود وجود دارد.
تیم CRM یا تیم کال سنتر مرکز سرنخها را مشاهده و روی آنها شروع به فعالیت می کنند و از طریق فعالیتهای جاری و فعالیت آتی که برای برنامه ریزی اقدامات بعدی ایشان می باشد پیگیری های لازم را انجام میدهند.
در صورتی که در هر مرحله از پیگیری مراجعه کننده نوبتی بخواهد دریافت کند از همان فعالیتها امکان ثبت نوبت به وجود دارد و بعد از اینکه نوبت تبدیل به پذیرش شد پورسانت در نظر گرفته شده برای بازاریاب محاسبه می گردد.
همچنین اگر مراجعهکننده در روز نوبت خود مراجعه نکند آن نوبت تبدیل به یک فعالیت آتی میشود تا دوباره تیم CRM بتواند روی آن پیگیری کند و تمامی تماس های که در مراحل پیگیری انجام میشود از طریق بخش تماس ها قابل مشاهده هستند.
دفتر کار CRM یک راهکار سریع و راحت برای مشاهده وضعیت سرنخها، فرصت ها، فعالیت جاری ،فعالیت عادی و تماس ها در یک نما می باشد تا به راحتی بتوان بر روی مواردی که در روز جاری یا هر روز دلخواه دیگری مدنظرمان است عملیات های لازم را انجام بدهیم
بطور کلی ابتدا فقط یک سرنخ جدید دریافت میشود که در وضعیت سرنخ جدید قرار دارد وقتی شروع به پیگیری روی آن می کنیم تبدیل به سرنخ در حال انجام می شود و بعد از اینکه این مخاطب سرنخ به عنوان یک مراجعه کننده مثبت در نظر گرفته شد و درخواست دریافت اقداماتی کرد و نوبت به وی داده شد تبدیل به یک فرصت فروش جدید میشود. بعد از مراجعه شخص به مرکز و تبدیل نوبت به پذیرش آن فرصت فروش جدید تبدیل فرصت فروش بسته شده میشود در مورد فعالیت هم به همین صورت است. فعالیت های آتی در وضعیت انجام نشده هستند و زمانی که موعد انجام آنها برسد و فعالیتی روی آن ثبت شود به وضعیت انجام شده تغییر پیدا می کند
همچنین در صورت حساب مراجعهکننده یک بخش ویژه برای crm قرار داده شده که آنجا نیز در سربرگ های مختلف سر نخ ، فرصت و فعالیت جاری و آتی و تماس را میتوان مشاهده کرد
امکان ارسال پیامک های انبوه برای وضعیت های مختلف در نظر گرفته شده است.
امکان تعیین بودجه برای هر شیوه بازاریابی و همچنین امکان مشاهده درآمد کسب شده از هر شیوه بازاریابی نیز وجود دارد
مزایای CRM
1- توانایی ارائه خدمات دیگر مرکز به مراجعین که مستعد دریافت اون خدمت هستند از طریق ثبت سرنخ ها و پیگیری آنها با فعالیت ها
2- امکان دریافت سرنخ های جدید از طریق شبکه های اجتماعی و سایت ها با فرم های تماس CRM و فراهم کردن منبع پیگیری برای تیم کال سنتر و یا تیم پیگیری
3- محاسبه پورسانت تیم فروش و بازاریابی خیلی راحت و سریع
4- دفتر کار CRM یک راه حل سریع برای مشاهده وضعیت تمامی کارهای مربوطه و پیگیری ها
5- آمار CRM در ناحیه مدیر مرکز برای مشاهده پیگیری های هر پرسنل فروش و درآمد کسب شده از طریق وی
6- تقویم CRM یک راهکار برای مشاهده فعالیت های جاری و آتی در نمای تقویم
7- تقویم نوبت و پذیرش یک راهکار سریع و راحت برای مشاهده نوبت های ارائه شده توسط تیم فروش و وضعیت پذیرش آنها
8- آمار شیوه های بازاریابی برای اینکه بطور سریع تعداد مراجعین و میزان درآمد کسب شده را دریابیم
9- ارسال پیامک های انبوه برای وضعیت های CRM
10- مدیریت دسترسی های هر نفر از تیم فروش و همچنین تعریف تیم های کاری مختلف
برای مشاوره همین حالا با ما تماس بگیرید!
تماس با ما:
https://clinic24h.ir/ContactUs
مشاهده کامل ماژولها و امکانات نرمافزار:
//https://clinic24h.ir/Product/8/Clinic24-Web-based-Software-Automation